XXL Nutrition

Harrrrdcore opa scheurt uit broek

Status
Niet open voor verdere reacties.

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Tijdens een benentraining met Opperpinda Ryu kreeg ik dubbel en dwars geserveerd wat een goede workout voor resultaat kan hebben:

Op een gegeven moment weet je het zeker: Je scheurt uit je broek.

We deden 10 setjes van 10 reps 100kg squatten en bij setnummer 6 hoorde ik iets kraken. Drie sets later was m'n broek verleden tijd. Een enórme scheur vanuit kont naar dijbeen liet zien dat ik iets was gegroeid de laatste weken.
Onverstoorbaar ben ik doorgegaan met trainen en hebben we onze workout in z'n geheel afgemaakt, met scheurbroek en al. :p

Al met al 6kg aangekomen in 9 weken tijd, geschat vet% 14-15%, kortom ready for the darkside again! :D

Nu nog even genieten van een Deluxe-pizza op zondagavond! :)

Eetse ;)

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik denk dat ik binnenkort ook ff een te kleine broek aan ga doen tijdens mn benen training ;)

10*10*100, ben je zeker trots op? :o

lekker luchtig zo toch :D

een verkapt "ik vind het stoer dat m'n broek versleten is" topic

Wat heb je toch een hoop mensen die suf kunnen reageren....maar zelf topics openen is er niet bij.:rolleyes:

@Ontopic

Ben benieuwd wat er strax gaat gebeuren als de lekkere middeltjes gaan werken,Opa.....word even shoppen en investeren in nieuwe kleding,gab.:p

Heb je al een blokkenbuik?

• Topic Starter Topic Starter
Testo zei:
Wat heb je toch een hoop mensen die suf kunnen reageren....maar zelf topics openen is er niet bij.:rolleyes:

@Ontopic

Ben benieuwd wat er strax gaat gebeuren als de lekkere middeltjes gaan werken,Opa.....word even shoppen en investeren in nieuwe kleding,gab.:p

Tja Testo, als het iemand anders overkomt is het stoer maar als iemand van mijn leeftijd nog zulke harrrrdcorrre resultaten behaald is het ineens niet goed meer :roflol: Alweer jaloezie of opgehoopte woede? Wie zal 't zeggen! :roflol:

Wohooo op naar dinsdag m'n liefje! :heart:

:roflol:
dbc krijgt een dikke squatkont?

Natuurlijk is het jaloezie DBC... jij gaat dalijk lekker met GH werken ;)

Opa gaat huge worden :thumbs:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven