Testo zei:En hoe ziet onze Homer er dan wel niet uit?
Zeker ook een ventje met een kippeborst en een grote bek op internet?
Al lift je 3x zoveel als DBC maar je er ondertussen uitziet als een debiel wat heb je er dan aan?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Testo zei:En hoe ziet onze Homer er dan wel niet uit?
Al lift je 3x zoveel als DBC maar je er ondertussen uitziet als een debiel wat heb je er dan aan?

Haha dude, teveel testTesto zei:En hoe ziet onze Homer er dan wel niet uit?
Chill...
Heb nog een lange weg te gaan, en heb alles behalve een grote bek op i-net...Ik snap niet wat er valt te lachen? Is het soms een grapje voor hardcore pilluh gabbers? Ik vind het cooler om een schraal iemand te zien die flink sterk is, dan zo'n beer die geen reet kan liften.Die Lange zei:
Duidelijk dat jij een simpel gevoel voor humor hebt, maargoed, je houdt dan ook van hardcore.benchMarc zei:DBC, je moet niet zomaar Samu voor ecto gaan uitschelden. Zonder al die kuurtjes was jij ook maar een hoopje oud vel he, vergeet dat niet.

benchMarc zei:Ik snap niet wat er valt te lachen? Is het soms een grapje voor hardcore pilluh gabbers? Ik vind het cooler om een schraal iemand te zien die flink sterk is, dan zo'n beer die geen reet kan liften.
Daarbij vindt de meerderheid van de wereld de fysiek van DBC maar overdreven en lelijk. Maargoed, dat is het risico van huge wordenDuidelijk dat jij een simpel gevoel voor humor hebt, maargoed, je houdt dan ook van hardcore.

Zo sterk vind ik mezelf niet, dus het antwoord is nee.Die Lange zei:
benchMarc zei:Zo sterk vind ik mezelf niet, dus het antwoord is nee.
Ik kan wel zien dat je veel lol met jezelf hebt, ook al klopt je grap niet :')

Homer17 zei:Haha dude, teveel testChill...
Misschien lift ik wel een derde van DBC's gewicht, boeit dat? Ik ga iig nog steeds vooruit.... Ben pas 19 lentes jongHeb nog een lange weg te gaan, en heb alles behalve een grote bek op i-net...

benchMarc zei:Als je na zoveel kuren nog minder squat en deadlift dan een klote ecto zoals ik...

Oxgene zei:Ik til toch echt liever minder en dat ik groot ben, dan andersom
Maar jullie hebben me weer hard laten lachen allemaal, karma !!![]()
axestream zei:Poep aan hoeveel andere tillen. Sterker nog, ik heb ook poep aan hoe groot ze zijn en of ze aan de spuit zijn. Mooi toch dat die ouwe zo vooruit gaat?![]()

KaLe zei:Elke vooruitgang verdient respect. Ik vind het een beetje ernstig dat opa uitgelachen word vanwege zijn krachtstats.. 2x80 is niet veel, maar in 9 weken opwerken naar 10x10x100 vind ik heel netjes.
nofear train! zei:Dat is cker netjes maar kom op een kerel van 110kg+ die 2x80 squat is gewoon lachwekkend. Ik zeg niet dat hij 10x10x200kg moet squaten maar 2x80 is dan toch echt weer het andere uiterste