Stam
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 136
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ook zag ik toen ik even op de tribune zat te genieten dat de boxen die aan het dak hongen gewoon op en naar schommelde

huh ik hoorde al zoiets, hekken en tafels midden in het publiekkun je daar gewoon op staan? of wat moet ik me daar bij voorstellen? heb ze helemaal niet gezien.

hahaha , als je goed aan het spacen op de pillen bent ga je meestal statafels en dranghekken zien op de gekste plaatsen.
ik probeerde er steeds overheen te klimmen maar dan kom je eropeens achter dat er helemaalniks stond en ga je goed op je gezicht
vandaar![]()
ooh ahhaha wtf ik dacht al.. is dus gewoon een algemeen space dingetje haha!
!Statafels helaas niet gezien op hardbass.
alleen die dranghekken midden in het publiek was wel een beetje gevaarlijkook zag ik toen ik even op de tribune zat te genieten dat de boxen die aan het dak hongen gewoon op en naar schommelde
wat een heerlijk feest was dit! en een pracht locatie! qlimax gaat hem dit jaar ook zkr worden![]()
ja dat doe ik altijd als laatste optie
heb m liever iets hogere qualiteitja dat doe ik altijd als laatste optieheb m liever iets hogere qualiteit

haha ja bij veel mensen schijnt het voor te komen!
.
.Watteuh, die dingen heb ik ook al eens gezien haha.
Op Hardbass zag ik trouwens niet zo veel. Coordinatie volledig kwijt. En m'n kop spacede 'm anderhalf uur zo lang dat ik er niks mee kon. Vervolgens klonk de laatste twee uur de muziek de helft trager wtf.

nog tijdje op de tribune gespaced en heb de gekste dingen voorbij zien vliegen door de zaal