AndroidHealthClinic

Heb jij ooit een bushokje gesloopt?

Hoeveel bushokjes heb jij gesloopt?


  • Totaal stemmers
    36

Bezoekers in dit topic

Nope.

Ook nooit begrepen wat er leuk aan is.
 
Toen ik kind was zaten er hard plastic ramen in.
Die kon je wel stuk krijgen met een aansteker, of in ze geheel eruit duwen/trappen.


Zo zag het er ongeveer uit, denk dat ze in de jaren 70 en 80 wat meer vandalisme bestendig waren dan nu.

9185249983_7ce8c0b34e.jpg


Noord (gestoord) had de sterkste bushokjes van heel NL bij boven het y winkelcentrum.

Beton-bushokje-01.jpg
 
Laatst bewerkt:
af en toe wil ik het wel eens doen, maar dan bedenk ik me omdat ik binnen 10 min moet waterpollen
 
Haha nee penose zou geen stomme vragen meer stellen! Maar ik had een schaar bij me.. dus het was ook nog met voorbedachte rade volgens de agent

Stel jij weleens stomme vragen ??

---------- Toegevoegd om 09:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:51 ----------

Trok je er zachtjes aan of eerder wild en krachtig?

Hoeft Penose het niet te vragen ;)

:roflol:
 
Nee nog nooit, onzin! Blijf met je poten van andermans spullen af!
 
Toen ik 15 was had ik wel eens wat mayo op een bushokje gesmeerd.
 
Dus jij was dat.
 
walg ervan, hier in het dorp is ook elke week het bushokje naar de klote. Heb na het stappen al eens srs een uur in de berm gelegen om die teringlijers te pakken te krijgen, maar helaas
 
Kan jij je er echt druk om maken ?
 
Kan jij je er echt druk om maken ?

de rest doet het blijkbaar niet, periode geweest dat elke week aan beide zijdes het glas eruit was en het plastic compleet gesloopt.
 
walg ervan, hier in het dorp is ook elke week het bushokje naar de klote. Heb na het stappen al eens srs een uur in de berm gelegen om die teringlijers te pakken te krijgen, maar helaas

:roflol:
 
Wel eens gehoord dat die krengen minstens 10k kosten om te vervangen

Hoop geld, maar lig er nog niet wakker van

de rest doet het blijkbaar niet, periode geweest dat elke week aan beide zijdes het glas eruit was en het plastic compleet gesloopt.

Nou volgens mij ben jij niet de enige, volgens mij ben ik de enige die er geen **** om geeft.
 
Hoop geld, maar lig er nog niet wakker van



Nou volgens mij ben jij niet de enige, volgens mij ben ik de enige die er geen **** om geeft.

ik ben wel beetje raar persoon hoor
 
Wat ging je doen als je een groep van 5 vandalen betrapte dan? Niet echt een doordacht plan:o

ze allemaal in een houdgreep op de grond leggen

tuurlijk had ik een plan.

heb in privé tijd al vaker leuke acties gehad, keertje fietsendief en keer gast die in breda door politie achtervolgd werd getackeld.

Oja en een keer bijna naar de klote geslagen door een groep feyenoord hooligans, dat was minder slim
 
Back
Naar boven