XXL Nutrition

HCL en "painless inj's"

• Topic Starter Topic Starter
ja en daarbij, als je nu 1ml sust HG zet met 1ml t500, dan nog heb je gn probleem en toch 750mg in 2ml

maar ik blijf erbij, naast dat eerdere ongemak ligt HCL mij heel GOED

Bottom line is gewoon dat die injects niet painless zijn en dan kunnen we nu wel zelf gemaakte mixen gaan promoten maar ze maken gewoon niet waar wat ze beloven.

idd^ the end.

willlem zei:
ja en daarom dus ook dat ik jullie hiervoor behoed:rolleyes: :rolleyes:

wat moet je dan doen als je een voorraad hcl hebt staan? weggooien?

flauwe post kerel
Hoezoo flauwe post ik geef alleen mijn mening hoe ik over het product van hcl denk, volgens mij zitten er meer nadelen aan om met pijnstillers en mixen met deca van 50mg/ml te moeten kuren, en hoe zou ik moeten weten dat je een hele zooi hebt staan?

Ik begrijp niet wat het nou zo leuk of beter maakt om geconcentreerdere test te zetten. Geef mij maar gewoon 250mg/ml en geen gezeik van een lamme poot, als dat geen hardcore is dan maar zo.

Soms vraag je je werkelijk af hoe debiel mensen kunnen zijn.

ik ZIE er tenminste niet uit als een debiel :rolleyes:

onnodige comment dbc, als je al verder had gelezen had je mss gezien dat ik mn voorraad hcl al HAD aangekocht alvorens dit te weten

en daarbij, denk je nu echt dat ik dit voor mezelf doe? mensen genoeg die ooit wel door hcl aangetrokken zullen worden- deze post zet hen op de hoogte vd echte situatie.

nuff said, quit it!

Terug
Naar boven