Fitness Seller

Hardbass 2011

Boschie

Dutch Bodybuilder
Waardering
5
Lengte
1m83
Massa
78kg
Vetpercentage
11%
Zaterdag 12 februari is het weer zover. Knallen in het Gelredome met hardbass! Voor mij is dit de eerste keer hardbass en heb er veel zin in.. zijn er nog meer mensen die gaan en niet kunnen wachten?

De line-up kan ook gewoon niet beter..

Line-up:

Team Red
Luna
Alphaverb
Josh & Wesz
Wildstylez LIVE

Team Green
Headhunterz
Tuneboy
Noisecontrollers
Psyko Punkz LIVE

Team Blue
Zany
Ran-D
Bioweapon
Crypsis LIVE

Team Yellow
B-Front
Max Enforcer
Alpha*
Tatanka & Zatox present Wild Mother****ers LIVE

Host
DV8

Prijs
Voorverkoop: € 50,-

Tickets
Verkrijgbaar bij hardbass.tickets.b2s.nl.

Minimumleeftijd
18

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

sowieso, b-front & Psyko Punkz word echt gruwelijk.. alleen baal dat barry (frontliner) er niet is

• Topic Starter Topic Starter
ja indd. niet eens opgemerkt. de line up is al goed genoeg!

ik ga zoizo vooraan als ran-d moet :)

aanwezig

k wou opzich best gaan, dichtbij enzo

maar ik ga de week erop al naar reverze, dus skip ik hardbass maar

Waarschijnlijk aanwezig.

Je skipt hardbass toch niet voor reverze :eek::eek:

ja eingelijk wel :o

line up ziet er trouwens wel chill uit, maar k heb al kaartje
en met qlimax in gelredome is wel lache, maar als bijv dbstf or pavelow begon wou ik liever ergens anders heen, maar da kan dan niet

misschien volgend jaar :D

zelfde verhaal als met xqlusive.. as zaterdag. daar ga ik ook niet heen omdat je 2weeken later hardbass hebt. dan geniet je er toch net ff meer van ;)

zelfde verhaal als met xqlusive.. as zaterdag. daar ga ik ook niet heen omdat je 2weeken later hardbass hebt. dan geniet je er toch net ff meer van ;)

klopt heb ik ook, ik wil er naar uit kijken en niet 1 week van te voren: oh volgende week ga ik maar s naar hardbass

haha indd. je moet het leuk houden!!!

Hardbass wordt zeker leuk :D

Heb zitten twijfelen tussen reverze of hardbass.... maar het is duidelijk hardbass geworden!!! Ticket al in de pocket!!

Knallen over 6 dagen!

Heb zitten twijfelen tussen reverze of hardbass.... maar het is duidelijk hardbass geworden!!! Ticket al in de pocket!!

Knallen over 6 dagen!

twijfelen!? lijkt mij wel duidelijk dat het hardbass word. inmiddels ook al uitverkocht (paar dagen terug) !!!!

[Link niet meer beschikbaar]

meeting daar dan bbers!!

Zeker aanwezig!!
ook mijn 1e keer , kan echt niet meer wachten :D

heb er zin in!

Heb er ook veel zin in:D! Is er eigenlijk veel controle bij de ingang met honden?

Als je niet durft moet je gewoon niet gaan , ik ben al bij genoeg 18+ feesten geweest , het risico blijft er natuurlijk altijd maar ik ga er lkkr knallen :D nog 3 dagen :D:D

---------- Toegevoegd om 18:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:06 ----------

Heb er ook veel zin in:D! Is er eigenlijk veel controle bij de ingang met honden?

Laten we er maar niet op hopen :rolleyes:

Terug
Naar boven