Fitness Seller

hard gevoel door creatine

EctoMeso

Dutch Bodybuilder
Waardering
18
Hallo,

Ik gebruik nu een week creatine 6 gram per dag. Ochtends 3 en avonds 3 gram. Nu heb ik de laatste dagen een ongelovelijk opgepompt gevoel in me spieren. Spierspanning is asociaal hoog. Komt dit door de creatine of doordat ik sinds kort veel harder train?

Heb wel het gevoel dat ik erg goed reageer op creatine.

met 6 gram per dag neem ik ff aan de monohydraat. Dat trekt water aan met voedingsstoffen in de spieren, grote kans dat het de creatine is. Mooi toch, het werkt jeuj

aah schatje toch

Hallo,

Ik gebruik nu een week creatine 6 gram per dag. Ochtends 3 en avonds 3 gram. Nu heb ik de laatste dagen een ongelovelijk opgepompt gevoel in me spieren. Spierspanning is asociaal hoog. Komt dit door de creatine of doordat ik sinds kort veel harder train?

Heb wel het gevoel dat ik erg goed reageer op creatine.

en je hebt gewone zuivere creatine monohydraat gekocht, of een of andere blend ?

Hahaha zal wel meevallen..

Maar dat is toch de bedoeling van creatine??! (pomp,vocht vasthouden,betere uithouding)

die creatine werkt dus niet bij me :( geen gevoel erbij, niet voller, ook geen niks meer gewonne deze maand dan normaal.

Guess i'm just to hardcore

Mooi zo, Wel als je begint krampen te krijgen zeker genoeg drinken en magnesium binnenkrijgen !

goed spul dan alleen een beetje aan de dure kant bij de Tuinen. Zou eens even een x kijken op de site van 1 van de boardsponsors. (zelf ben ik erg tevreden over XXL Nutrition.)

• Topic Starter Topic Starter
goed spul dan alleen een beetje aan de dure kant bij de Tuinen. Zou eens even een x kijken op de site van 1 van de boardsponsors. (zelf ben ik erg tevreden over XXL Nutrition.)
Duur? Ik betaalde tijdens de 50% korting actie 11 euro voor 400g. Dit was volgens mij omdat het product een nieuwe verpakking heeft en ze hier dus vanaf moesten.

Dat is inderdaad een normale prijs. maar normaal gesproken kun je beter bij zulk soort winkels weggaan en lekker via internet bestellen.

Het schijnt dat ongeveer 30% van de mensen een soort resistentie heeft tegen creatine, het werkt niet bij iedereen zeggen ze. Persoonlijk merk ik er niet gek veel van, behalve dat ik wel wat frequenter kan trainen. Maar geen opgepompt gevoel. Ik vraag me af of verschillende creatine merken ook verschillend resultaat kan opleveren? Dus niet type creatine, maar hetzelfde creatine maar ander merk...

Geen zorgen. Dat is normaal bij creatine. Vooral bij mensen welke creatine voor het eerst gebruiken. :)

-Leon

Terug
Naar boven