AndroidHealthClinic

Harrrrdcore opa scheurt uit broek

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik quote Powerblade z'n sig:
"Stats na nu 1 jaar trainen;
40 jaar, 182cm, ik ben 2cm gekrompen!
108kg maar nu met 14,5% BF, 92 kg VVM!

Het werd eens tijd om sterk te worden..........started powerlifting.

3 maand PL:
SQ; 1x150kg
DL; 1x165kg (moet hoger)
BP; 1x150kg
Totaal:465kg"

Nette prestaties als naturel hé? Nog een voorbeeldje?
M'n eigenaar is 53, 95kg @ 1m75 ongeveer. Vet% +-15. Deed enkele jaren geleden nog een deadlift van 290 en vorige week nog 3x70kg OH squat wat em in z'n liftingcarriere (bodybuilding, powerlifting en nu gewichtheffen) van 36! jaar nog nooit gelukt was.

Om maar even aan te geven dat je vooruitgang goed is, maar niet spectaculair. Dus die afgunst mag je lekker vergeten kerel, zijn genoeg mensen die veel meer presteren. En dan nog naturel. :wave:

Samu zei:
Ik quote Powerblade z'n sig:
"Stats na nu 1 jaar trainen;
40 jaar, 182cm, ik ben 2cm gekrompen!
108kg maar nu met 14,5% BF, 92 kg VVM!

Het werd eens tijd om sterk te worden..........started powerlifting.

3 maand PL:
SQ; 1x150kg
DL; 1x165kg (moet hoger)
BP; 1x150kg
Totaal:465kg"

Nette prestaties als naturel hé? Nog een voorbeeldje?
M'n eigenaar is 53, 95kg @ 1m75 ongeveer. Vet% +-15. Deed enkele jaren geleden nog een deadlift van 290 en vorige week nog 3x70kg OH squat wat em in z'n liftingcarriere (bodybuilding, powerlifting en nu gewichtheffen) van 36! jaar nog nooit gelukt was.

Om maar even aan te geven dat je vooruitgang goed is, maar niet spectaculair. Dus die afgunst mag je lekker vergeten kerel, zijn genoeg mensen die veel meer presteren. En dan nog naturel. :wave:

maar dbc kuurt niet op prestaties , hij is gewoon dol op die heerlijk viriele boerderijgeur ;)

Samu zei:

Nu jij nog. :P

• Topic Starter Topic Starter
Samu zei:

Verklaar dan eens die afgunst-toon. Je kunt toch ook gewoon zeggen:
Kerel, goed gedaan, sterkte ermee?

Maar nee hoor, dat kan niet. Ook al noemen we hem opa, we vergeten even snel dat ie 35 en geen 19 is als we replyen op een behaald resultaat. Want dat 35 jaar zijn komt dan even niet uit natuurlijk ;)

Het is eigenlijk erg doorzichtig: We lezen liever niet dat opa vorderingen maakt, we lezen liever dat ie bijvoorbeeld z'n kuur verkloot want dan hebben we ein-de-lijk iets te mauwen. maar dat doet ie niet.
En als er niks te mauwen valt zeggen we toch gewoon iets stoms, dat scoort altijd. En zeggen we dat we 'ownen' enzo, da's ook heel in de mode. ;)

Jezus Samu, blijf je bezig met dat gezeik?

DBC01 zei:
Ik vind dit topic het mooiste en duidelijkste voorbeeld van afgunst en b**chen zonder doel :D Heel duidelijk dat er mensen zijn die eigen feiten bedenken zoals onze über-webridder Bench:

:roflol: Kijken we uit! Bench spreekt even voor heel DBB én de rest van de wereld! :D

Wat mensen als benchMarc en Samu liever vergeten zij feiten over mijn leeftijd en stats.
Dat ik pas begon met BB toen ik 27-28 was, NIET toen ik 18 was.
Ikw as dus al oud voor de sport. En dat ik een jaar niet mocht squatten vanwege m'n onderrug. Maar die feiten vergeten ze liever omdat het niet past in hun leugentjes. Jammer is dat. Neem altijd feiten mee maar verzin ze niet zelf.

Wie de feiten aanhoudt (zoals Kale en Axe doen) kom je hieraan:

Man van 35 jaar oud gaat nog steeds vooruit, is onlangs 6kg aangekomen, scheurt uit z'n broek, brengt daar een :D-topic over en het enige dat de ectootjes kunnen doen is ernstig proberen er een minderwaardige prestatie van te maken. Wat houdt je dan bezig?

