AndroidHealthClinic

hams harder aanpakken

gast 301121

Competitive Bodybuilder
Waardering
116
Lengte
1m83
Massa
80kg
Vetpercentage
12%
ik wil mn hamstrings harder aanpakken, ik doe nu nl. voor quads & glutes 3 oefeningen, calves 2 oefeningen en voor mn hamstrings maar 1, heeft iemand een goede oefening voor mijn hams die ik erbij kan doen?

stifflegged of straightlegged of romanian deadlift

seated/lying curls.

Glute/Ham raises zijn ook top. Maar vergen wel veel oefening.

Goed uitgevoerde goodmornings frituren je hams ook.

Verder vind ik de Pulltrough ook heerlijk.

Genoeg keuzes dus :)

Glute Ham raises :thumbup:

Echt een killer.

• Topic Starter Topic Starter
thx voor de reacties :D

nu lekker slapen

Glutes-ham raises als je ze echt hard wil aanpakken. Kun je ook doen op een lat pulley als er geen GHR machine in je gym is.

Hmm ik weet niet ze pusht zichzelf omhoog op het eind. Ze zou dat ook gewoon weer moeten liften vind ik zelf. Dan is het teminste een complete rep

Dat lukt je niet nee in één keer ;) Maar alleen de negatieve beweging trainen is ook goed.

+1

Maar je kan ze ook doen met band assistance. Trouwens, dit zijn geen GLUTE ham raises maar gewone ham raises. Glutes worden nauwelijks gebruikt hierbij.

Gewoon gaan box squatten ?? !!!

hams rules!!!............................. jarno toch??

Normaal deed ik 2 oefeningen voor quads en 1 voor hams (leg curl)
Heb dit aangepast en doe nu 2 voor quads en 2 voor hams, heb de stif-leg deadlift erbij gepakt.
En teeeering, wat voel je dat goed, me hams waren opgepompt als een gek en vandaag voel ik ze ook lekker :D
Zeker een aanrader dus!

Zie jij nou iets wat op heupextensie lijkt?

Ik niet, dus is dit ook geen glute/ham rais, maar gewoon een ham rais die de hamstrings alleen maar in de knieflexie functie dynamisch belast.

Je hebt gelijk. Als je op youtube zoekt krijg je alleen maar deze oefening, hoe zou die oefening er volgens jou uit moeten zien dan?

Volgens 3XL dus met buiging van de heup. Ham raises zijn top.

Terug
Naar boven