MuscleMeat

Heb jij schulden en hoe economisch ben jij?

Marky

Monstrous Giant
Waardering
333
Ik ben zelf nooit rijk maar zit nooit zonder geld. Hoeveel kost een hele maand voor jou? Eigenlijk moet ik zeggen dat ik me altijd wel bewust bent van wat ik uitgeef van week tot week.

Ik werk heel veel dus echt tijd om veel geld uit te geven heb ik niet . Mijn huishuur , internet , gsmabo , water ,elektriciteit , auto , alle vaste kosten samen zijn ongeveer 1/5 van mijn loon . Als ik dus iets extra wil kopen of ik wil op reis of ik wil duur uiteten , dan doe ik het gewoon .

IK ben zelfstandig,dus moet altijd zien dat ik genoeg extra heb als er eens een slechte maand is,dus let wel op mijn uitgaven,natuurlijk ben ik getrouwd met een vrouw die enkel uitgeeft en niet veel binnenbrengt.ja ja vrouwen he:mad:
maar over het algemeen doe ik wel waar ik zin in heb en koop ik wat ik wil,al gaan de zaken al een tijdje wat minder goed.
voor degene die geld op overschot hebben schaf jezelf een kluisje aan en koop goud aan,een goede stabiele beleging deze tijd:D

We komen vrij makkelijk rond gelukkig, maar hebben beide dan ook een goede baan.

IK ben zelfstandig,dus moet altijd zien dat ik genoeg extra heb als er eens een slechte maand is,dus let wel op mijn uitgaven,natuurlijk ben ik getrouwd met een vrouw die enkel uitgeeft en niet veel binnenbrengt.ja ja vrouwen he:mad:
maar over het algemeen doe ik wel waar ik zin in heb en koop ik wat ik wil,al gaan de zaken al een tijdje wat minder goed.
voor degene die geld op overschot hebben schaf jezelf een kluisje aan en koop goud aan,een goede stabiele beleging deze tijd:D

Wat valt er te klagen?
Vrouwen van tegenwoordig werken enkel om coïtus met hun baas te hebben.

Jij bent gezegend :thumbup:

vaste kosten rond 7 dznd CHF pmnd
heb momenteel rond 800 dznd CHF schulden:eek:

Woon nog thuis dus:
Vaste laste: telefoon € 45

Verdien +- 400 in de maand en dan krijg ik ook nog zakgeld XD

140.000 Euro schuld

Vaste lasten: Telefoonabbo (30 - 35 euro)

En dan nog uitgaan, vreten kopen..
En af en toe kleren, etc..

Sta nooit in het rood, dus mag niet klagen. :)

loop iets achter met verzekering (A)

92 euro per maand voor verzekering. Dat en nog 30 euro voor mobiel
dan nog wat eten halen soms, uitgaan en kleding

ik werk alleen, heb een vriendin en zoontje van bijna 2 jaar. al bij al hebben wij ongever 1200€ kosten per maand en kan ik nog een deel opzij zetten om te sparen. enigste schuld die we hebben is de lening voor ons appartement, dusvalt heel goed mee bij ons. We kunnen zelfs 2x op vakantie deze zomer, 1x met de kleine en 1x onder ons tweetjes :p

Ik kan bijna alles doen wat ik wil en als het niet direct kan, spaar ik ervoor. Schulden heb ik niet, naast een klein beetje op de creditcard en de hypotheek. Bijna alles is dus betaald en eigendom.:D

65.000euro schulden, niet aan een huis of lening oid... allemaal door eigen schuld en toedoen.

ik kan wel overleven, ik betaal maandelijks 350 euro af(als werkloze dan, als ik werk 650 euro)

thuis geef ik ook 200 euro maandelijks af.

het lukt mij al bij al wel om toe te komen en af en toe koop ik dingen die ik echt graag wil. te veel luxe heb ik niet in mijn leven maar dat vind ik ook nergens voor nodig

65.000euro schulden, niet aan een huis of lening oid... allemaal door eigen schuld en toedoen.

ik kan wel overleven, ik betaal maandelijks 350 euro af(als werkloze dan, als ik werk 650 euro)

thuis geef ik ook 200 euro maandelijks af.

het lukt mij al bij al wel om toe te komen en af en toe koop ik dingen die ik echt graag wil. te veel luxe heb ik niet in mijn leven maar dat vind ik ook nergens voor nodig

Hoe the **** kom je aan 65.000 euro schuld dan? :eek:

Ik ben student en kan hier dus niet ten volle van meespreken, maar een deel bewuste schulden maken is toch niet dom, aangezien je dan zogezegd kosten hebt, scheelt dit een serieus stuk in de belastingen.

@Phenochef: verdien jij dan iets van een 4000 euro per maand of zo?:rolleyes: 1/5 daarvan is 800 euro wat volgens mij dan nog vrij krap gerekend is voor al die kosten die je daar opsomt...:scratch:

Ik werk heel veel dus echt tijd om veel geld uit te geven heb ik niet . Mijn huishuur , internet , gsmabo , water ,elektriciteit , auto , alle vaste kosten samen zijn ongeveer 1/5 van mijn loon . Als ik dus iets extra wil kopen of ik wil op reis of ik wil duur uiteten , dan doe ik het gewoon .

Je bent kraker?

Dan heb ik meer geluk. Ik krijg niet slecht betaald, boven modaal. Maar mijn vriendin haalt 2x zoveel binnen.

Helaas hebben we ook schulden die we reeds voor de helft hebben afbetaald.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven