Fitness Seller

HARD! - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Focus, goede pomp en een energierush.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1ste maal.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zeer goed, fruitig - soort kersensmaak.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Bodyenfitshop.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending en prima (snelle) levering.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 20,-
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ~

Mijn review:

Vandaag voor het eerst getraind met de nieuwe PWO sup van Bodyenfitshop ''HARD!''.
Was zeer benieuwd. 1 scoop ingenomen op een lege maag. De smaak was net als veel andere PWO supps echt niet verkeerd. Fruity, beetje vergelijkbaar met ''Black Powder''.
Na een kwartier kreeg ik de eerste energiestoot en op weg naar de gym merkte ik dat m'n focus ook flink verbeterd was. Eenmaal in de sportschool flink 1,5 uurtje geknald en ook de pump (vooral in m'n schouders) bleef niet weg. Vond deze een beetje vergelijkbaar met NO(X), dus met andere woorden; zeer goed. Energierush was vrij goed, maar niet zo top als van Noxi. Maar dat hoeft ook niet, aangezien ik vanavond ook ooit nog een keertje in slaap wil komen ;-).
Enige grote nadeel is de eetlust. Kreeg m'n post workout shake al moeilijk naar binnen, en nu staat er hier een bak rijst voor m'n neus waar ik gewoon geen enkele hap van weg krijg. (Iemand hier ook problemen mee?) Voel me nog steeds top en hoop dat ik geen last krijg van een crash.

Conclusie; ben zeer onder de indruk van deze nieuwe PWO-booster. Ik hoorde alleen dat de prijs naar 25 euro gaat, en dán is Noxi per workout toch net iets goedkoper. Voor de mensen die op Noxi niet goed reageren, is deze zeker het proberen waard!
 
Ziet er goed uit he, deze week lekker knallen met Strong! ik post men bevindingen hierover later maar als die bete ris dan Hard! is het gwn goed want vond Hard! een van de betere pre workouts
 
Vanavond voor mijn training de ontvangen sample geprobeerd van Strong. Disclaimer: Het is lastig om op basis van 1 sample een definitief oordeel te vellen. Ik had voorafgaand aan inname niet echt volgens schema gegeten en was ook wat vermoeid, maar wel op redelijk nuchtere maag gedronken.

Naar aanleiding van deze post, heb ik opgemaakt dat sommige ingrediënten een beetje ondergedoseerd zijn, tenminste als je met je pre-workout meteen de dagelijkse dosering binnen wilt hebben. Daarom heb ik o.a. 3x agmatine caps toegevoegd (totaal dus 1000mg), en 2500mg beta-alanine (totaal dus 3500mg, had eerder op de dag ook al een dosering genomen). Ik heb ook nog Creatinol-O-Phosphate (COP), creapure en Citruline malate liggen, maar die heb ik toch maar niet toegevoegd, om de werking van de originele ingrediënten van Strong! niet te veel te beïnvloeden.

Energie
Weinig van gemerkt eerlijk gezegd. Misschien is 200mg cafeïne te weinig voor mij.

Kracht
Ik had niet het idee dat ik een 'extra' kon doen, soms zelfs voor mijn gevoel iets minder volume vergeleken met een training op Assault. Ik was na het trainen echt leeg, dat vind ik altijd wel prettig.

Smaak
Prima te doen (tropical), zelfs iets beter als Hard! In ieder geval geen rioollucht o.i.d. als Nox Pump van vroeger ;)

Pomp
De pomp was prima, maar dat kwam denk ik vooral door de 750mg extra dosis (normaal gesproken neem ik ook 750mg naast een pre-workout)

Voorlopige conclusie
Dat was het zo snel, hopelijk ben ik niet iets belangrijks vergeten. Ik ben er dus nog niet uit, misschien de volgende keer weer een sample kiezen. Als de prijs hetzelfde blijft, is het misschien het overwegen waard om toch een pot te kopen, maar ik heb op dit moment helaas nog niet overtuigd van Strong! Ik hoop een volgende keer mijn mening te kunnen bijstellen :thumb:

Voorlopig oordeel:
7/10
 
Ben benieuwd. Als het goed is heb ik het vandaag binnen:) Vanavond benen blazen!!!
 
komt vanmiddag binnen vanavond Rug en dan schrijf ik hier wat ik ervan vond
 
Back
Naar boven