AndroidHealthClinic

Halotestin, agressie & leverbescherming

krmz

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m89
Massa
94kg
Een goedendag. Ik heb heb 2 vragen over het gebruik van Halotestin.

1. Hoe lang is de nawerking kwa agressie. Stel ik neem 2 weken lang in de ochtend 20-40mg. Zal ik op de laatste dag, in de avond. Dus 12 uur na de laatste inname nog agressie ervaren. Ben benieuwd naar antwoord op deze specifieke vraag. Ik snap dat het makkelijker is om een uur van te voor in te nemen mar ben benieuw naar de theorie.
2. Wat kan ik het best gebruiken voor de bescherming van mijn lever. Deze tegelijk innemen met de halo?

Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Waarom neem je halotestin als ik vragen mag?

Bang voor spuiten?

• Topic Starter Topic Starter
Sorry maar ik wil niet elke keer van het onderwerp afwijken door vragen of oordelen.

Zou erg geholpen zijn met de antwoorden op 1 of 2 vragen. M.v.g.

Halotestin heeft net zoals alle andere middelen een halfwaardetijd dus je zal zeker 12 uur erna nog "agressie" merken.

Ik ben ook wel benieuwd waar je het voor gebruikt. kan me voorstellen dat je het gebruikt ivm vechtsport. Maar daar hebben niet heel mensen ervaring mee in de as sectie van een bodybuilder forum dus je zal inderdaad domme antwoorden krijgen.

---------- Toegevoegd om 18:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:37 ----------

lever bescherming zou ik tijdens gebruik niet doen, gewoon erna een kuurtje liv of mariadistel.

Halotestin is retezwaar voor je lichaam, als je het kan vermijden niet gebruiken

Ideaal in contest prep.

Sorry maar ik wil niet elke keer van het onderwerp afwijken door vragen of oordelen. Zou erg geholpen zijn met de antwoorden op 1 of 2 vragen. M.v.g.

Vind dit zo raar op een forum. Dat eisen stellen wat betreft antwoorden. Je stelt een vraag en ieder is vrij om te antwoorden of een wedervraag te stellen. Anders is een forum wellicht niks voor je en kan je beter tegen jezelf gaan lullen.

Het waarom van halo lijkt me een belangrijke vraag. Bijvoorbeeld samen met een vechtsport. Wil je die agressie, is dat een doel of een side......

2 kan ik deels beantwoorden.
Ik heb thuis een supplement staan wat lever beschermend is. Je moet deze zo ver mogelijk van je Halo innemen.
Nam ze zelf altijd voor het slapen in. (weet alleen de naam niet omdat het potje thuis staat)

ik merkte dat de argressie zeker nog 5 dagen lang door werkte, halo is een van mijn favorieten je wordt er oersterk van en je krijgt een focus die niet normaal is.

Alleen is het niet zo leuk voor je sociale omgeving?:o

buiten de gym ben ik relax, maar weet niet of iedereen er zo mee kan omgaan haha.
Er was hier een gozer in de gym aan de halotestin hij heeft gewoon dumbells door de spiegels gegooit hahaa.

Omdat je van geen enkel ander middel zo hard word als van Halo. Verder is Halo ideaal als je doet carbloaden voor je wedstrijd, ga maar eens kijken hoe je dan opblaast.

In welke zin opblaast?

Opblazen klinkt in mijn beleving als iets negatiefs. (warmlopen) En dat wil je niet hebben in de vechtsport.

Bedankt voor de antwoorden dus ver.

In welke zin opblaast?

Opblazen klinkt in mijn beleving als iets negatiefs. (warmlopen) En dat wil je niet hebben in de vechtsport.

Mensen die zich een beetje hebben verdiept in een wedstrijdvoorbereiding begrijpen wat ik bedoel:)

vraag me af wat voor wedstrijden je het over hebt. ik heb het over vechtsport iig.

In welke zin opblaast?

Mensen die zich een beetje hebben verdiept in een wedstrijdvoorbereiding begrijpen wat ik bedoel:)

Opblazen niet op de dbol test vochtkop manier maar op de IM water manier

gok ik dan want ik heb bar weinig verstand van contest preps

Terug
Naar boven