BackInAction
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 20
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 115kg
Revisionist, evolutie-ontkenner en nu ook nog vaccinatie-ontkenner.
Niet dat het me verbaasd. Maar gottogot. Wat een 'credentials'. Een PIQ van 156. En dat is vastgesteld tijdens je strafzaken, toen je nog een stuk jonger was.
Triest, dat gescherm met dergelijke cijfers ten faveure van jezelf. En het 'natuur' argument (waar ik zover vanaf zou staan): Trek de gezondheidssandalen maar aan jongens, we gaan eens even lekker ontslakken met Cirkel: terug naar de roots. Wie neemt de groene thee mee?
Zalen van 200-300 man stil weten te krijgen kan een kind. Helemaal als het gaat om groepen die blijkbaar baat hebben bij toespraken van mensen die het hebben over een k*tverleden en hoe daaruit te komen.
Ook een beetje de reden dat de Evangelische kerken in Nederland goed draaien.
veel conspiracy sites zijn anti vaccinaties.
Ze 'geloven' dat vaccins gebruikt worden om ons gedeisd/onder controle te houden (idem aspartaam/fluor). Ook vermenen ze een averechtse werking waarbij het sterftecijfer juist verhoogd wordt ipv vermindert, dit om zo de vergrijzing aan te pakken...

Triest, dat gescherm met dergelijke cijfers ten faveure van jezelf. En het 'natuur' argument (waar ik zover vanaf zou staan): Trek de gezondheidssandalen maar aan jongens, we gaan eens even lekker ontslakken met Cirkel: terug naar de roots. Wie neemt de groene thee mee?