MuscleMeat

Hardbass 2011

Paar dagen nog :) :D :D :) :D

ik ga thuis wel mee feesten:

Hard Bass will be broadcast live via b2s radio, from 21:00 to 07:00. You can listen to this live broadcast on the b2s website, www.b2s.nl. Should you miss the event for any reason, be sure to tune in to b2s radio at home! :D

Was er vorig jaar, vond het wel vet maar toch een van de meest standaard indoor feestjes. Ben toch meer van het outdoor gebeuren. Ik woon dan wel 10 minuten rijden van het gelredome af maarja, dat gaf de doorslag niet :P

Have fun aan iedereen die gaat, ik zal ook aan de radio hangen :hedbang:

Zou graag willen gaan. Helaas is het natuurlijk al uitverkocht. Waarom verbieden ze dat doorverkopen nou eens nie ff:( Ga toch geen kaartje voor 90 euro kopen, ik gun die mensen die winst gewoon niet. Hoop dat ze met al hun extra kaartjes 'vanwege ziekte' blijven zitten:D

nog een dagje. Line-up is al een stuk beter dan die van vorig jaar.

heb er echt ontzettend veel zin in!

zou gaan maar hele week al ziek dus kaartje aan kennis verkocht. @$#@%@#$% enige pluspuntje da'k me kaartje mt rente heb verkocht.

bijna zover! =D

over paar uurtjes los !!! lineup is geniaal , dus dit word gaaaan ! :cool:

Iedereen die gaat; veel plezier :D

ik ga thuis wel mee feesten:

Hard Bass will be broadcast live via b2s radio, from 21:00 to 07:00. You can listen to this live broadcast on the b2s website, www.b2s.nl. Should you miss the event for any reason, be sure to tune in to b2s radio at home! :D
als je gwn op de radio klikt rechtsonder krijg je m dan?

ik heb het zeker naar m'n zin gehad goed los gegaan en gestampt :D

Was weer een top feestje!:D

TEAM BLUE GVD WAT EEN HELDENSET !!!! :bow:

het was een superfeest! lekker geknalt en veel raketjes gegeten! :p

• Topic Starter Topic Starter
woooooooooooow. wat een sfeer op het feest zeg!! Kon gewoon met iedereen keihard losgaan. ben nu nog aan het bijkomen (op school).

wel een dikke aanslag op mn fysiek.. super weinig gegeten na het feest en nog overgegeven ook.. das wel wat minder

heeeeeeeeeerlijk feest. Goed hard gegaan

Terug
Naar boven