AndroidHealthClinic

HCG Ovidac 5000iu

Bezoekers in dit topic

Monterey

Novice
Lid geworden
26 jan 2017
Berichten
27
Waardering
3
Lengte
1m92
Massa
93kg
Iemand bekend met HCG Ovidac? wil dit combineren met Test-e en Tren-e. Heb nog geen ervaring met HCG en vroeg me af hoe je dit toepast. Heb al eerder het advies gekregen om ''500 iu hcg 2x e.w.'' toe te dienen is dit dan 2x 250 iu of 2x 500 iu? en hoe injecteer je dit?

Met vriendelijk groeten,

Monterey
 
500 iu hcg 2x e.w = 500 iu hcg 2x e.w
 
Ik, handig omdat je HCG al in een vial zit. Bijgeleverde ampul 1ml uit pakken en in je HCG vial knikkeren, klaar.

2x 500IU (0,1ml dus als je 1ml mengt) /week
 
Ik, handig omdat je HCG al in een vial zit. Bijgeleverde ampul 1ml uit pakken en in je HCG vial knikkeren, klaar.

2x 500IU (0,1ml dus als je 1ml mengt) /week
Maar wel zien dat je het water op de rand en niet rechtstreeks op het poeder knikkert en nooit schudden met gevulde vial.
 
Maar wel zien dat je het water op de rand en niet rechtstreeks op het poeder knikkert en nooit schudden met gevulde vial.
Uiteraard. Ik rol hem een paar keer in m'n handpalm en klaar. Btw in die HCG vials heerst onderdruk, hoef niet eens te drukken als de pin erin gaat. Water loopt zo uit me spuit.
 
Btw in die HCG vials heerst onderdruk, hoef niet eens te drukken als de pin erin gaat. Water loopt zo uit me spuit.
Daarom dat je de spuit zo moet erin steken dat de vloeistof tegen de zijkant eruit vliegt en niet rechtstreeks op je poeder om beschadiging van je HCG tegen te gaan. Door die onderdruk kan het nogal hard gaan.
 
Back
Naar boven