Fitness Seller

Harrrrdcore opa scheurt uit broek

Status
Niet open voor verdere reacties.
Testo zei:
En hoe ziet onze Homer er dan wel niet uit?

Zeker ook een ventje met een kippeborst en een grote bek op internet?

Al lift je 3x zoveel als DBC maar je er ondertussen uitziet als een debiel wat heb je er dan aan?

:roflol: :roflol: :roflol:

Testo zei:
En hoe ziet onze Homer er dan wel niet uit?

Zeker ook een ventje met een kippeborst en een grote bek op internet?

Al lift je 3x zoveel als DBC maar je er ondertussen uitziet als een debiel wat heb je er dan aan?
Haha dude, teveel test :P Chill...

Misschien lift ik wel een derde van DBC's gewicht, boeit dat? Ik ga iig nog steeds vooruit.... Ben pas 19 lentes jong ;) Heb nog een lange weg te gaan, en heb alles behalve een grote bek op i-net...

Die Lange zei:
Ik snap niet wat er valt te lachen? Is het soms een grapje voor hardcore pilluh gabbers? Ik vind het cooler om een schraal iemand te zien die flink sterk is, dan zo'n beer die geen reet kan liften.
Daarbij vindt de meerderheid van de wereld de fysiek van DBC maar overdreven en lelijk. Maargoed, dat is het risico van huge worden ;) Duidelijk dat jij een simpel gevoel voor humor hebt, maargoed, je houdt dan ook van hardcore.

benchMarc ownt idd :roflol:

benchMarc zei:
Ik snap niet wat er valt te lachen? Is het soms een grapje voor hardcore pilluh gabbers? Ik vind het cooler om een schraal iemand te zien die flink sterk is, dan zo'n beer die geen reet kan liften.
Daarbij vindt de meerderheid van de wereld de fysiek van DBC maar overdreven en lelijk. Maargoed, dat is het risico van huge worden ;) Duidelijk dat jij een simpel gevoel voor humor hebt, maargoed, je houdt dan ook van hardcore.

Zoals jezelf? :roflol: :roflol: :roflol:

Ik til toch echt liever minder en dat ik groot ben, dan andersom :D

Maar jullie hebben me weer hard laten lachen allemaal, karma !! :P

Homer17 zei:
Haha dude, teveel test :P Chill...

Misschien lift ik wel een derde van DBC's gewicht, boeit dat? Ik ga iig nog steeds vooruit.... Ben pas 19 lentes jong ;) Heb nog een lange weg te gaan, en heb alles behalve een grote bek op i-net...

Hehehe,ik had effe een bui,gab.:D

Is alweer cool.:p

Oxgene zei:
Ik til toch echt liever minder en dat ik groot ben, dan andersom :D

Maar jullie hebben me weer hard laten lachen allemaal, karma !! :P

Poep aan hoeveel andere tillen. Sterker nog, ik heb ook poep aan hoe groot ze zijn en of ze aan de spuit zijn. Mooi toch dat die ouwe zo vooruit gaat? :thumbs:

axestream zei:
Poep aan hoeveel andere tillen. Sterker nog, ik heb ook poep aan hoe groot ze zijn en of ze aan de spuit zijn. Mooi toch dat die ouwe zo vooruit gaat? :thumbs:

Dat bedoel ik ook.

Hij is 35 en groeit nog steeds. Met of zonder spuit, ik vind het tof. Hoeveel iemand tilt boeit me niet. Het is bodybuilding, geen powerlifting.

Waarom staat dit in traing en oefeningen? :scratch:

Een holpunter naar chat & convo dus.

we hebben het trouwens over 10 x 10 met 100 kil0 he ?

Geen top. Opa's top zit nu op 160 full squat. Iets wat 2 maandjes geleden nog een droom en misschien zelfs een nachtmerrie was voor hem. Ik vind super hoe hij nu squat en vooruit gaat.

Ik kom in iedergeval nog niet in de buurt bij zijn 70+ benen :(

Esta Rico :thumbs:

en doe eens beetje lief met elkaar.

Ik weet niet of jullie het weten, maar iedereen die hier vecht met elkaar staan de 18de voor elkaar hier in soest hoor! :D hahah

Elke vooruitgang verdient respect. Ik vind het een beetje ernstig dat opa uitgelachen word vanwege zijn krachtstats.. 2x80 is niet veel, maar in 9 weken opwerken naar 10x10x100 vind ik heel netjes.

KaLe zei:
Elke vooruitgang verdient respect. Ik vind het een beetje ernstig dat opa uitgelachen word vanwege zijn krachtstats.. 2x80 is niet veel, maar in 9 weken opwerken naar 10x10x100 vind ik heel netjes.

Dat is cker netjes maar kom op een kerel van 110kg+ die 2x80 squat is gewoon lachwekkend. Ik zeg niet dat hij 10x10x200kg moet squaten maar 2x80 is dan toch echt weer het andere uiterste

nofear train! zei:
Dat is cker netjes maar kom op een kerel van 110kg+ die 2x80 squat is gewoon lachwekkend. Ik zeg niet dat hij 10x10x200kg moet squaten maar 2x80 is dan toch echt weer het andere uiterste

Ik kan me nog herinneren dat hij nooit squatte vanwege een verrotte rug. Als je iets nooit doet, kan het ook nooit indrukwekkend zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven