MuscleMeat

Handig: Excel Sheet Voeding

Anoniem_1992_2

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
210
Lengte
1m90
Massa
86kg
Vetpercentage
19%
Hallo allemaal,

Ik weet dat er verschillende Excel sheets zijn waarin je eenvoudig je voedingswaarden per maaltijd kan berekenen. Ben zelf op zoek gegaan naar een die precies aan mijn wensen voldeed maar die heb ik niet kunnen vinden. Daarom heb ik er een zelf 1 bewerkt en naar mijn wensen ingesteld. Hopelijk hebben jullie er wat aan.

Voedingswaarden moet je wel zelf invullen omdat ik dit handiger vond. Weet ik namelijk precies of de waardes ook kloppen.

Als iemand er vragen over heeft hoor ik het graag.
Bij invullen, waar nu 2900 staat, moet je jou kcal behoefte invullen.

Laat me even weten wat je er van vind!

UPDATE:
Nu met voedingstabel. Let niet op de voorbeelddata in het voedingsschema. Zo ziet mijn voedingsschema er niet uit hoor maar omdat ik de calorietabel veranderd heb.. ;)

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Leuk, maar ik vind die van mij ook best wel handig. :)

Ik ga hem bekijken dude, altijd handig die sheets. Heb er al behoorlijk veel verzameld :D

jawel hoor, deze is gruwelijk! :D goed bezig ouwe. dit is een prima sheet voor iedereen :)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Leuk, maar ik vind die van mij ook best wel handig. :)

Die van jou is ook super handig maar zeker voor beginners wel heftig. iets simpeler mag dan wel ;)

Ik ga hem bekijken dude, altijd handig die sheets. Heb er al behoorlijk veel verzameld :D

jawel hoor, deze is gruwelijk! :D goed bezig ouwe. dit is een prima sheet voor iedereen :)

Thanks man :) Vind het zelf vooral handig om te zien hoeveel je per maaltijd nodig hebt en ook het verschil. Dus hoeveel je er nog bij moet doen zegmaar totdat hij op 0 staat.

29x gedownload en 2 reacties? :(

mja aardig hoor maar had er al 2 van deze i g bedankt kerel

Deze is inderdaad ook erg handig. Alleen jammer dat je de calorietabel er zelf nog even in moet zetten. Verder ziet hij er erg goed uit! Thnx voor de post

Deze is inderdaad ook erg handig. Alleen jammer dat je de calorietabel er zelf nog even in moet zetten. Verder ziet hij er erg goed uit! Thnx voor de post

Als je het graag wilt kan ik ook hetzelfde schema uploaden maar dan met alle producten

UPDATE:
Nu met voedingstabel. Let niet op de voorbeelddata in het voedingsschema. Zo ziet mijn voedingsschema er niet uit hoor maar omdat ik de calorietabel veranderd heb..

jammer dat ie in het engels is , ik heb er ooit 1 gedownload in het nederlands , misschien iemand die hem nog heeft

Bedankt, ik was deze sheet kwijt.

bedankt!ga hem effe bekijken hij lijkt me wel goed.maar snap nog niet helemaal hoe die werkt waar je in moet vullen hoeveel je wil gaan eten....dus of die handiger als de oude is weet ik niet..;)

Laatst bewerkt:
Top!
Ik had er eentje wat gewoon een simpele tabel was die alleen wat kcal en e/k/v verhoudingen berekende, maar verder was het alles opzoeken en zelf invullen
Deze is super, ik ga hem zeker gebruiken, thanks :)

Terug
Naar boven