Fitness Seller

Havermout, whey isolaat, nesquick. als weight gainer?

Wat bedoel je met beter?
Je kunt de macros van de weigntgainer na maken of veranderen zoals je het zelf wilt aan de hand van ingrediënten toe voegen of weg laten.

klinkt prima, maar ik begrijp niet waarom je whey isolaat neemt (de zuiverste vorm van whey met minimale koolhdraten) om er vervolgens nesquik (voornamelijk suiker) doorheen te doen...

Als je de isolaat nou eens vervangt door concentraat of een blend zou het in mijn ogen logischer zijn.

Tip:
Banaan en of pindakaas toevoegen. Snelle, makkelijke en lekker calorieën.

klinkt prima, maar ik begrijp niet waarom je whey isolaat neemt (de zuiverste vorm van whey met minimale koolhdraten) om er vervolgens nesquik (voornamelijk suiker) doorheen te doen...

Als je de isolaat nou eens vervangt door concentraat of een blend zou het in mijn ogen logischer zijn.

Tip:
Banaan en of pindakaas toevoegen. Snelle, makkelijke en lekker calorieën.

Isolaat is zuiverder en heeft minder lactose. Het is niet omdat je suiker toevoegt dat de isolaat minder zuiver wordt en het lactosegehalte van de whey hoger wordt.

In plaats van een Weight gainer, fijn gemalen havermout met whey isolaat en nesquik beter?

Ik vind het concept van een weight gainer debiel. Omdat er altijd whey in zit en van whey is het bewezen dat het je hongergevoel heel erg afremt. Dus in feite zal je met meer moeite de kcal naar binnen moeten werken.

Neem gewoon volle melk, een van de beste bodybuilding-voeding ooit.

Ja is beter. Zelfde effect en veel goedkoper, en je kunt zelf wat spelen met verhoudingen en ingrediënten.

Laatst bewerkt:
Isolaat is zuiverder en heeft minder lactose. Het is niet omdat je suiker toevoegt dat de isolaat minder zuiver wordt en het lactosegehalte van de whey hoger wordt.

Helemaal mee eens. Ik was er misschien te snel vanuit gegaan dat OP niet lactose intolerant is...

Terug
Naar boven