XXL Nutrition

Harrrrdcore opa scheurt uit broek

Status
Niet open voor verdere reacties.
Van die stretchlegging is misshcien wel een oplosssing.. zie je toch de wat vollere dames ook in...

Ik heb ze inmiddels ook maar aangeschaft ben laatst ook uit mijn broek gescheurd.. nu geen last meer van. :D

• Topic Starter Topic Starter
benchMarc zei:
Je gaat weer maar op één ding in en laat de rest voor wat het is. Typisch.

Je probeert uit alle macht (met uiteraard hulp van derden) het onderwerp af te buigen. Daar zijn DBC-threads berucht voor. Ik post een onderwerp en anderen gaan afbuigen en uiteindelijk klagen we met z'n allen over de thread.

Jij probeert hele anderre onderwerpen aan te snijden. Open er zelf een topic over. Ik ga niet 5 dquotes aanhalen van jou of Samu omdat jullie per sé willen dat er over andere dingen dan een gescheurde broek wordt gepraat.

Je lult offtopic bench. En ik ook. Is niet de bedoeling. SAmu: Open zelf een topic en nodig me uit. MAar jammer mauw en zeik hier niet behalve over gescheurde broeken.

Beste opperlul, knappe prestatie met die squat !

Zo heb je de members graag hé....

DBC01 zei:
Je probeert uit alle macht (met uiteraard hulp van derden) het onderwerp af te buigen. Daar zijn DBC-threads berucht voor. Ik post een onderwerp en anderen gaan afbuigen en uiteindelijk klagen we met z'n allen over de thread.

Jij probeert hele anderre onderwerpen aan te snijden. Open er zelf een topic over. Ik ga niet 5 dquotes aanhalen van jou of Samu omdat jullie per sé willen dat er over andere dingen dan een gescheurde broek wordt gepraat.

Je lult offtopic bench. En ik ook. Is niet de bedoeling. SAmu: Open zelf een topic en nodig me uit. MAar jammer mauw en zeik hier niet behalve over gescheurde broeken.
Waarom haal je dan wel één ding aan? Je pikt eruit waar je antwoord op kunt geven. De rest laat je liggen... Reageer dan nog even op mijn vergelijking wat betreft kuren en eten. Waarom jezelf zo opboosten met die rotzooi?

15 members die aan het kijken zijn. Weer tijd om je flenter boven te halen Opperlul. :thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
Waarom jezelf zo opboosten met die rotzooi?

Vraag dat eens aan álle BB'ers op DBB! :roflol:

Wat denk je? Omdat het leuk is, kuren is leuk, lekker geil, je wordt er groot van, het is verdomde interessante materie waar ik me graag in verdiep en waarmee ik talloze roependen in de woestijn mee help. Het is schitterend.

Maar net zoals met andere zaken kun je daar niks van zeggen als je het zelf niet eens geprobeerd hebt.

Waarom jezelf zo opboosten met die rotzooi?

Je lijkt wel de ouders van een gemiddelde BB'er die op DBB post 'hellup m'n ouders vinden me te groot'.

Bench man je zit al een tijdje hier op dit BB-forum, je hebt zelf overwogen om AAS te nemen, je had al een supplierlijst in je PC staan, je was enthousiast over z'n lage prijzen, dus moet ik je NU nog antwoord geven? :roflol:

Geen zin om te schonen, ondoenlijk ook met al die off-topic zooi. Boodschap is geloof ik niet helemaal aangekomen, jammer maar de volgende keer deel ik zonder pardon punten uit.

Locked.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven