Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
benchMarc zei:Je gaat weer maar op één ding in en laat de rest voor wat het is. Typisch.
Waarom haal je dan wel één ding aan? Je pikt eruit waar je antwoord op kunt geven. De rest laat je liggen... Reageer dan nog even op mijn vergelijking wat betreft kuren en eten. Waarom jezelf zo opboosten met die rotzooi?DBC01 zei:Je probeert uit alle macht (met uiteraard hulp van derden) het onderwerp af te buigen. Daar zijn DBC-threads berucht voor. Ik post een onderwerp en anderen gaan afbuigen en uiteindelijk klagen we met z'n allen over de thread.
Jij probeert hele anderre onderwerpen aan te snijden. Open er zelf een topic over. Ik ga niet 5 dquotes aanhalen van jou of Samu omdat jullie per sé willen dat er over andere dingen dan een gescheurde broek wordt gepraat.
Je lult offtopic bench. En ik ook. Is niet de bedoeling. SAmu: Open zelf een topic en nodig me uit. MAar jammer mauw en zeik hier niet behalve over gescheurde broeken.

Reageer dan nog even op mijn vergelijking wat betreft kuren en eten. Waarom jezelf zo opboosten met die rotzooi?