XXL Nutrition

HD TV kopen. adviezen en hulp gevraagd

Bezoekers in dit topic

Dan zul je ogen nog uit kijken als je digitaal tv hebt.

Ik vind de uitstraling van de tv ook zeer goed, lekker basic en strak en dat allemaal in hoog glans zwart Hmmmmmm. Tis een genot om hem in huis te hebben staan.

ik moet eerst telenet en indi tegen elkaar uitspelen voor wat goede voorwaarden voor internet en digitaal tv.
 
bedankt gasten voor jullie reacties...

en wat ik zei van full hd en lcd was gewoon maar omdat m'n kameraden me da hadden gezegd dak daar moest opletten...

maar blijkbaar maakt het geen **** uit...

alleen is de kijkafstand wel meer dan 3 meter en zou ik in de (nabije) toekomst ook bleu ray hebben...

dus het zal toch een plasma worden zeker...

:)

Zowel Plasma als LCD hebben voor- en nadelen, zorg in ieder geval dat je een full HD scherm hebt dus 1080p eventueel een 1080p24 i.v.m. schokkende beelden.

Pioneer stopt met de plasma productie ;) .
 
Nadat Pioneer al eerder had aangegeven dat het bedrijf bezig was met een analyse van haar bedrijfsactiviteiten, waaronder de eigen productie van Plasma schermen voor HDTV’s, maakte het bedrijf vandaag bekend dat de raad van bestuur heeft besloten om te stoppen met de eigen productie van Plasmapanelen.

De maatregel maakt deel uit van een aantal herstructureringsmaatregelen.

Bij deze annoncering gaf Pioneer wel aan dat het bedrijf TV’s nog steeds ziet als een strategisch onderdeel van haar consumenten audio en video lijn maar dus wel afziet van haar eigen Plasma paneel productie.

Gezien de te verwachten verkoop volumes vindt de directie het beter om over te gaan tot het inkopen van de Plasma panelen bij een andere producent..

Kosten besparen voor meer winst.
 
Kosten besparen voor meer winst.

Idd klopt, ze gaan wel verder met de productie van plasma TV's, er komen nu de zelfde panelen in als die panasonic gebruikt.
 
Ik snap sowieso niet hoe mensen 4k of meer uitgeven voor een plasma, ga dan voor een Sony/JVC/Epson/Mitsubishi full HD en geniet ervan op 2m breedte ;) .
 
Mooi ding victory. Welk type is het geworden?
 
Mooi ding victory. Welk type is het geworden?

panasonic TX-32LZD80F

ben net gaan horen voor een kabelke om mijn laptop te verbinden met de tv...

man man man, meer kabels nodig dan iets anders :s
 
Back
Naar boven