AndroidHealthClinic

halfwaardetijden

Bezoekers in dit topic

reusje20

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
27 mei 2004
Berichten
512
Waardering
0
wat zijn nou de echte halfwaardetijden van de testesthers

de ene site verteld mij 5 dagen voor enanthaat, en de anderre 10 dagen
waarom zoveel onduidelijkheden ?

ik vind het namelijk nogal belangrijk ivm het plannen van mijn frontload...
het is namelijk een werelend van verschil of je in 1x 1000 mg zet, of 3 dagen lang 500

iemand een idee ? of liever een feit ?

groetjes
 
Drug Halfleven
Clen 1.5 dagen
halo 9-10 u
anavar 9 u
anadrol 7-15 u
susp 2-3 u
primo 5-7 dagen
stanazol 9 u (oraal)
arimidex 3 dagen
dbol 4.5 u
clomid 5 dagen

Ester Halfleven
formate 1.5 dagen
acetate 3 dagen
propionate 4.5 dagen
phenylprop 4.5 dagen
butyrate 6 dagen
Valerate 7.5 dagen
Hexanoate 10.5 dagen
caproate 9 dagen
isocaproate 9 dagen
heptonoate 10.5 dagen
enathate 10.5 dagen
octanoate 12 dagen
cypionate 12 dagen
Nonanoate 13.5 dagen
decanoate 15 dagen
Undecanoate 16.5 dagen
 
ja dat lijstje kon ik al, maar op anderre plaatsen kom ik dus weer anderre lijstjes tegen, waarin de halfwaardetijden ongeveer de helft daarvan zijn

en ik vraag me af welke de juiste is...
 
okeey, thanx bro, maar hoe zeker ben je van dat gegeven ?
 
vriend van me studeert medicijnen en is mijn "hulplijn"
 
De waarheid ligt zoals altijd ergens in het midden! Onderzoeken wijzen daar ook in meeerdere richtingen.

2 belangrijke aspecten:

1.Voor de frequentie van het prikken neem je een ongeveer de waarde van de lijst van Hardgainers en deel die door 2 (enanthate bijv 10,5 :2) dan heb je de getallen die de roidcalculator gebruikt(of Mesorex). Daarom vind ik een periode van rond de 5 dagen (of iets korter) tussen injecties de meest ideale. Zo ben je verzekerd van relatief gelijkmatige AAS-levels in je bloed. Prik je om de week en blijkt de halfwaarde tijd wel 5 dagen dan heb je jezelf tekort gedaan! Dan krijg je veel te lage waardes aan het eind van de week en doe je jezelf te kort.

2 Ga bij het nakuren uit van de lijst van Hardgainers en pak het liefst nog een weekje korte esters of wat oraals in plaats van te vroeg met je nakuur te beginnen. Te vroeg beginnen (nog teveel AAS in je bloed dus geen eigen test productie) betekent ook te vroeg eindigen en alsnog een crashperiode waarbij je veel gains kunt verliezen.

Dus gebruik je gezonde verstand en dan kun de onzekerheid betrekkelijk een voudig wegnemen.

Peace



reusje20 zei:
wat zijn nou de echte halfwaardetijden van de testesthers

de ene site verteld mij 5 dagen voor enanthaat, en de anderre 10 dagen
waarom zoveel onduidelijkheden ?

ik vind het namelijk nogal belangrijk ivm het plannen van mijn frontload...
het is namelijk een werelend van verschil of je in 1x 1000 mg zet, of 3 dagen lang 500

iemand een idee ? of liever een feit ?

groetjes
 
kijk!
bedankt voor de info
maar die getallen zouden een enkelle frontload dus enigsinds nutteloos maken in mijn ogen
er is dus klaarblijkelijk meer voor nodig om gelijk met hoge bloedspiegels te kunnen beginnen ??

bv je neem 500 mg test/week
neem een enkelle frontload van 1000 mg, dan zijn bij tijde van de 2e inject, de bloedspiegels nog lang niet op het gewenste pijl....

volgende kuur gewoon weer prop voor mij... :D
 
Back
Naar boven