XXL Nutrition

HCL en "painless inj's"

Joop68

Competitive Bodybuilder
Waardering
1
ik heb eerder (in de 1ste week vn mn kuur) al geschreven dat HCL (hoog gedoseerde ml's) wel degelijk painless injections geeft. Dat is echter niet zo. Ik wou hier dus op terugkomen.
De eerste dag na de injectie is er niet veel te merken, juist.
Het begint echter de dagen nadien en het duurt dan toch ook ongeveer 3dagen. Ik heb het over lokaal onstekende pijnlijke sites, (of het nu 1ml is of 3ml!, maakt niet uit) een algemene griepstatus, geen eetlust, geen trainlust, pijnlijke huid, geen slaaplust mogelijk zonder nurofen ed., etc etc..

Test-flu hoor ik zeggen, mischien een beetje ja, maar toch ook opgezwollen warme onstekende inj sites. en ik roteer veel ..

Voor de rest, super-effect na die 3-4dagen zombie-gevoel! zowel lichamelijk als geestelijk top! en de resultaten ook. ik heb echter nog nooit zoveel gegained in zo weinig tijd.. ( 7kg in 2weken)

dus , als dit de prijs is die je moet betalen om uiteindelijk veel beter te staan. ja dan doe ik dat.
het is alleen spijtig van dat belabberd gevoel en het niet kunnen eten/slapen gedurende die periode.

reacties?

voor de info: net 2weken op 1,5gr Test gestaan(1inj/week) , nu deca bij gedurende 10weken

komt door de hoge dosering test in te weinig olie en oplosmiddelen.

Je injecteerd alles en de olie lekt langzaam weg in je bil, hormoon blijft achter en gaat pijn doen. griepgevoel, klote dus..

Geef mij maar gewoon 250mg/ml zet ik wel een ml'etje meer zonder die problemen.

willlem zei:
ik heb eerder (in de 1ste week vn mn kuur) al geschreven dat HCL (hoog gedoseerde ml's) wel degelijk painless injections geeft. Dat is echter niet zo. Ik wou hier dus op terugkomen.
De eerste dag na de injectie is er niet veel te merken, juist.
Het begint echter de dagen nadien en het duurt dan toch ook ongeveer 3dagen. Ik heb het over lokaal onstekende pijnlijke sites, (of het nu 1ml is of 3ml!, maakt niet uit) een algemene griepstatus, geen eetlust, geen trainlust, pijnlijke huid, geen slaaplust mogelijk zonder nurofen ed., etc etc..
Test-flu hoor ik zeggen, mischien een beetje ja, maar toch ook opgezwollen warme onstekende inj sites. en ik roteer veel ..

Je spreekt jezelf een beetje tegen,kerel...

Eerst zeg je dat je terug wil komen op het feit dat je pijn had van injects en later zeg je dat je onstekende pijnlijke sites hebt...

Wat is het nou?

Heb je wel of geen pijn?

• Topic Starter Topic Starter
willlem zei:
ik heb eerder (in de 1ste week vn mn kuur) al geschreven dat HCL (hoog gedoseerde ml's) wel degelijk painless injections geeft.

Dat is echter niet zo. Ik wou hier dus op terugkomen.

??
^painless betekent, pijnloos

en ter verduidelijking, ik schrijf dit omdat HCL beweert dat hun producten 'pijnloos' zijn

niet bij mij dus

Oooooooooooooooooooooooooooow,ik heb je idd helemaal verkeerd begrepen,bro!!

Ik dacht al.....ik was al sceptisch over het feit dat het painless zou zijn in die hoeveelheden namelijk.

Top dat jij het even bevestigd want je bent de eerste die HCL in zn handen heeft die op dit forum post.

Waardevolle info voor toekomstige gebruikers dus...

Thanks.

is hier een oplossing voor?

diluten of samen met een sustanon hg zetten mss?

willlem zei:
is hier een oplossing voor?
diluten of samen met een sustanon hg zetten mss?