Afgunst. ;)

Een topic over een gescheurd broekje. En ze struikelen over elkaar heen om als eerste iemand te kunnen beledigen, hoe gefrustreerd ben je. Zeg anders gewoon: Prettig dat je weer vooruit bent gegaan, en dan is er niks aan de hand toch? :)
Leuk dat je altijd met je favo woordje "afgunst" aan komt vliegen. Denk je dat wat ik zei onzin was? Goed, laten we foto's van jou ergens op een groot forum online pleuren met een poll erbij. Ik durf er geld op te zetten. Je snapt ook duidelijk m'n punt niet. Je vat het persoonlijk op en dat is niet mijn bedoeling erachter. Het is gewoon zo dat het meerendeel van de mensen een grote fysiek overdreven en niet mooi vindt. Ga je mensen vragen om een opmerking over huge gasten, dan krijg je vaak te horen: "ieuw, lelijk zoveel spieren". De grotere bodybuilders staan nu eenmaal niet in de favorietenlijst bij de meesten.

En over je afgunst. Als je mij vraagt, welke fysiek kies je voor, je eigen, of die van DBC? Dan kies ik toch voor mijn eigen fysiek.

Zou misschien beter als sommigen hun stokpaardjes eens op stal laten staan, het begint te vervelen.

axestream zei:
Yep. :P
DBC01 zei:
Verklaar dan eens die afgunst-toon. Je kunt toch ook gewoon zeggen:
Kerel, goed gedaan, sterkte ermee?

Maar nee hoor, dat kan niet. Ook al noemen we hem opa, we vergeten even snel dat ie 35 en geen 19 is als we replyen op een behaald resultaat. Want dat 35 jaar zijn komt dan even niet uit natuurlijk ;)

Het is eigenlijk erg doorzichtig: We lezen liever niet dat opa vorderingen maakt, we lezen liever dat ie bijvoorbeeld z'n kuur verkloot want dan hebben we ein-de-lijk iets te mauwen. maar dat doet ie niet.
En als er niks te mauwen valt zeggen we toch gewoon iets stoms, dat scoort altijd. En zeggen we dat we 'ownen' enzo, da's ook heel in de mode. ;)
Jij begon pas te zeiken toen Testo op mij kwam vliegen, daarvoor kon je wèl normaal reageren. Getuige je antwoord op m'n eerste reply in dit topic. Verklaar dat maar eens. :thumbs: Van afgunst is trouwens helemaal geen sprake. Massa is voor mij helemaal geen hoofddoel + ik ken mensen die beter presteren dan jij. Dan zou ik nog eerder afgunst voor hen moeten hebben. Eindelijk duidelijk? ???
EricR zei:
Jezus Samu, blijf je bezig met dat gezeik?
Yep. :D
koetje zei:
hij wil gewoon hertje afpakken van dbc :roflol:
Shhht! :mad:

Damn, volgens mij zijn het de nationale "DBC-bashing-dagen" :D

Opa scheurt uit broek en het zijn weer dezelfden die in de rij staan om er een issue van te maken. Valt wel op niet? ;)

DBC01 zei:
Opa scheurt uit broek en het zijn weer dezelfden die in de rij staan om er een issue van te maken. Valt wel op niet? ;)
Heel simpel, dat lok je zelf uit. Je basht altijd op mensen die kleiner zijn dan jij, met de reden dat ze jaloers zijn, terwijl dat helemaal niks mee te maken heeft. Het is gewoon bull DBC. Iemand levert kritiek op je, en dat kun jij nu eenmaal gewoon niet hebben. Je zegt àltijd: dat het jaloezie is, waar het ook mee heeft te maken.

Hoe kan je nu kritiek hebben op iemand die uit z'n broek scheurt?
Kun je toch gewoon zeggen: Leuk resultaat, koop een nieuwe en ga voor de 200?

Wel opvallend dat het altijd een bepaald aantal mensen is dat ongenuanceerd kritiek heeft op iedereen die gróter is. Maar dat onderwerp was indertijd afgesloten....;)

Zolang je mij maar niet bedoelt met die "bepaald aantal mensen". Anders moet je #21 maar es opnieuw lezen en vooral m'n eerste zin. ;)

Samu jij staat op een elitelijst van mauwers, tot het tegendeel bewezen is. :hello:

Joh, DBC laat tie gasten lullen man, lekker safe en passief achter de pc. Die figuren werden op de middelbare school geklapt en laten nu de frustaties er uit golven.

DBC01 zei:
Hoe kan je nu kritiek hebben op iemand die uit z'n broek scheurt?
Kun je toch gewoon zeggen: Leuk resultaat, koop een nieuwe en ga voor de 200?

