Fitness Seller

hallo allemaal

crazy hors

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
113kg
Vetpercentage
10%
hallo,

ik heb deze week mijn kasten eens opgeruimd en ben een paar dingen tegengekomen van toen ik nog intensief trainde,

ik heb nog een gesloten pot mass fx the destroyer terug gevonden van dec 2013 hij is afgesloten maar valt deze nog te gebruiken ?

ik heb ook nog een 2 potkes bcaa ethylester van stacker 2 terug gevonden en deze zijn ook van 04/2013 vervallen

en heb ook nog een afgesloten pot van vitargo carboloader gevonden hier staat ook op best before 06/13

nu mijn vraag is zou ik deze nog opgebruiken? want kheb altijd gehoord zolang het gesloten blijft en het heeft poedervorm blijft het langer goed dan aangegeven.

graag jullie mening ?

met vriendelijke groet

hallo,

ik heb deze week mijn kasten eens opgeruimd en ben een paar dingen tegengekomen van toen ik nog intensief trainde,

ik heb nog een gesloten pot mass fx the destroyer terug gevonden van dec 2013 hij is afgesloten maar valt deze nog te gebruiken ?

ik heb ook nog een 2 potkes bcaa ethylester van stacker 2 terug gevonden en deze zijn ook van 04/2013 vervallen

en heb ook nog een afgesloten pot van vitargo carboloader gevonden hier staat ook op best before 06/13

nu mijn vraag is zou ik deze nog opgebruiken? want kheb altijd gehoord zolang het gesloten blijft en het heeft poedervorm blijft het langer goed dan aangegeven.

graag jullie mening ?

met vriendelijke groet

Hallo,

Potkes die 1,5 jaar over de houdbaarheidsdatum zijn? Natuuuuurlijk kun je die nog gebruiken!

De voedingswaarden en de smaak zullen vast achter uit zijn gegaan, maar je gaat er echt niet ziek van worden.

Naast het feit dat je er al niet veel aan had, heb je er nu nog minder aan.

reken op 50% van de voedingswaarden dan zit je goed.

Zooo.....zijn jouw potkes uit de kast gekomen?!?

username :roflol:

Zit vast aas in toegevoegd; hoorde laatst dat ze dit stelselmatig in België doen.

Not srs

Terug
Naar boven