Fitness Seller

handig filmpje voor te injecteren

Voor mij opzich wel leerzaam... als versta ik geen fl**ker van wat hij zegt..
Niet dat ik van plan was het meteen zelf te gaan zetten..

Potverdomme wat doet hij daar lang over zeg. Waarom hij die spuit ook zo in zijn been laat hangen de hele tijd is mij ook niet duidelijk.

Gewoon logisch nadenken en spuiten. Zo moeilijk is het allemaal niet.

Potverdomme wat doet hij daar lang over zeg. Waarom hij die spuit ook zo in zijn been laat hangen de hele tijd is mij ook niet duidelijk.

Idd, als die gast er 7ml ( totaal ) in moet rammen is ie een halve dag bezig :D

Daarbij blijf ik het een k*t plek vinden, gewoon alles in de billetjes :D :D

Idd, als die gast er 7ml ( totaal ) in moet rammen is ie een halve dag bezig :D

Daarbij blijf ik het een k*t plek vinden, gewoon alles in de billetjes :D :D

Ik niet ik ram alles in mijn benen. Heb zelfs eens 5cc in mijn been geduwd. Nergens last van.
Heb momenteel meer last van blauwe plekjes op mijn armen van het IGF spuiten dan van de grote naalden in de benen :D

s maar net wat je gewend bent joh denk ik , ik heb 1x in mijn been geprobeerd en toen ff last van gehad en weer terug gegaan naar m'n kont ,...vandaar :D

Zodat er geen vloeistof mee terug komt wanneer hij de spuit terug trekt.

Ik vind dat hij de spuit te snel in duwt. Voor hetzelfde raak je een zenuw. Dan verschiet je wel even. Wanneer je het vanaf het begin langzaam aan doet, voel je op tijd dat je verkeerd zit.

idd ik duw de naald er zeer rustig in, heb eens een zenuw geraakt en dat was heel pijnlijk :o

Ze raden toch aan om de naad zoals een dart er in te prikken. Hoe trager de naald erin, hoe pijnlijker en misschien zelfs meer schade.

Zodat er geen vloeistof mee terug komt wanneer hij de spuit terug trekt.

Ik vind dat hij de spuit te snel in duwt. Voor hetzelfde raak je een zenuw. Dan verschiet je wel even. Wanneer je het vanaf het begin langzaam aan doet, voel je op tijd dat je verkeerd zit.

Ik laat hem ook na het spuiten nog 10 seconde zitten maar blijf constant de spuit ondersteunen met mijn hand.

Ben het persoonlijk eens mee dat hij de naald erg snel in doet. Erin darten is de manier die ik hier vaker hoor maar ik prefereer langzaam erin duwen.

@James; Laten hangen zonder vasthouden vind ik idd ook vreemd. Ik dacht dat jij alleen doelde op het feit dat hij de spuit er niet gelijk uit trok. Ik heb mijn been ook altijd gestrekt bij het injecteren. Hij had hem gebogen dacht ik, vandaar de spuit ook zo recht blijft hangen.

@Cozmo; Dat er in darten is gebruikelijk bij het injecteren in de bil. Maar ik geloof niet dat dat gebruikelijk is in been. De kans dat het verkeerd gaat is in been groter dan in bil.

Dus mijn advies is om de naald er langzaam in te duwen, in been dan. In bil mag je het 'darten' toepassen.

In het ziekenhuis hebben ze bij mij ook wel eens in mn schouder gedart hoor.
Maar is voor iedereen persoonlijk wat die het fijnste vind. Ik duw iig altijd rustig..

Terug
Naar boven