- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Niks turkse trots, je doet gewoon lacherig en denigrerend terwijl u inbreng niet noodzakelijk beter is dan de andere. Ook al komen er geen sterke argumenten van je medestanders, maar dat wilt nog altijd niet zeggen dat jij het bij de rechte eind hebt.
Als ik je post zo doorga, dan kan alles wat je gezegd hebt eigenlijk net zo hard tegen u gebruikt worden door je medestanders en vond ik je post qua argumentatie 0.0 (enkel maar aantijgeningen zoals negationisten bla bla en complotdenkers boe ba, bernard lewis is dicsutabel za za).
Ik ben die discussie al zo vaak aangegaan, dat is het probleem juist. Ik geef nu alleen wat constateringen weer uit de discussies die ik gevolgd of gevoerd heb. Het draait gewoon altijd op hetzelfde uit als het gaat over de Armeense genocide. Negationistische crap.
Dat afdoen als crap kan je zien als denigrerend maar de feiten liggen er nou eenmaal dat die negationisten ieder argument afdoen als vervalsing, complot of casual damage van WO1.
9/11 complotdenkers worden meestal uitgelachen. Holocaustontkenners gehoond. Ik zie niet waarom negationisten op het gebied van de Armeense genocide niet hetzelfde lot ten deel mag vallen. Ze gebruiken dezelfde taktieken als andere negationisten. Als het kwaakt als een eend.................

Het Westen boeit niet of Turkije afgaat of niet. Wat wel boeit is of Turkije een land is waar mensenrechten worden gerespecteerd en of Turkije vrede krijgt met zijn gewelddadige verleden.
nee daar geloven we ook niet in