Fitness Seller

Nieuws Harder straffen? Zo doen ze het in Turkije, tientallen jaren voor stenen gooien

• Topic Starter Topic Starter
Niks turkse trots, je doet gewoon lacherig en denigrerend terwijl u inbreng niet noodzakelijk beter is dan de andere. Ook al komen er geen sterke argumenten van je medestanders, maar dat wilt nog altijd niet zeggen dat jij het bij de rechte eind hebt.
Als ik je post zo doorga, dan kan alles wat je gezegd hebt eigenlijk net zo hard tegen u gebruikt worden door je medestanders en vond ik je post qua argumentatie 0.0 (enkel maar aantijgeningen zoals negationisten bla bla en complotdenkers boe ba, bernard lewis is dicsutabel za za).

Ik ben die discussie al zo vaak aangegaan, dat is het probleem juist. Ik geef nu alleen wat constateringen weer uit de discussies die ik gevolgd of gevoerd heb. Het draait gewoon altijd op hetzelfde uit als het gaat over de Armeense genocide. Negationistische crap.

Dat afdoen als crap kan je zien als denigrerend maar de feiten liggen er nou eenmaal dat die negationisten ieder argument afdoen als vervalsing, complot of casual damage van WO1.

9/11 complotdenkers worden meestal uitgelachen. Holocaustontkenners gehoond. Ik zie niet waarom negationisten op het gebied van de Armeense genocide niet hetzelfde lot ten deel mag vallen. Ze gebruiken dezelfde taktieken als andere negationisten. Als het kwaakt als een eend.................

Je discussies kunnen met negationisten gebeuren, maar jij generaliseert dit dan tot iedereen. (of heb jij persoonlijk een discussie gehad met Bernard lewis misschien ?)

Ik kan moeilijk geloven dat grote gerespecteerde namen ook negationisten zijn.

Ik kan moeilijk geloven dat grote gerespecteerde namen ook negationisten zijn.

Lewy ontkent net zo goed de genocide op de Indianen in de USA. Lewis staat er om bekend dat hij discutabele uitspraken doet. McCarthy een revisionist van het kaliber David Irving.

Er zijn nog genoeg andere wetenschappers die twijfelen aan de Armeense genocide maar die gaan meestal niet zover als degenen die ik net noem. Of ze moeten van Turkse zijde komen, dan is het standpunt al direct bekend.

Lewy ontkent net zo goed de genocide op de Indianen in de USA. Lewis staat er om bekend dat hij discutabele uitspraken doet. McCarthy een revisionist van het kaliber David Irving.

Er zijn nog genoeg andere wetenschappers die twijfelen aan de Armeense genocide maar die gaan meestal niet zover als degenen die ik net noem. Of ze moeten van Turkse zijde komen, dan is het standpunt al direct bekend.

Staat discutabel voor u synoniem als onzin ?

rood: Zou je niet zeggen van Taner Akcam

Staat discutabel voor u synoniem als onzin ?

rood: Zou je niet zeggen van Taner Akcam

Discutabel is voor mij wel synoniem aan onzin als de spreker een bijna constante stroom laat zien van discutabele uitspraken. Als we de voorheen gerenonmeerde historicus David Irving niet meer serieus nemen aangaande WO2 vraag ik me af waarom we Bernard Lewis nog wel serieus moeten nemen. Lewis was ooit wel een vooraanstaand historicus maar bij nadere beschouwing is zowel zijn vroegere werk en latere werk vrij omstreden. Op dat werk is wel een groot gedeelte van de huidige Midden Oosten politiek gebaseerd.

mmm de gemoederen laaien weer hoog op...

@ Eric: nogmaals, ik bewonder de moeite die je doet om bepaalde mensen tot inzicht te laten komen.

Maar het blijkt dat sommigen zeer koppig zijn. Als dat telkens dezelfde mensen zijn, verdoe ik er mijn tijd niet meer aan. Ik investeer mijn tijd dan liever in mensen die wel nog "te redden" zijn.

mmm de gemoederen laaien weer hoog op...

@ Eric: nogmaals, ik bewonder de moeite die je doet om bepaalde mensen tot inzicht te laten komen.

Maar het blijkt dat sommigen zeer koppig zijn. Als dat telkens dezelfde mensen zijn, verdoe ik er mijn tijd niet meer aan. Ik investeer mijn tijd dan liever in mensen die wel nog "te redden" zijn.

