Bovenstaande heb ik gekocht voor +/- €500.- van het onderstaande kon ik nog de prijs terug vinden en waar je het kan bestellen. Makkelijk is dat je de steunen voor de stangen los hebt dus makkelijk op te bergen indien je niet veel ruimte hebt.
Ik heb het zelf nu een maandje of 8 in gebruik en het werkt prima, en zeker ook degelijk het kost alleen ff wat tijd om het in elkaar te krijgen dat was een hels karwij
Kroon Olympische halterstang (180 cm)
Kroon EZ-Curl bar
Kroon BS-230 Press Rack
Kroon BS-250 Bank
15kg ijzeren olympische schijvenset
10kg ijzeren olympische schijvenset
5kg ijzeren olympische schijvenset
2.5kg ijzeren olympische schijvenset
Kroon 50mm Sluiters
Totaal: €352,5
Helisports Fitnesswinkel
Hier kan je voorlopig wel even mee vooruit als je net begint. Let op dat de schijven vrijwel het duurst zijn, de totale set schijven koste mij +/- 100 euro. Ik weet niet of de bank waarvan je vraagt of hij goed is voorzien is van een Olympische stang? deze kost vaak ook +/- 60 á 70 euro. En de set zoals hier afgebeeld heeft ook een Curl stang handig voor biceps trainingen
En en en, als klap op de vuurpijl! indien je niet genoeg centen hebt kan je het eventueel gespreid betalen via Helisport ( zonder rente ), termijn van 12 maanden dus al heb je 30 euro je kan direct aan de slag!
Ben nog niet klaar, wat ook een voordeel is aan de schijven die je kan kopen via Helis is dat vanaf 5kg ze voorzien zijn van een handvat in combinatie met sit-up bench of hoe je het ook noemt! kan je nog eens je trainingen voor het trainen van je buikspieren verzwaren!