El Comandante
Massive Warrior
- Waardering
- 13
Tijdens een benentraining met Opperpinda Ryu kreeg ik dubbel en dwars geserveerd wat een goede workout voor resultaat kan hebben:
Op een gegeven moment weet je het zeker: Je scheurt uit je broek.
We deden 10 setjes van 10 reps 100kg squatten en bij setnummer 6 hoorde ik iets kraken. Drie sets later was m'n broek verleden tijd. Een enórme scheur vanuit kont naar dijbeen liet zien dat ik iets was gegroeid de laatste weken.
Onverstoorbaar ben ik doorgegaan met trainen en hebben we onze workout in z'n geheel afgemaakt, met scheurbroek en al.
Al met al 6kg aangekomen in 9 weken tijd, geschat vet% 14-15%, kortom ready for the darkside again!
Nu nog even genieten van een Deluxe-pizza op zondagavond!
Op een gegeven moment weet je het zeker: Je scheurt uit je broek.
We deden 10 setjes van 10 reps 100kg squatten en bij setnummer 6 hoorde ik iets kraken. Drie sets later was m'n broek verleden tijd. Een enórme scheur vanuit kont naar dijbeen liet zien dat ik iets was gegroeid de laatste weken.
Onverstoorbaar ben ik doorgegaan met trainen en hebben we onze workout in z'n geheel afgemaakt, met scheurbroek en al.

Al met al 6kg aangekomen in 9 weken tijd, geschat vet% 14-15%, kortom ready for the darkside again!

Nu nog even genieten van een Deluxe-pizza op zondagavond!

Alweer jaloezie of opgehoopte woede? Wie zal 't zeggen!