MuscleMeat

Heb jij schulden en hoe economisch ben jij?

Marky

Monstrous Giant
Waardering
333
Ik ben zelf nooit rijk maar zit nooit zonder geld. Hoeveel kost een hele maand voor jou? Eigenlijk moet ik zeggen dat ik me altijd wel bewust bent van wat ik uitgeef van week tot week.

Ik werk heel veel dus echt tijd om veel geld uit te geven heb ik niet . Mijn huishuur , internet , gsmabo , water ,elektriciteit , auto , alle vaste kosten samen zijn ongeveer 1/5 van mijn loon . Als ik dus iets extra wil kopen of ik wil op reis of ik wil duur uiteten , dan doe ik het gewoon .

IK ben zelfstandig,dus moet altijd zien dat ik genoeg extra heb als er eens een slechte maand is,dus let wel op mijn uitgaven,natuurlijk ben ik getrouwd met een vrouw die enkel uitgeeft en niet veel binnenbrengt.ja ja vrouwen he:mad:
maar over het algemeen doe ik wel waar ik zin in heb en koop ik wat ik wil,al gaan de zaken al een tijdje wat minder goed.
voor degene die geld op overschot hebben schaf jezelf een kluisje aan en koop goud aan,een goede stabiele beleging deze tijd:D

We komen vrij makkelijk rond gelukkig, maar hebben beide dan ook een goede baan.

IK ben zelfstandig,dus moet altijd zien dat ik genoeg extra heb als er eens een slechte maand is,dus let wel op mijn uitgaven,natuurlijk ben ik getrouwd met een vrouw die enkel uitgeeft en niet veel binnenbrengt.ja ja vrouwen he:mad:
maar over het algemeen doe ik wel waar ik zin in heb en koop ik wat ik wil,al gaan de zaken al een tijdje wat minder goed.
voor degene die geld op overschot hebben schaf jezelf een kluisje aan en koop goud aan,een goede stabiele beleging deze tijd:D

Wat valt er te klagen?
Vrouwen van tegenwoordig werken enkel om coïtus met hun baas te hebben.

Jij bent gezegend :thumbup:

vaste kosten rond 7 dznd CHF pmnd
heb momenteel rond 800 dznd CHF schulden:eek:

Woon nog thuis dus:
Vaste laste: telefoon € 45

Verdien +- 400 in de maand en dan krijg ik ook nog zakgeld XD

140.000 Euro schuld