Fitness Seller

half life 2

Ben blij dat ik nog niet tot aanschaf ben overgegaan, ben wel gaan testen met een warez versie en las dat bij de legale versie en natuurlijk ook de warez versie veel gebruikers last hebben van de "halflife2 stutter". Het beeld blijft dan hang en de audio begint te stotteren, niet echt speelbaar dan meer. Enige wat er dan nog mogelijk is, is een herstart van halflife2. Er zijn wel oplossingen maar die verhelpen niet alles.

Mooi spel maar jammer dat er nog zo'n grote bug in zit, was van plan om dit weekend een aankoop te doen zodat ik ook counterstrike source kan spelen. Nu wacht ik nog wel even.

komt die bug nu zoveel voor ?

in css heb je dat niet dacht ik ?

anyway, ik koop niet veel spellen, maar deze was het wel waard, vooral omdat ik css ook super leuk vind

SideShow zei:
komt die bug nu zoveel voor ?

in css heb je dat niet dacht ik ?

anyway, ik koop niet veel spellen, maar deze was het wel waard, vooral omdat ik css ook super leuk vind
Zoek maar eens op 'halflife2 stutter', threads vol in diverse fora. Is overigens wel op te lossen door de texture kwaliteit te verlagen, maar eigenlijk zou halflife 2 ook goed moeten draaien met textures op high en 512 mb.

Het ligt misschien aan mij, maar vind dat Half Life2 een beetje snel wegspeelt. Gisteren zo'n 3 1/2 uur gespeeld en ik ben nu al bij Chapter VI 'we don't go to Ravenholm'. Totaal zijn er 14 chapters, met een beetje doorgamen haal ik dat in 10 uur of zo. Vind ik toch vrij weinig voor zo'n spel waar jaren aan gewerkt is.

Ericr zei:
Ben blij dat ik nog niet tot aanschaf ben overgegaan, ben wel gaan testen met een warez versie en las dat bij de legale versie en natuurlijk ook de warez versie veel gebruikers last hebben van de "halflife2 stutter". Het beeld blijft dan hang en de audio begint te stotteren, niet echt speelbaar dan meer. Enige wat er dan nog mogelijk is, is een herstart van halflife2. Er zijn wel oplossingen maar die verhelpen niet alles.

Mooi spel maar jammer dat er nog zo'n grote bug in zit, was van plan om dit weekend een aankoop te doen zodat ik ook counterstrike source kan spelen. Nu wacht ik nog wel even.

Helaas zit die bug er nog in ja. Is iig wel al veel minder na de patch.

Ericr zei:
Het ligt misschien aan mij, maar vind dat Half Life2 een beetje snel wegspeelt. Gisteren zo'n 3 1/2 uur gespeeld en ik ben nu al bij Chapter VI 'we don't go to Ravenholm'. Totaal zijn er 14 chapters, met een beetje doorgamen haal ik dat in 10 uur of zo. Vind ik toch vrij weinig voor zo'n spel waar jaren aan gewerkt is.

Ben je pas bij Ravenholm? Heb je iig nog wel even te gaan hoor! :thumb:

PS: Het feit dat je nu shooters veel sneller uitspeelt dan pak 'em beet 5 jaar geleden ligt natuurlijk ook aan het feit dat je steeds beter wordt.

Gewoon voor deze game lekker de tijd nemen. Alles verkennen enzo! :)

PS: Half Life 2 Death Match is echt ubergeil!!!!

Tegenstanders koud maken met 19" beelschermen of explosieve vaten roeleerd zwaar! :bow:

Is het spel al ergens te rippen of zo...?

Punt is dat je bij sommige geripte versies niet verder komt in het spel doordat de AI uit staat.

En laat je nu net dat poppetje nodig hebben om een deur voor je te openen! :D

Net goed voor al die lamers! :fu:

MrJ zei:
Punt is dat je bij sommige geripte versies niet verder komt in het spel doordat de AI uit staat.

En laat je nu net dat poppetje nodig hebben om een deur voor je te openen! :D

Net goed voor al die lamers! :fu:
Laat ik dan net de goede versie hebben :D Dat probleem zou zich voordoen in het level waar ik net uit kom.

Hebben jullie ook vrij lange wachttijden met laden?

Terug
Naar boven