- Waardering
- 99
Als meneer Wilders nu een fijne opsomming van feiten brengt die aangeeft dat mevr Arib idd met een verborgen agenda haar adviezen aan de Marokkaanse koning geeft, a la. Ik neem aan dat ze niet op puur eigen houtje die adviezen verkondigd, maar dat daar een redelijk team achter staat, dat alles kan beredeneren en ook als zodanig vast heeft gelegd. Mocht haar adviezen hier vanaf wijken, of mochten de adviezen als zodanig complete onzin zijn, dan heeft Wilders zekers een punt, nu is ie tijd aan het verspillen imo
Wilders gebruikt bepaalde punten uit zijn programma gewoon als stokpaardje, omdat hij weet dat het em kiezers oplevert. Als ik kijk naar het dierenvraagstuk dat ik nogal opmerkelijk (goed) vond in het geheel, zou hij theoretisch met (groenlinks en) de PvdD een duidelijk signaal kunnen afgeven, een signaal dat constructief is, ipv deze destructieve jennerij.
Wilders gebruikt bepaalde punten uit zijn programma gewoon als stokpaardje, omdat hij weet dat het em kiezers oplevert. Als ik kijk naar het dierenvraagstuk dat ik nogal opmerkelijk (goed) vond in het geheel, zou hij theoretisch met (groenlinks en) de PvdD een duidelijk signaal kunnen afgeven, een signaal dat constructief is, ipv deze destructieve jennerij.

de regering zit er net een paar weken en dan moet er al van alles opgelost zijn? Dream on kerel! Veranderingen die de huidige regering doorvoert zijn pas over een paar jaar goed te merken.

. Zoals bij iedere partij zitten er schapen tussen die alles vreten wat hun politieke leider zegt maar zijn er ook genoeg personen die echt nadenken over waarom ze op die partij stemmen. Je kan gelet op zijn programma wel raden waarom velen op hem stemmen, de issues die hij aansnijdt zijn nou niet echt een toonbeeld van een partij die in een breed kader politiek wil bedrijven.