Red eerst uw zelf meneer builderke :dance:

Hahahaha :roflol:
Je moet hier perse genociden erkennen anders ben je meteen een nationalistische turk :D
Alles wat Turkije is aangedaan is minder van belang of doet er niet eens toe, de Turken hebben dat vast uitgelokt.
En maar blijven volhouden dat WIJ feiten negeren :o

De Turken is aangedaan :roflol: Arme Turken toch.

Nee, arme Armenen :roflol:
Doe niet alsof je ook maar iets om dat hele volk daar geeft, als het je uitkomt zijn het vredelievende mensen die bruut zijn uitgemoord maar anders gewoon vieze bergapen die net zo erg zijn als de Turken.
Oprotten met je hypocriesie, enige wat het Westen wil is Turkije zien afgaan.
Die erkenning krijg je toch niet, dan maar geen EU.

:rolleyes: Het Westen boeit niet of Turkije afgaat of niet. Wat wel boeit is of Turkije een land is waar mensenrechten worden gerespecteerd en of Turkije vrede krijgt met zijn gewelddadige verleden.

Hahahaha, of Turkije vrede krijgt met zijn gewelddadige verleden :D
Goed, als dat is wat het Westen wil. Tuurlijk zijn wij in vrede met ons geweldige verleden.
Goed zo? :rolleyes:

Mooi, probleem opgelost. Mogen jullie weer verder gaan met kinderen voor 30 jaar opsluiten, doen wij ons ding...
Slotj?:rolleyes:
Daar ging deze hele discussie niet over, ga even 10 paginas terug lezen en kom dan met je comments :roflol:

Daar ging deze hele discussie niet over, ga even 10 paginas terug lezen en kom dan met je comments :roflol:

Wees niet bang. Heb hem op de voet gevolgd.
Ging eerst over stenen gooien, toen over wc's, Sovjetkampen die er niet zijn geweest en we eindigden bij dat iedereen onschuldig is.
Ben benieuwd wat we nu krijgen. Zullen we de Kerstman bij deze eeuwige discussie betrekken, of hebben jullie daar geen zin in?

Denk dat we god er bij moeten halen, dan kunnen Dannymarx en Klusmier ook meedoen.

Haha ja, we zijn volgens mij al overal geweest :D
Maar zo'n discussie op internet overtuigt toch nooit iemand.
Is meer om te zien hoe mensen erover denken, denk ik zelf zo :rolleyes:

Denk dat we god er bij moeten halen, dan kunnen Dannymarx en Klusmier ook meedoen.
:roflol:

Wees niet bang. Heb hem op de voet gevolgd.
Ging eerst over stenen gooien, toen over wc's, Sovjetkampen die er niet zijn geweest en we eindigden bij dat iedereen onschuldig is.
Ben benieuwd wat we nu krijgen. Zullen we de Kerstman bij deze eeuwige discussie betrekken, of hebben jullie daar geen zin in?

:( nee daar geloven we ook niet in

Discutabel is voor mij wel synoniem aan onzin als de spreker een bijna constante stroom laat zien van discutabele uitspraken. Als we de voorheen gerenonmeerde historicus David Irving niet meer serieus nemen aangaande WO2 vraag ik me af waarom we Bernard Lewis nog wel serieus moeten nemen. Lewis was ooit wel een vooraanstaand historicus maar bij nadere beschouwing is zowel zijn vroegere werk en latere werk vrij omstreden. Op dat werk is wel een groot gedeelte van de huidige Midden Oosten politiek gebaseerd.

Wat is de constante stroom van discutabilieit precies ? Over verschillende onderwerpen of bedoel je enkel aangaande dit onderwerp ?

Mag je ook wel een simpele (?) vergelijking maken met Irving en Bernard Lewis ?

Je moet hier perse genociden erkennen anders ben je meteen een nationalistische turk

Haha, ja. Gisteren was ik nog een 'belg' omdat ik een massaslachting van dersim gaf en vandaag ben ik opeens een 'trotse turk' geworden omdat ik twijfel of we effectief van een genocide kunnen spreken. :o

Oprotten met je hypocriesie, enige wat het Westen wil is Turkije zien afgaan.

Persoonlijk heb ik de indruk dat 'het Westen' wat dat betreft prima wordt bediend de laatste tijd. Kijk, ik ben niet principieel tegen toetreding van Turkije tot de EU, omdat het niet Europees zou zijn oid. Maar kom op... De religieus/dogmatische uitstraling die het heeft gekregen, gaat wel een beetje ver de laatste tijd.

Terug
Naar boven