AndroidHealthClinic

Hans Janmaat

Bezoekers in dit topic

Wil Schuurman bij Pauw. Oh oh, wat schijnheilig die Vara nu.
 
Ik heb het boek van Joost Niemoller over Janmaat gelezen. Wel een aanrader voor wie wilt weten hoe schandalig Janmaat is behandeld in de jaren '80 en '90 door de politiek en media.
 
Laatst bewerkt:
wat een figuur :roflol: Voor mijn tijd maar wel leuk om de docu van het zwarte schaap te kijken.
 
In die tijd was het totally not done om op hem te stemmen, laat staan met hem gezien te worden. Kwam voor een deel ook vanwege zijn achterbaan denk ik. Als hij ergens ging spreken werd het geruisloos gedaan, uit angst voor het inkegelen van ruiten (en meer) bij de kroegen waar die toespraken hield. Als je nu anno 2016 hoort wat bijvoorbeeld Timmerfrans roept, dat minstens 60% van de asielzoekers louter economische motieven hebben en/ of dat de pvda zegt dat er meer hulp in de regio moet worden aangeboden- dan zijn de tijden echt veranderd. De huidige problemen met betrekking tot multi culti samenleving hebben daartoe ook bijgedragen.
 
Ik vind het altijd raar dat links tuig dat gebacked werd door het politieke establishment niet als fascist werd gezien want zij waren de gene die geweld gebruikten. Zelfs de RAF school onder bij die debielen. Wat niet meehielp met Janmaat dat hij het Monster van Laak een tijdje had als bodyguard :D

hans-janmaats-quotes-6.jpg
38328368-c686-471a-a437-8325fba9c52c?width=664&height=374.jpg


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Wat niet meehielp met Janmaat dat hij het Monster van Laak een tijdje had als bodyguard :D

hans-janmaats-quotes-6.jpg
38328368-c686-471a-a437-8325fba9c52c?width=664&height=374.jpg


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Haha was nooit bodyguard. Is ook gerectificeerd, wel is hij zes maanden lid geweest. Markant figuur.

 
Hier boven en dan 1:02


Meningen kunnen veranderen.
 

Eerst maken ze je belachelijk, vervolgens schelden ze je uit, dan schieten ze een gat in je kop en tenslotte nemen ze je standpunten over. Het linkse brein is werkelijk ondoorgrondelijk.
 
’Moed belangrijk in tijd Wilders en Baudet’

26 min geleden in ENTERTAINMENT


„Het blijft belangrijk om verhalen te vertellen over burgers met uitzonderlijke moed, juist in deze tijden van nepnieuws en met Wilders en Baudet die maar van alles uitkramen.” Barry Atsma speelt de hoofdrol in de nieuwste oorlogsfilm Bankier van het verzet en is absoluut niet van mening dat er inmiddels wel genoeg films zijn over het Nederlandse verzet tijdens de Tweede Wereldoorlog.


:eek: zo weer een acteur op mijn negeerlijst,vieze engnek

het gaat maar door van Janmaat tot Baudet
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven