MuscleMeat

Harrrrdcore opa scheurt uit broek

Status
Niet open voor verdere reacties.
DBC01 zei:
Enórm! :) Negen weken geleden nog 2 keer 80. :)
Da's wel een mooie vooruitgang. Werd wel eens tijd dat je die krachtstats serieus ging bijwerken, zodat ze wat meer in verhouding zijn met je massa. Sterk uitzien is één ding, maar het ook nog es zijn is een veel grotere prestatie en maakt je een completere sporter imo. :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
inVorm zei:
Natuurlijk is het jaloezie DBC... jij gaat dalijk lekker met GH werken ;)

't Zal niet eens de GH zijn; alleen al 't feit dat iemand meer vordering maakt dan een prutsecto in een jaar, dát steekt. Alleen al Ryu krijgt dagelijks tientallen angstige pmmetjes en mailtjes van mensen die gewoon té graag foto's van hem willen zien en hem elke dag vragen of ie nog gegroeid is, of er een centimeter meer aan z'n armen zit of een kilo meer op de weegschaal....

Waar maken ze zich druk over? Felicitéér iemand juist met z'n vorderingen! :D

Maar groeien is altijd leuk! :)

Idd, ik vind jaloezie/afgunst mss wel de engste eigenschap van mensen.

Samu zei:
Sterk uitzien is één ding, maar het ook nog es zijn is een veel grotere prestatie en maakt je een completere sporter imo.

Snap je de betekenis van bodybuilding eigenlijk wel?

Het doet er geen reet toe hoeveel je tilt het gaat er juist om dat je er goed uitziet.

Er zijn bij mij op de sportschool wel 10 gasten die meer banken dan ik maar er kan er maar 1 de grootste zijn...en je raadt het al....dat ben ik en dat is het enige wat telt voor mij.

Ik wil helemaal geen complete sporter zijn...het enige wat ik wil is een big mother****er zijn and thats it.

Dat er nou 100-en papzakken zijn die 3x zoveel tillen interesseert me werkelijk geen ruk.

Testo zei:
Snap je de betekenis van bodybuilding eigenlijk wel?

Het doet er geen reet toe hoeveel je tilt het gaat er juist om dat je er goed uitziet.

Er zijn bij mij op de sportschool wel 10 gasten die meer banken dan ik maar er kan er maar 1 de grootste zijn...en je raadt het al....dat ben ik en dat is het enige wat telt voor mij.

Ik wil helemaal geen complete sporter zijn...het enige wat ik wil is een big mother****er zijn and thats it.

Dat er nou 100-en papzakken zijn die 3x zoveel tillen interesseert me werkelijk geen ruk.

Wohooo Testo all the way! :thumbs:

Ach Testmans, Samu is er eentje van altijd zeiken; zelf niks klaarmaken maar altijd wat te mauwen hebben. Dan ben ik weer te zwaar, dan weer te smal, dan ben ik weer groot maar niet sterk genoeg, het is altijd wat.
Ik ben nog steeds op zoek naar mensen die er met 35 bijstaan zoals ik, en dan bedoel ik geen grote namen uit de sportwereld maar mannen uit de straat.......K*t wat wordt het stil! :roflol:

:fu: Samu liefje, ik wil gewoon een grote vent zijn en dat er nogeens 6 anderen lopen met kleiner, gedrongen en verwrongen figuur van het alsmaar zwaar trekken en tillen aan gewichten, dat interesseert me niks. Ik sta er per definitie beter bij en als zij 100kg meer trekken, laat ze lekker rukken! :D

vind het een goed resultaat

maar who the **** is die spaghettieter. 2 post en ook 2 persoonlijke aanvallen:rolleyes:

Tijd voor een nieuwe broek DBC?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lekker bezig ouwe :D :D :D

Gruwelijk, ga zo door !!

@ Testo: Ben je er ook weer? DBC kan het wel alleen aan hoor. :wave:

@ DBC: Jammer dat je de betekenis achter m'n posts niet inziet hé? Misschien zal je het ooit wel inzien...

Rob G zei:
Tijd voor een nieuwe broek DBC?

[Link niet meer beschikbaar]

Jaaaaaaaaaaaaaaa ik zoek dezelfde broek als het kan... als eerst dus als je me kunt helpen?

Het was een Nike sportbroek met binnenvoering. Ze waren er in de kleuren gebroken wit en zwart, 2-3 jaar geleden.

Samu zei:

@ DBC: Jammer dat je de betekenis achter m'n posts niet inziet hé? Misschien zal je het ooit wel inzien...

Man jij hebt zoveel diepgang. En maak je je maar niet druk over testo, maak je je eerder eens druk over dat leger aan ectootjes dat uitrukt als er wat te zeiken valt. Dát is pas groespgedrag.
In hun eentje zeiken ze in hun broek maar met z'n tienen....net Marokkanen die internetridders zonder behoorlijk stats. Ga eerst zelf es wat laten zien voor je iemand van 110kg afmauwt. ;) :D

Resultaat is belabberd gezien je achtergrond, een flinke vooruitgang (en ook nog terwijl je niet aan het kuren bent) is netjes, dus ga zo door.

