Fitness Seller

Hardcore schema

Als jij om de 2uur minimaal 6tot8 boterhammen eet dan heb ik niks gezegt ;)
Uhm dat is zelfs zonder beleg al 4000 kcals per dag, met een kev van 77,11,12. Als je daar nog beleg bij rekent en de rest van je maaltijden zit je op minimaal 8000 kcals per dag. Ik denk dat je zelf ook wel doorhebt dat dit totaal onmogelijk is, zeker voor jouw stats/leeftijd. Stel je eet dit serieus (wat me erg sterk lijkt), dan ben je binnen een paar maanden zo vet als een walrus.

In de korte tijd dat ik hier zit heb ik al zoveel retarded posts van jouw gezien dat ik serieus aan je mentale gezondheid begin te twijfelen. Ik voel een nieuwe sniper opkomen.

wahaha sepu is de man!

Herstellen doe je gewoon door veel te eten, ik heb ook geen voedingsschema zoals jullie waar ik 500kcal boven me onderhoud zit.
nee, ik eet precies om de 2uur en wat varieert meestal, maar toch een minimale 6 boterhammen.

---------- Toegevoegd om 22:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:05 ----------

met eten alleen kom je dr niet hoor... dat levert alleen maar bouwstenen op, vervolgens moet je lichaam wel de tijd hebbem om deze bouwstenen te kunnen gebruiken en je spierweefsel te herstellen..(ik zou wat meer afwisselen ipv alleen boterhammen qua voeding)

en ik weet niet of jij na de training gelijk je nest in duikt en blijft slapen tot de volgende training, maar ik denk dat je lichaam meer tijd nodig heeft om te herstellen..:rolleyes:

Haha wat een ongelofelijk k*t schema!

Een schema waarbij je 2 van de 6 dagen alleen maar isolatie doet voor de armpjes is niet echt hardcore te noemen..:rolleyes:

Terug
Naar boven