FrederX
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
benchMarc zei:Mijn vraag is dan dus, waarom zet je wel al die spuiten in je reet, maar kraak je dat gedisciplineerd bezig zijn met eten zo af? (totaal off topic, maar ik wil het toch even weten)
Ik weet hoe jij omgaat met je eten, net zoals ik ongeveer. Dus idd niet obsessief. Wat ik dan apart vind is dat je zegt dat die obsessie voortkomt uit discipline en ontevredenheid. Je kuurt er zelf ook redelijk flink op los, om eindeloos je lichaam tot een hoger niveau te kweken. Is dat niet enigszins hetzelfde dan? Ook al ben ik verre van massief, ik ben wel tevreden nu met hoe ik ben. Vroeger wilde ik ook altijd 100kg zijn, maar nu ben ik blij dat ik mezelf in geestelijke zin heb veranderd ipv alleen lichamelijke. Het is veel belangrijker dat je jezelf er goed bij voelt, dan constant je lichaam boosten, en al helemaal met AAS vind ik dat ver gaan.DBC01 zei:Er is een veschil tussen discipline en obsessief gedrag. De lijn is dun maar wél aanwezig. Ik waarschuw mensen liever om niet te ver te gaan (omdat het verschil in discipline en obsessie niks laat zien in resulaat-verbetering) dan ze aan te moedigen met 'yo jij bent hardcore bro'.
Vaak wordt obsessie geboren uit discipline en onvrede. De onvrede zet aan om nóg meer te letten op kleinigheden en zo draait iemand in een negatieve spiraal naar beneden.
Let wel: Ik eet ook elke 2-3 uur, neem ook m'n eten mee als ik langer weg ben. Maar ik heb niet zoals een pro exact dezelfde dagindeling, 24 uur lang. Ik doe elke dag wel iets anders zoals jullie allemaal. Het is dus ONZIN om elke dag precies 150gr kip en 150gr broccoli te nemen want de ene dag heb je meer inspanning dan de andere dag en die verlangt dus ook meer energie dus meer voeding. Pro's hebben dat niet: Hun dagindeling is exact hetzelfde 7 dagen per week. Aangezien wij dat niet hebben moeten we ons niet zo focussen op een pro-manier van leven en ons niet zo laten opfokken en fascineren door mensen die obsessief pro's aan het nadoen zijn.

Ik kuur 2 keertjes per jaar, ik zie tientallen op dit forum bridgen tussen kuren, continue kuren, kuren met 2 weken rust maar DBC, joah man! Die kuurt erop los! Die kúúrt man! Wel twee-keer-per-jaar! Woah!! 

DBC01 zei:Waar ha-len jullie die onzin vandaan?Ik kuur 2 keertjes per jaar, ik zie tientallen op dit forum bridgen tussen kuren, continue kuren, kuren met 2 weken rust maar DBC, joah man! Die kuurt erop los! Die kúúrt man! Wel twee-keer-per-jaar! Woah!!
![]()

benchMarc zei:Het is gewoon zo dat het meerendeel van de mensen een grote fysiek overdreven en niet mooi vindt.

Frenkpie zei:DBC je lacht nu wel omdat marc zegt dat jij erop los kuurt. Want jij vindt dat jij niet erop los kuurt (zo te zien aan je reactie). maar is dit niet gewoon een verschil van mening tussen jou en marc ipv dat een feit is?
't kan toch best zijn dat sommige mensen 2x per jaar kuren defineren met "erop los kuren" ?
Naja, loze opmerking, maar is wel van een gepast niveau in dit topic![]()

Samu zei:Post #99 lieverd. Maar je durft er niet eens rechtstreeks op replyen. Terwijl ik zeker weet dat je em gelezen hebt.
*prik* dag ballonnetje.![]()

My god you're pathetic... En nog steeds niet inhoudelijk op ingegaan.DBC01 zei:Ik dúrf 't niet, ik vind het zo éng wat je schreef!
Mannetje je haalt 4-5 quotes aan, moet ik jouw quotes weer stuk-voor-stuk aanhalen en die weer apart behandelen? Zeg wat je te vragen hebt.
Oooeeehh hij gaat mijn quotes ook apart behandelen. :scared:
Je hebt niks in dit topic om aan te tonen dat ik loop te mauwen. Je probeert alleen jezelf te overtuigen dat ik dat wel doe. 
Eerder Opperlul.DBC01 zei:Ericr had het over stokpaardjes. Dus doe zelf je klepjes af.
Het spijt me te moeten lezen dat ik slechts 'één der zovele leden' voor je ben hier. Ik had toch minstens verwacht dat je Oppermegafoon zou zeggen.

Jawel hoor, heb al meerdere malen gezegd dat je vooruitgang op je squat netjes is. Of was dat je niet opgevallen? Kijk ik heb het net weer gezegd. Nu gezien?Nog steeds niet terug bij het onderwerp hè? We hadden het over een uitgescheurde broek en dat ik blij ben vooruit te gaan of was je dat niet opgevallen?![]()
Samu zei:

Je gaat weer maar op één ding in en laat de rest voor wat het is. Typisch.DBC01 zei:Waar ha-len jullie die onzin vandaan?Ik kuur 2 keertjes per jaar, ik zie tientallen op dit forum bridgen tussen kuren, continue kuren, kuren met 2 weken rust maar DBC, joah man! Die kuurt erop los! Die kúúrt man! Wel twee-keer-per-jaar! Woah!!
Tijd voor je om de onzin-facts es los te laten en de realiteit in te zien kere.
Je houdt maar wat graag fantasieen zoals deze hoog om anderen wijs te maken dat ik 365 dagen per jaar met een naald in m'n reet rondloop maar dat is dus -helaas opnieuw weer- mis.
Dat ik meer wil bereiken dan ik nu heb of bven, is alleen maar een leuk doel wat ik me voor ogen hou. Ik ben BB'er en ik heb een doel. Iets mis mee? Ga dan naar een dam-forum.![]()
DBC01 zei:Aan m'n afmetingen te zien is dat een op waarde ingeschat compliment![]()
Lol bench kijk, hij quote maar de helft van m'n post. Je punt is direct bewezen.benchMarc zei:Je gaat weer maar op één ding in en laat de rest voor wat het is. Typisch.

Hier komt dadelijk een gast pizza's brengenSamu zei:Lol bench kijk, hij quote maar de helft van m'n post. Je punt is direct bewezen.
PS: Nog iemand popcorn op overschot? De mijne is op.![]()

Ik neem wel even de fiets richting Braboland. Alleen eerst langs DBC passeren om te kijken of er niks mis is met z'n bril of pc, dus het kan een tijdje duren.benchMarc zei: