- Waardering
- 1
Ik quote Powerblade z'n sig:
"Stats na nu 1 jaar trainen;
40 jaar, 182cm, ik ben 2cm gekrompen!
108kg maar nu met 14,5% BF, 92 kg VVM!
Het werd eens tijd om sterk te worden..........started powerlifting.
3 maand PL:
SQ; 1x150kg
DL; 1x165kg (moet hoger)
BP; 1x150kg
Totaal:465kg"
Nette prestaties als naturel hé? Nog een voorbeeldje?
M'n eigenaar is 53, 95kg @ 1m75 ongeveer. Vet% +-15. Deed enkele jaren geleden nog een deadlift van 290 en vorige week nog 3x70kg OH squat wat em in z'n liftingcarriere (bodybuilding, powerlifting en nu gewichtheffen) van 36! jaar nog nooit gelukt was.
Om maar even aan te geven dat je vooruitgang goed is, maar niet spectaculair. Dus die afgunst mag je lekker vergeten kerel, zijn genoeg mensen die veel meer presteren. En dan nog naturel.
"Stats na nu 1 jaar trainen;
40 jaar, 182cm, ik ben 2cm gekrompen!
108kg maar nu met 14,5% BF, 92 kg VVM!
Het werd eens tijd om sterk te worden..........started powerlifting.
3 maand PL:
SQ; 1x150kg
DL; 1x165kg (moet hoger)
BP; 1x150kg
Totaal:465kg"
Nette prestaties als naturel hé? Nog een voorbeeldje?
M'n eigenaar is 53, 95kg @ 1m75 ongeveer. Vet% +-15. Deed enkele jaren geleden nog een deadlift van 290 en vorige week nog 3x70kg OH squat wat em in z'n liftingcarriere (bodybuilding, powerlifting en nu gewichtheffen) van 36! jaar nog nooit gelukt was.
Om maar even aan te geven dat je vooruitgang goed is, maar niet spectaculair. Dus die afgunst mag je lekker vergeten kerel, zijn genoeg mensen die veel meer presteren. En dan nog naturel.

Heel duidelijk dat er mensen zijn die eigen feiten bedenken zoals onze über-webridder Bench:
Kijken we uit! Bench spreekt even voor heel DBB én de rest van de wereld!

Samu liefje, ik wil gewoon een grote vent zijn en dat er nogeens 6 anderen lopen met kleiner, gedrongen en verwrongen figuur van het alsmaar zwaar trekken en tillen aan gewichten, dat interesseert me niks. Ik sta er per definitie beter bij en als zij 100kg meer trekken, laat ze lekker rukken!