Fitness Seller

Hardbass 2011

Zoooo'n topfeest:D

• Topic Starter Topic Starter
iemand op dat feest vroeg nog welke supplementn ik gebruik haha

Iemand ook statafels, auto's en soort muren van energie gezien?

Statafels helaas niet gezien op hardbass.

alleen die dranghekken midden in het publiek was wel een beetje gevaarlijk :rolleyes: ook zag ik toen ik even op de tribune zat te genieten dat de boxen die aan het dak hongen gewoon op en naar schommelde:P

wat een heerlijk feest was dit! en een pracht locatie! qlimax gaat hem dit jaar ook zkr worden :)

huh ik hoorde al zoiets, hekken en tafels midden in het publiek??? kun je daar gewoon op staan? of wat moet ik me daar bij voorstellen? heb ze helemaal niet gezien.

huh ik hoorde al zoiets, hekken en tafels midden in het publiek??? kun je daar gewoon op staan? of wat moet ik me daar bij voorstellen? heb ze helemaal niet gezien.

hahaha , als je goed aan het spacen op de pillen bent ga je meestal statafels en dranghekken zien op de gekste plaatsen.

ik probeerde er steeds overheen te klimmen maar dan kom je eropeens achter dat er helemaalniks stond en ga je goed op je gezicht :P

vandaar ;)

hahaha , als je goed aan het spacen op de pillen bent ga je meestal statafels en dranghekken zien op de gekste plaatsen.

ik probeerde er steeds overheen te klimmen maar dan kom je eropeens achter dat er helemaalniks stond en ga je goed op je gezicht :P

vandaar ;)

ooh ahhaha wtf ik dacht al.. is dus gewoon een algemeen space dingetje haha!

Statafels helaas niet gezien op hardbass.

alleen die dranghekken midden in het publiek was wel een beetje gevaarlijk :rolleyes: ook zag ik toen ik even op de tribune zat te genieten dat de boxen die aan het dak hongen gewoon op en naar schommelde:P

wat een heerlijk feest was dit! en een pracht locatie! qlimax gaat hem dit jaar ook zkr worden :)

Qlimax overslaan, wat een boutfeest is dat zeg.

heeft iemand btw de anthem van hardbass 2011 ??

trek m van youtube?

haha ja bij veel mensen schijnt het voor te komen ;)!

Watteuh, die dingen heb ik ook al eens gezien haha:P.

Op Hardbass zag ik trouwens niet zo veel. Coordinatie volledig kwijt. En m'n kop spacede 'm anderhalf uur zo lang dat ik er niks mee kon. Vervolgens klonk de laatste twee uur de muziek de helft trager wtf :P.

Watteuh, die dingen heb ik ook al eens gezien haha:P.

Op Hardbass zag ik trouwens niet zo veel. Coordinatie volledig kwijt. En m'n kop spacede 'm anderhalf uur zo lang dat ik er niks mee kon. Vervolgens klonk de laatste twee uur de muziek de helft trager wtf :P.

Haha ligt er volges mij ok maar net aan at je allemaal naar binnen hebt geklakt ;)

haha dat de muziek trager ging heb ik nog nooit meegemaakt :P

ik raakte steeds mijn maten kwijt. en smsen kon ik gewoon echt niet meer dus ben lekker wat rondjes gaan lopen , waterijsjes halen beetje andere mensen voor de gek houden enzo. :D nog tijdje op de tribune gespaced en heb de gekste dingen voorbij zien vliegen door de zaal :P

heerlijk feestje ! volgend jaar zowiezo weer!

Terug
Naar boven