MuscleMeat

Nieuws Harder straffen? Zo doen ze het in Turkije, tientallen jaren voor stenen gooien

Revisionist, evolutie-ontkenner en nu ook nog vaccinatie-ontkenner.

Niet dat het me verbaasd. Maar gottogot. Wat een 'credentials'. Een PIQ van 156. En dat is vastgesteld tijdens je strafzaken, toen je nog een stuk jonger was.
:roflol: Triest, dat gescherm met dergelijke cijfers ten faveure van jezelf. En het 'natuur' argument (waar ik zover vanaf zou staan): Trek de gezondheidssandalen maar aan jongens, we gaan eens even lekker ontslakken met Cirkel: terug naar de roots. Wie neemt de groene thee mee?

Zalen van 200-300 man stil weten te krijgen kan een kind. Helemaal als het gaat om groepen die blijkbaar baat hebben bij toespraken van mensen die het hebben over een k*tverleden en hoe daaruit te komen.

Ook een beetje de reden dat de Evangelische kerken in Nederland goed draaien.

veel conspiracy sites zijn anti vaccinaties.
Ze 'geloven' dat vaccins gebruikt worden om ons gedeisd/onder controle te houden (idem aspartaam/fluor). Ook vermenen ze een averechtse werking waarbij het sterftecijfer juist verhoogd wordt ipv vermindert, dit om zo de vergrijzing aan te pakken... :cool:

Elvis Presley leeft nog!

om eerlijk te zijn: als elke land het zelfde rechtssysteem handhaafd als turkye, dan was er nauwelijk criminaliteit

Ach ja, als je censurering van sites als Dawkins.net en YouTube niet als crimineel opvat....
Verder lijkt me dit een bewering die zonder cijfers niets waard is.

Bull,
Landen waar de doodstraf word uitgevoerd hebben ook geen lager criminaliteitspercentage.

sterker nog, in landen waar hardere straffen worden gegeven is helemaal niet minder criminaliteit dan in landen waar dit niet het geval is. Nu zijn er natuurlijk meerdere factoren maar het staat vrijwel vast dat harder straffen toch niet werkt.

Saudi-arabië ? Kheb geen cijfers, maar dacht dat het algemeen bekend was dat criminaliteit daar zeer laag is. Niet dat ik zeg dat we gelijk hen moeten straffen :D

Saudi-arabië ? Kheb geen cijfers, maar dacht dat het algemeen bekend was dat criminaliteit daar zeer laag is. Niet dat ik zeg dat we gelijk hen moeten straffen :D

Nee al de criminelen van daar stijden in de jihad of zitten in de bergen van pakistan.

sterker nog, in landen waar hardere straffen worden gegeven is helemaal niet minder criminaliteit dan in landen waar dit niet het geval is. Nu zijn er natuurlijk meerdere factoren maar het staat vrijwel vast dat harder straffen toch niet werkt.

doodstraf of handjes eraf werkt volgens mij wel hoor, geen kans op herhaling in ieder geval

maar misschien zijn die lui daar gewoon zo dom dat ze er niet door worden afgeschrikt? ik vraag mij af hoe dat toch komt..iz coeltoer? misschien als je van jongs af aan ziet hoe pappa lammetjes hun nek doorsnijd met een kapmes dat er iets mis gaat in je emotionele ontwikkeling

Mensen die hier zijn opgegroeid en toch door dik en dun hun ontwikkelingsland-van-afkomst blijven verdedigen met kulargumenten. :(

Gaat prima met de integratie, lang leve de multiculturele samenleving!

Mensen die hier zijn opgegroeid en toch door dik en dun hun ontwikkelingsland-van-afkomst blijven verdedigen met kulargumenten. :(

Gaat prima met de integratie, lang leve de multiculturele samenleving!
Wie doet dit? Noem is namen :rolleyes:

elladushi, mijn vrouw heeft er wel een handje van.

Curacao blijven verdedigen met de lokale politiek, terwijl elke Nederlander haarfijn de problemen op tafel weet te leggen.
:o

Irritant hé, als je tegenstander irrationeel is. Denk je dan niet soms aan jezelf ?:D

Terug
Naar boven