Wel opvallend dat het altijd een bepaald aantal mensen is dat ongenuanceerd kritiek heeft op iedereen die gróter is. Maar dat onderwerp was indertijd afgesloten....;)
Hoho... Ik begon ook niet met jou te bashen he. Vergeet dat niet. Ik reageerde puur en alleen op een reply van jou op Samu. Ik vind eigenlijk dat ik je niet eens echt heb gebashed, toch? Ik vond je squatresultaat gewoon tegenvallen en dacht dat jij veel sterker was daarin. Maar ik wist dan de reden ook niet.

Maar kritiek op iedereen die groter is, hoe kom je daarbij dan? Ik snap niet waar je dat uit haalt? Wel wordt er idd kritiek gegeven op mensen die zich 'groot' voordoen. In de zin van: ik ben groter, dus ik heb meer vingers in de pap dan jullie.

Dàt is imho iets wat vaak gebeurd door een aantal personen. Ze lopen de kleinere jongens persoonlijk af te kraken, puur uit gebrek aan creativiteit.

Wat ik nog steeds vaag bij jou vind, en dat moet je niet als aanvallend beschouwen, is dat jij vaak commentaar levert over dat obsessief bezig zijn met eten. Mijn vraag is dan dus, waarom zet je wel al die spuiten in je reet, maar kraak je dat gedisciplineerd bezig zijn met eten zo af? (totaal off topic, maar ik wil het toch even weten)

15 mensen online in een topic over iemand die uit z'n broek scheurt.
Het moet niet erger worden :rolleyes:

Maar het zij er toch weer 15! :D

Ok hier het tegendeel, hopelijk lees je es alle replies deftig.

Samu zei:
10*10*100, ben je zeker trots op? :o
Grapje van mij, vind het resultaat niet overdreven gezien je achtergrond.
DBC01 zei:
Enórm! :) Negen weken geleden nog 2 keer 80. :)
Ok hier weet ik meer, da's een goeie vooruitgang. Je reply is normaal. Komt dit:
Samu zei:
Da's wel een mooie vooruitgang. Werd wel eens tijd dat je die krachtstats serieus ging bijwerken, zodat ze wat meer in verhouding zijn met je massa. Sterk uitzien is één ding, maar het ook nog es zijn is een veel grotere prestatie en maakt je een completere sporter imo. :thumbs:
Ik zeg dat het een goeie vooruitgang is. Geef dan nog enkel m'n mening dat je krachtstats wel nog beter kunnen. Niks mis mee toch? Maar dan krijgen we Testo z'n mening:
Testo zei:
Snap je de betekenis van bodybuilding eigenlijk wel?

Het doet er geen reet toe hoeveel je tilt het gaat er juist om dat je er goed uitziet.

Er zijn bij mij op de sportschool wel 10 gasten die meer banken dan ik maar er kan er maar 1 de grootste zijn...en je raadt het al....dat ben ik en dat is het enige wat telt voor mij.

Ik wil helemaal geen complete sporter zijn...het enige wat ik wil is een big mother****er zijn and thats it.

Dat er nou 100-en papzakken zijn die 3x zoveel tillen interesseert me werkelijk geen ruk.
Ok niks mis mee, ieder z'n mening. Maar dan sla jij totaal om.
DBC01 zei:
Wohooo Testo all the way! :thumbs:

Ach Testmans, Samu is er eentje van altijd zeiken; zelf niks klaarmaken maar altijd wat te mauwen hebben. Dan ben ik weer te zwaar, dan weer te smal, dan ben ik weer groot maar niet sterk genoeg, het is altijd wat.
Ik ben nog steeds op zoek naar mensen die er met 35 bijstaan zoals ik, en dan bedoel ik geen grote namen uit de sportwereld maar mannen uit de straat.......K*t wat wordt het stil! :roflol:

:fu: Samu liefje, ik wil gewoon een grote vent zijn en dat er nogeens 6 anderen lopen met kleiner, gedrongen en verwrongen figuur van het alsmaar zwaar trekken en tillen aan gewichten, dat interesseert me niks. Ik sta er per definitie beter bij en als zij 100kg meer trekken, laat ze lekker rukken! :D
PLOTS ben ik aan het mauwen. Ik geef m'n mening, punten waar je imo aan kan werken als tip en ik heb gezegd dat je vooruitgang op je squat goed is...
Dingen interpreteren is te moeilijk voor sommigen? ???

DBC01 zei:
15 mensen online in een topic over iemand die uit z'n broek scheurt.
Het moet niet erger worden :rolleyes:

Maar het zij er toch weer 15! :D
Waarom trek je toch weer die aandacht naar jezelf? :P Ik denk dat velen het gebash van Samu leuker vinden om te lezen, dan jouw squatprogressie :P DBC bashen blijft toch kijkers trekken, dat is nu eenmaal zo :D

En idd DBC, samu heeft in de voorgaande post een goed punt te pakken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven