Denk dat we god er bij moeten halen, dan kunnen Dannymarx en Klusmier ook meedoen.
leuk geprobeerd.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk dat we god er bij moeten halen, dan kunnen Dannymarx en Klusmier ook meedoen.

Persoonlijk heb ik de indruk dat 'het Westen' wat dat betreft prima wordt bediend de laatste tijd. Kijk, ik ben niet principieel tegen toetreding van Turkije tot de EU, omdat het niet Europees zou zijn oid. Maar kom op... De religieus/dogmatische uitstraling die het heeft gekregen, gaat wel een beetje ver de laatste tijd.

denk dat we god er bij moeten halen, dan kunnen dannymarx en klusmier ook meedoen.
Nederland verdoezeld wel meer onformatie dan de meeste mensen denken. Ow, wacht, ik ben maar een goedgelovige malloot, operatie Gladio heeft ook nooit bestaan. Vandaar overheidsingrepen tijdens processen van oa. wapenhandelaren die vuurwapens verduisterden en de vondsten van opslagplaatsen.hier in Nederland ook? Dacht dat het alleen voor Duitsland opging. Hoe dan ook een belachelijke wet die doet denken aan totalitaire regimes. Wie het met deze wet eens is, is zelf ook een nazi.
In Nederland is het niet anders, de wet zoals wij die kennen is algemeen en opgesteld na de oorlog door een Joodse organisatie naar ik meen uit Oostenrijk.Het zou pas totalitair zijn als het ontkennen van daadwerkelijk plaatsgevonden gebeurtenissen kan leiden tot vervolging. In Turkije is dat dus het geval.
De meeste ooggetuigenverslagen zeggen juist tegenstrijdigheden. Maar ja, die lees jij niet want die worden door de Nederlandse overheid in de doofpot gestopt.Boekjes geschreven door mensen die gebruik hebben gemaakt van talloze ooggetuigenverslagen. Wat is er betrouwbaarder? 1 opmerking van een erkende neo Nazi op een BB-board of de talloze ooggetuigenverslagen van slachtoffers en daders?
Maar goed het is al duidelijk wat jouw visie is. Een massale genocide op de zwakste helft van de wereldbevolking. Geestelijk gezien zal je dan ook het onderspit delven. Rock'n Roll, baby.
Ik weiger al vaccinaties en voor een kneuzing of breuk zie je me ook niet bij een arts.Wederom heeft Cirkel niet door dat sinds Darwin het begrip 'zwak' een bepaald andere invulling heeft gekregen, dan die op basis van een of andere zotte ideologische fantasie.
Denk je nu echt dat de de mens de natuur kapot krijgt? (zonder de aarde daadwerkelijk totaal te vernietigen)
Laat je niet vaccineren, evenals je kinderen; dan ben je al een goed eind op weg naar je utopie. Verder schijt je gewoon in de hoek van je kamer, of graaf je een mooi kuiltje en dek je dat af. Medische hulp afweren bij de geboorte van kinderen is ook een vrij probaat middel. Het herstellen van een botbreuk met gips behoort ook tot het verleden; lijkt me goed voor een flink aantal doden.
Afschaffing van dat klote feest. Het heeft niets met onze afkomst van doen en is ons door bezetters opgelegd.
Ik weiger al vaccinaties en voor een kneuzing of breuk zie je me ook niet bij een arts.
Daarbij ken jij mijn ideologie niet, je denkt dat ik een nazi ben en de vorm van regeren uit de 2e wereldoorlog wens. Inderdaad zie ik dat liever dan het huidige systeem maar het is niet mijn uiteindelijke doel.
dit moet een grap zijn.Ach de Looney Left is ook gevallen, die wilden het nog een tikkeltje erger dan dit en hebben alle schoolboeken en romans op de schop genomen en werden nog serieus genomen ook.dit moet een grap zijn.
anders de schrijvers en aanhangers hiervan naar concentratiekampen sturen.
maar links kennende word hier het sinterklaasfeest op aangepast.
Iemand die zich niet afhankelijk opstelt. Wat een bullshit allemaal toont maar weer eens aan hoever jij van de natuur af staat je hebt geen enkel idee waar je het over hebt met al je medisch geouwehoer. Ga je eens verdiepen in zinnige boeken.De belangrijkste vaccinaties heb jij al lang gehad. (tenzij we natuurlijk een influenzapandemie over ons heen krijgen o.i.d.) Nee Cirkel, het gaat me om vaccinatie van bijv. kinderen. Polio en zo. Pokken.
En met een goede breuk zit ook jij echt wel bij de dokter. Wie zou er willen overlijden aan iets dat relatief simpel te verhelpen is?

Ach, Buidertje als ik niet beter wist dacht ik nog dat je enig weet hebt van wat je nu net uitkraamt. Mijn denk en redener vermogen ligt stukken hoger dan dat van jouw en dat durf ik zo te beweren.Zal me aan m'n reet roesten wat de precieze inhoud van je ideologie is. Het is duidelijk dat basale informatie over de werking van de wereld je volslagen vreemd is (evenals inzicht in eventuele gevolgen daarvan) en daar ging het me om. Jij bent ook gewoon zo'n prachtig schoolvoorbeeld van anti-wetenschappelijk denken.

PIQ is tijdens testen richting mijn strafzaken vastgesteld op 156, eat that nitwit.PIQ Performaal (ruimtelijk inzicht) Intelligentie Quotient
Intelligentie quotiënt is het cijfer dat intelligentie aanduidt verkregen door de verstandsleeftijd (bepaald op grond van tests) te delen door de werkelijke leeftijd. Het is dus een getal dat iets zegt over hoe intelligent je bent. Met performaal IQ geeft men aan hoe goed het ruimtelijk inzicht is van een persoon.
Als je als getal 90- 100 hebt, ben je een gemiddeld mens met leren. Zit je eronder dan moet je meer moeite voor doen om iets in je koppie te krijgen. Sommige mensen hebben een IQ van 130. Als je dat hebt dan ben je hoogbegaafd. 1 % van de Nederlandse bevolking is hoogbegaafd. Veel mensen met autisme zijn hoogbegaafd of meer dan normaal begaafd.

Ach ja, misschien heeft die klap van de molen vorig jaar bijgedragen aan een afname. Geen idee...Een PIQ van 156 en toch zo'n marginaal persoon zijn, het blijft knap.

Het enige dat bij mij het probleem is is mijn vermogen om mezelf te uiten in woorden. Dat ondanks dat ik zalen met zo'n 200-300 man stil heb weten te krijgen tijdens lezingen.
I.v.m. mijn verleden en hoe je je er uit sleept.Naast het gegeven dat ik denk dat je mensen die regelmatig schermen met een iq score niet al te serieus moet nemen ben ik toch nieuwsgierig;
Wat voor lezingen geef jij dan voor 200 tot 300 man?
Zalen met 200 a 300 neo Nazi's zeker? Of 200 a 300 shamanisten?

Triest, dat gescherm met dergelijke cijfers ten faveure van jezelf. En het 'natuur' argument (waar ik zover vanaf zou staan): Trek de gezondheidssandalen maar aan jongens, we gaan eens even lekker ontslakken met Cirkel: terug naar de roots. Wie neemt de groene thee mee? http://www.nu.nl/news/1867649/21/Stenengooiende_kinderen_mogelijk_58_jaar_de_cel_in.html
Een land dat duidelijk niet rijp is voor toetreding tot de EU, als het dat ooit al wordt.
om eerlijk te zijn: als elke land het zelfde rechtssysteem handhaafd als turkye, dan was er nauwelijk criminaliteit