XXL Nutrition

Halterbank

Arjoo

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
93kg
Vetpercentage
15%
Hallo,

Omdat ik momenteel nogal druk ben met werken, wil ik ook graag thuis kunnen trainen. Nu ben ik al een weekje aan het kijken voor een halterbank, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Zelf ben ik 193, en volgens mij is de hoogte van het bankje ook belangrijk, verder moet hij wel verstelbaar zijn. De bankjes waar van alles aan gemonteerd zit vind ik maar niks.

Kan ik nu "beter" een los bankje aanschaffen + een rek voor de halter. Of is een combinatie van die 2 beter?

En kan iemand mij wat aanraden? Ik heb veel oude topics over dit onderwerp gelezen, maar die bankjes waren meestal niet meer verkrijgbaar.

Gewoon alles los nemen, kun je van beide het beste kiezen voor jezelf.

Zelf ik heb pas geleden dit bankje gekocht: http://www.fitness-seller.nl/barbarian-multi-bench-pro/ en hier ben ik heel erg tevreden over. Kan in elke denkbare stand gezet worden en er zit een steun op waar je je voeten achter kunt klemmen. Ook nog eens heel erg zwaar belastbaar.

Daarnaast heb ik ook nog een Panatta bankje staan maar die worden niet meer verkocht dus moet je veel geluk hebben via marktplaats oid.

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon alles los nemen, kun je van beide het beste kiezen voor jezelf.

Zelf ik heb pas geleden dit bankje gekocht: http://www.fitness-seller.nl/barbarian-multi-bench-pro/ en hier ben ik heel erg tevreden over. Kan in elke denkbare stand gezet worden en er zit een steun op waar je je voeten achter kunt klemmen. Ook nog eens heel erg zwaar belastbaar.

Daarnaast heb ik ook nog een Panatta bankje staan maar die worden niet meer verkocht dus moet je veel geluk hebben via marktplaats oid.

Thanks! Dat ziet er zeker goed uit! Maakt de breedte van het ligvlak nog verschil? Hij lijkt namelijk redelijk smal.

Thanks! Dat ziet er zeker goed uit! Maakt de breedte van het ligvlak nog verschil? Hij lijkt namelijk redelijk smal.

Dit is juist een vrij breed exemplaar ;) Dat was ook een eis van mij bij aanschaf, dat het een vrij breed ligvlak moest hebben omdat je dan echt goed stabiel ligt bij bijvoorbeeld bankdrukken. Ook kunnen er goed lange mensen op trainen omdat hij vrij lang is.

Terug
Naar boven