XXL Nutrition

heb een vraag over spot in been

jandv

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m83
Massa
90kg
hallo

ik heb een vraagje

als je spuit in je been
kan je daar ook veel zenuwen raken ?
ik heb het over het onderste deel van je been

want zou graag beginnen met mijn test500 kuurtje
maar ben beetje bang dat ik iets zou raken :D

vriendelijke groeten

in je dijbeen zetten, niet in je onderbeen. in de FAQ staat het ergens uitgebeeld met foto's

Af en toe heb ik met het zetten in m'n been dat ik n paar dagen een erg beurs gevoel heb...
Voorkeur gaat duidelijk uit naar bil...maar als je in het begin zelf zet zou ik toch kiezen omdat je gewoon beter kunt zien wat je doet!
Beste is iemand anders vinden die in je bil zet voor je!

Ik ben 3 weken geleden met een test only kuur 500mg en heb net de vierde spuit in mijn been gezet. Ik heb ook heel erg getwijfeld waar ik zou injecteren. Op advies van mij dealer toch in mijn been injecteren. De eerste keer heeft hij hem gezet voor mij en ik zelf mee gekeken. De dagen erna had ik er maar een beetje last van, inderdaad een beurs gevoel maar niet meer. Viel dus alles mee! alle volgende keren heb ik eingelijk steeds minder 'last' gehad. Al met al bevalt het me in me been zetten zeer goed en kan ik je dat ook aanraden!

• Topic Starter Topic Starter
Beste is iemand anders vinden die in je bil zet voor je!

hallo

dat zou niet lukke denk ik
dus zal het op mijn 1tje moeten doen :(

---------- Post toegevoegd Tue 29 Nov 2011 om 18:54 ----------

Al met al bevalt het me in me been zetten zeer goed en kan ik je dat ook aanraden!

kan je daar ook verkeert prikken ?
bedoel te diep ofzo?
en wat bedoelen jullie met dat beurs gevoel ?;)

kan je daar ook verkeert prikken ?
bedoel te diep ofzo?
en wat bedoelen jullie met dat beurs gevoel ?;)[/QUOTE]

Ik zuig de olie met een grote naald op, uit mijn hoofd is dat 0,8 * 40 en ik injecteer met 0,6 * 25. De injectie naald gaat er helemaal in, te diep zal niet gaan met deze maat! Gister dus mijn 4e prik gehad, en vandaag nergens last van. Een beurs gevoel is lastig uit te leggen, het voelt anders dan spierpijn en is misschien wat vervelender maar niet meer dan dat. Succes

• Topic Starter Topic Starter
de zwarte 0,7*40 of de blauwe 0,6*30. Vroeger gebruikte ik de groene 0,8*40 maar die twee andere naalden gaan er toch veel gemakkelijker in.

Terug
Naar boven