Nog even over je gewichtstoename van 7kg in 2wkn. Geloof me als ik zeg, dat van die 7kg hoogstens 2kg spier zal zijn. Je lichaam heeft echt tijd nodig om spier aan te maken.

wat een crap hier

Suat zei:
Nog even over je gewichtstoename van 7kg in 2wkn. Geloof me als ik zeg, dat van die 7kg hoogstens 2kg spier zal zijn. Je lichaam heeft echt tijd nodig om spier aan te maken.

waarschijnlijk nog minder dan 2kg spier.

hmm... verkeerde topic denk :X

painless

HCL beweert helemaal niet dat zijn injecties pijnloos zijn. Dat staat op het etiket van Generic Supplements. HCL wil gewoon hardcore zijn. Pijn is fijn. Het is heel goed mogelijk om de zwaarder gedoseerde middelen te verdunnen met Sustanon of Deca. Dan heb ik het niet over de DuoDeca die ook erg dik is, maar over Norma of iets dergelijks. Dit is ook de bedoeling van de nieuwe Winny in Oil (100 mg/ml). Een ander nieuw product is AndroBolic een combinatie van nandrolone decanoaat en testosteron decanoaat.
Om te wennen aan T-500 of SuperTest is vermengen raadzaam, als je dan iets verder in de kuur bent kan je langzaam overgaan naar puur.
Het is ook goed mogelijk om een jumpstart te maken en de sides voor lief te nemen.

ok bedankt bro

dus als ik het goed begrijp gaan die neveneffecten, naarmate de kuur vordert, weg?

Want tot nu toe (3e week) werd het alleen maar erger. het steekt langer

Waar ligt het nou precies aan dat underground vaak pijnlijkere injecties oplevert dan human grade?
Dan kan je zeggen bv er word meer stof gemend per ml olie maar dan lijkt het me tog eens verstandig om als undergound lab daar eens wat aan te doen.
Tuurlijk gaat dat meer kosten maar dan druk je tog wat bij de verkoopprijs op.
De olie kost je de kop niet en voor die paar centen meer heb ik de injects tog minder pijnlijk:)

HG doet niet minder pijn dan GS of GG hoor,bro.

Ik kan als ik ik mn kuur zit maximaal 3,5ml testo per plaats zetten(evt gemixed met wat anders en dan zet ik 6ml p plek)maar alles wat ik meer aan testo ga zetten betekent dat ik een paar dagen moeilijk loop omdat mn been dan vet pijn doet.

Of ik dus 875mg test van Abu,Karachi,GS of GG zet maakt dus qua pijn niks uit,het ligt gewoon aan de testester op zich.

Als ik ik januari begin met kuren heb ik het al de eerste paar keren met 500mg dat het stijf is maar nog wel kan lopen dus ik moet het in een paar weken opbouwen wat ik per keer max aan testo kan zetten.

Testo zei:
HG doet niet minder pijn dan GS of GG hoor,bro.
Ik kan als ik ik mn kuur zit maximaal 3,5ml testo per plaats zetten(evt gemixed met wat anders en dan zet ik 6ml p plek)maar alles wat ik meer aan testo ga zetten betekent dat ik een paar dagen moeilijk loop omdat mn been dan vet pijn doet.
Of ik dus 875mg test van Abu,Karachi,GS of GG zet maakt dus qua pijn niks uit,het ligt gewoon aan de testester op zich.
Als ik ik januari begin met kuren heb ik het al de eerste paar keren met 500mg dat het stijf is maar nog wel kan lopen dus ik moet het in een paar weken opbouwen wat ik per keer max aan testo kan zetten.

Waarom klaagt bijvoorbeeld iedereen steen en been over de test prop van GS en niet over virormone?

hardgainers zei:
Omdat test prop het enige product is waar dit een probleem is ;)

Mijn maat is maandag begonnen met testprop van GG, nadat hij had geinjecteerd in zijn been ging hij benen trainen. Ik had hem gewaarschuwd dat ie een paar dagen krom zou lopen.

Echter, toen ik hem gister weer zag en vroeg lachend of ie pijn had, zei hij dat ie er niet bijzonder veel last van had. Hij zei, ja..ik voel wel dat ik heb gezet maar voor de rest heb ik geen moeite met lopen of wat dan ook.

Het blijft toch raar, dit is al de 2e die dat zegt tegen me, dus blijkbaar is het toch ook wel persoonsafhankelijk zou je kunnen zeggen.

De ene kan er helemaal niet tegen en een ander voelt helemaal niets, das waar.

Is ook zo dat de 1e paar inject het ergste zijn je lichaam moet wennen aan die stof ofzo....

Maat van me zet altijd 200mg per keer en voelt er helemaal niets van en anderen hoor ik wel over pijn en stijfheid.

Terug
Naar boven