Samen trainen hè...wacht maar tot Ryu naar dat eiland verdwijnt, raak ik in een emotioneel dal en dat midden in een kuur....rampen op komst op DBB! :D

haha wat zou je niet al berijkt hebben als je al je kuren door met ryu had getrained. Als je in 2 a 3 maandjes 6kg erbij trained zonder iets in je kontje te duwen, doe je het zeker netjes.

Met partner trainen is gewoon heel motiverend. Vooral als je elkaar elke training weer net wat verder pushed. Sinds ik weer alleen train is het echt wel even wennen, en heb meer moeite om even diep te gaan als met een trainings partner.

Ik hoop voor je dat je de volgende kuur evenhard blijft trainen, en natuurlijk dat je die gains door het dak laat gaan :)

DBC, je moet niet zomaar Samu voor ecto gaan uitschelden. Zonder al die kuurtjes was jij ook maar een hoopje oud vel he, vergeet dat niet.

benchMarc zei:
DBC, je moet niet zomaar Samu voor ecto gaan uitschelden. Zonder al die kuurtjes was jij ook maar een hoopje oud vel he, vergeet dat niet.
weheh so treu :D

En maar pronken ;) Terwijl ie 9 weken geleden nog maar 2 * 80kg squatûh pakte. Wie weet wat ie nu deadlift, maar over 9 weken zal ie heus wel de 100kg aanraken zodat ie kan zeggen : muhaaa 9 weken geleden pakte ik de 60kg en ben nu zó hard vooruit gegaan!

Samu zei:

Ow,dus als jij een k*topmerking maakt naar iemand waar ik me aan erger speel ik met diegene onder 1 hoedje ofzo?

Je hebt de laatste tijd vaker van die irritant negatieve k*tposts waar ik me aan stoor en nu kon ik er op een normale manier wat van zeggen aangezien ik ook een BB-er ben die niet kan bogen op hele brute krachtstats..

Voorbeeldje...ik squat tegenwoordig helemaal niet meer omdat het slecht is voor mijn rug maar vroeger deed ik ook niet meer dan een belabberde 80 kilo terwijl ik kan pressen met 350 for reps,dan schreeuwt iedereen meteen dat je nooit knappe benen kan krijgen maar dat valt reuze mee als ik mijn benen zie.En als ik dan van die powerpapzakken zie met ballonnen van benen maar geen mooi lichaam denk ik bij mezelf;ik doe het zo slecht nog niet...

Waar ik dus maar mee wil zeggen.....kracht doet er niet toe in onze wereld,het gaat om het resultaat en hoe je daar komt maakt geen moer uit als je er maar komt.

Homer17 zei:
En maar pronken ;) Terwijl ie 9 weken geleden nog maar 2 * 80kg squatûh pakte. Wie weet wat ie nu deadlift, maar over 9 weken zal ie heus wel de 100kg aanraken zodat ie kan zeggen : muhaaa 9 weken geleden pakte ik de 60kg en ben nu zó hard vooruit gegaan.

En hoe ziet onze Homer er dan wel niet uit?

Zeker ook een ventje met een kippeborst en een grote bek op internet?

Al lift je 3x zoveel als DBC maar je er ondertussen uitziet als een debiel wat heb je er dan aan?

Testo zei:
Ow,dus als jij een k*topmerking maakt naar iemand waar ik me aan erger speel ik met diegene onder 1 hoedje ofzo?

Je hebt de laatste tijd vaker van die irritant negatieve k*tposts waar ik me aan stoor en nu kon ik er op een normale manier wat van zeggen aangezien ik ook een BB-er ben die niet kan bogen op hele brute krachtstats..

Voorbeeldje...ik squat tegenwoordig helemaal niet meer omdat het slecht is voor mijn rug maar vroeger deed ik ook niet meer dan een belabberde 80 kilo terwijl ik kan pressen met 350 for reps,dan schreeuwt iedereen meteen dat je nooit knappe benen kan krijgen maar dat valt reuze mee als ik mijn benen zie.En als ik dan van die powerpapzakken zie met ballonnen van benen maar geen mooi lichaam denk ik bij mezelf;ik doe het zo slecht nog niet...

Waar ik dus maar mee wil zeggen.....kracht doet er niet toe in onze wereld,het gaat om het resultaat en hoe je daar komt maakt geen moer uit als je er maar komt.
Geef het nou maar toe Testo. DBC loopt ook zo vaak op Frenkpie te zeveren dat hij een meeloper met mij is, terwijl hij gewoon ook zijn eigen mening verkondigd. Nu doe jij precies hetzelfde, en het zal me niks verbazen als DBC dit opeens niet als meeloperij beschouwd.

Testo zei:
En hoe ziet onze Homer er dan wel niet uit?

Zeker ook een ventje met een kippeborst en een grote bek op internet?

Al lift je 3x zoveel als DBC maar je er ondertussen uitziet als een debiel wat heb je er dan aan?
Misschien duwt hij geen spuit in z'n reet? Scheelt een hoop.

/edit

Als je na zoveel kuren nog minder squat en deadlift dan een klote ecto zoals ik, dan zit er toch wat mis zou je zeggen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven