- Waardering
- 98
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 13%
Ik zoek hulp van de grote nerd! Mijn laptopje kreeg regelmatig blue screens. Ik dacht in eerste instantie een windows probleem was omdat ik foutmeldingen kreeg in onder andere Word en andere windows applicaties. Echter refereert de foutcode naar de harde schijf en ik het logboek is de bron van de fouten ook mijn harde schijf.
Nu heb ik gelukkig wel een back-up van mijn bestanden dus een ramp is het niet. Echter gebruikte ik hem best vaak dus baal er wel van. Ik zit te overwegen om gewoon een nieuwe harde schijf ervoor te kopen, kost toch maar een paar tientjes. Maar voordat ik dat doe vroeg mij af of de harde schijf te formatteren het probleem eventueel kan oplossen? Scheelt me toch weer geld en alle installatie software heb ik nog liggen.
Tips? Ideeën? Bij voorbaat dank!
Nu heb ik gelukkig wel een back-up van mijn bestanden dus een ramp is het niet. Echter gebruikte ik hem best vaak dus baal er wel van. Ik zit te overwegen om gewoon een nieuwe harde schijf ervoor te kopen, kost toch maar een paar tientjes. Maar voordat ik dat doe vroeg mij af of de harde schijf te formatteren het probleem eventueel kan oplossen? Scheelt me toch weer geld en alle installatie software heb ik nog liggen.
Tips? Ideeën? Bij voorbaat dank!