AndroidHealthClinic

Halovar cycle

Kk3108kk

Novice
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
93kg
Vetpercentage
10%
Hallo allemaal,

Ik train nu ongeveer 5 jaar actief met een persoonlijk voedings en trainingsschema. Nu vind ik het tijd om iets anders te proberen. Over twee weken wil ik beginnen met een halovar cycle van purus labs. De cycle wil ik als volgt opbouwen. 50/50/75/75/75
Tijdens de cycle zal ik gebruik maken van een oct, meidoorn, omega3, glucosamine, multivitamine en een pwo. Eventueel ook taurine voor back pumps. Mijn voeding is op orde, ik eet rond de 300 gram eiwitten en 300 gram koolhydraten per dag. Train 5x per week met een splitschema. Daarnaast doe ik 2x per week cardio.
Na de 5 weken zal ik overgaan tot een pct (recycle), creatine, omega3 en anti oestrogeen (tested anti estro). Hiernaast wil ik misschien ook nog lean xtreme gebruiken van DS.

Graag wil ik jullie op of aanmerkingen horen over deze cycle. Alle informatie is welkom.

Je weet dat je beter injects kunt zetten? :P

H-drol zou ik minimaal doseren op 100 mg. wil het wat effect hebben. Geef je geld niet uit aan OTC-beschermingsonzin: wat kruiden gaan je lever niet beschermen, die herstelt na je cycle wel weer. Een nakuur zonder nolva is geen nakuur, en al helemaal geen legaal anti-oestrogeen product.

Tip: Voor het geld dat je nu wil uitgeven aan onzinsupplementen kun je een deftige kuur doen waar je overigens wel wat op gaint ;)

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor je info en mening. Mocht ik er toch voor kiezen deze cycle te doen wat is dan je advies?

Oke. Verder geen aan of opmerkingen? Of iemand die ervaring heeft met halovar?

Oke. Verder geen aan of opmerkingen? Of iemand die ervaring heeft met halovar?

Ik heb het een flinke tijd terug gebruikt tijdens een beach-boy cut, orals only uiteraard :p. Met een goed dieet en voldoende cardio ga je flink wat vet verliezen, en blijven je spieren op zijn plek. Echter: verhoogde leverwaarden, lethargie en een laag libido zijn wel de side´s die je betaalt als je kuurt zonder wat test erbij. Ik kuur iig niet meer zonder injects.

Sowieso nolva of clomid als nakuur nemen.

Oke thanks. Dan ga ik als nakuur ook nolvadex nemen. 3 weken op 20mg?

Verder good to go? Of vergeet ik nog iets..

Terug
Naar boven