MuscleMeat

Hans Janmaat

Bezoekers in dit topic

Atsma maakt films die indirect betaald zijn door de staat. Hij wordt betaald om dat te zeggen
 
Een van de grootste problemen van Janmaat was dat er een hoop neonazi's en NVU-ers omheen hingen met hakenkruizen op het hoofd. In politiek moet je zaken kunnen doen, dat kon Janmaat onmogelijk. Dus dan ben je een tandeloze tijger die van A naar B loopt in zijn kooi.
Voor wat hij zei zou je nu niet meer veroordeeld worden, Wilders gaat in alle opzichten veel en veel verder.
 
Zonder die groepen vinden ze ook altijd wel wat.
 
Dat hoefde echter niet. Die groepen liepen overal met hem mee. Zichtbaar. De oorlog lag nog veel verser in het geheugen dan nu.
 
Op de foto op vorige pagina was toch Glimmerveen naast Het Monster van Laak?

Ja, van beeldvorming had hij niet veel kaas van gegeten.
 
Laatst bewerkt:
Dat hij een advocaat in de arm nam die eerder een oorlogsmisdadiger had lopen te verdedigen (Menten) hielp evenmin qua beeldvorming. Charisma en beeldvorming, onderdeel van het spelletje.
 
Hiddema? Of verdedigde hij Florrie Rost van Tonningen?
 
Hiddema? Of verdedigde hij Florrie Rost van Tonningen?
Dat was Hiddema. Zijn broer en pa waren overigens lid van de NSB.

Advocaat, een van de, was later Leo van Heijningen. Janmaat kon denk ik ook weinig andere vinden. Maar qua beeldvorming geef je wel makkelijk munitie weg natuurlijk.
 
Ik wil niet al te cynisch overkomen maar Janmaat zelf heeft waarschijnlijk de meeste bommen gelegd onder samenwerkingen, besturen, partijkaders enz. Hij was degene die telkens de macht naar zich toe trok en wilde trekken. Er was lastig mee samen te werken. Althans dat lees je soms tussen de regels door. Eigenwijs.
 
Een van de grootste problemen van Janmaat was dat er een hoop neonazi's en NVU-ers omheen hingen met hakenkruizen op het hoofd. In politiek moet je zaken kunnen doen, dat kon Janmaat onmogelijk. Dus dan ben je een tandeloze tijger die van A naar B loopt in zijn kooi.
Voor wat hij zei zou je nu niet meer veroordeeld worden, Wilders gaat in alle opzichten veel en veel verder.

Wilders wordt ook kapot gemaakt als tandeloze tijger. Sinds Baudet gegroeid is begint het nu ook al bij Forum, straks ook tandloos. Het gaat immers zo eenvoudig met alle linkse media.

Jensen had vandaag wel een goede podcast vond ik. Nog meer die hem volgen? Hij dikt het allemaal wel aardig aan met veel cherry picking maar vind het altijd prettig eens de andere kant te horen.
 
Ik wil niet al te cynisch overkomen maar Janmaat zelf heeft waarschijnlijk de meeste bommen gelegd onder samenwerkingen, besturen, partijkaders enz. Hij was degene die telkens de macht naar zich toe trok en wilde trekken.
Viel niet met die man samen te werken cq normaal te praten. Kan je wel zien hoe hij doet bij Het Zwarte Schaap. Een beetje tegengas en hij gaat raar doen.
 
Wilders wordt ook kapot gemaakt als tandeloze tijger. Sinds Baudet gegroeid is begint het nu ook al bij Forum, straks ook tandloos. Het gaat immers zo eenvoudig met alle linkse media.

Jensen had vandaag wel een goede podcast vond ik. Nog meer die hem volgen? Hij dikt het allemaal wel aardig aan met veel cherry picking maar vind het altijd prettig eens de andere kant te horen.
Baudet had het goed voor elkaar kunnen hebben. Redelijke standpunten enz. Maar heel eerlijk, ik had meer verwacht. Hij is een lichtgewicht en dat zie je aan anderen. Hij wordt eigenlijk zelden serieus genomen. Lijkt alsof dat een compensatiedrang teweegbrengt o.i.d. bij Baudet. Wilt dan als slimste uit de hoek komen maar wordt dan dikwijls eenvoudig doorheen geprikt. Dat weet hij zelf ook gerust. Met haast een soort van clownesk gedrag tot gevolg.

Wilders wilt volgens mij de tandeloze tijger zijn. Als hij zou samenwerken verliest hij grotendeels zijn electoraat. In de oppositie is hij op zijn sterkst.

Ik heb de wijsheid en waarheid niet in pacht, maar zo zie ik het globaal. Schuif denk ik meer op naar het midden.
 
Back
Naar boven