Fitness Seller

Heb jij schulden en hoe economisch ben jij?

geen schulden, voorlopig althans, vanaf volgende week ga ik alleen gaan wonen :) de komende maanden zullen vermoedelijk wel kostelijk uitvallen aangezien ik nog een groot van m'n inboedel moet aankopen, maar heb wel een potje gespaard. soberder gaan leven zit ik niet zo mee, ik zie eerder op tegen de eenzaamheid die het misschien met zich zal meebrengen.

geen schulden, voorlopig althans, vanaf volgende week ga ik alleen gaan wonen :) de komende maanden zullen vermoedelijk wel kostelijk uitvallen aangezien ik nog een groot van m'n inboedel moet aankopen, maar heb wel een potje gespaard. soberder gaan leven zit ik niet zo mee, ik zie eerder op tegen de eenzaamheid die het misschien met zich zal meebrengen.

Haal wat flessen wodka in huis. Triootjes gegarandeerd.:D

190.000€ schuld...

Maar ik heb nog even om het af te betalen eh :)

1.Kringloopwinkel
2. Woonde jij niet in Gent ofzo ?

Schulden heb ik niet gelukkig :o verder ook niet echt een groot inkomen per maand, werk alleen op zaterdagen. Wordt wel gesponsord door de overheid dmv stufi hehe.

Enige kosten die ik heb zijn 7 bakjes kwark per week.

Thuis geen last van de crisis, behalve dat ze me pa nog later terug betalen onder de smoes ''ja crisis'', maar dat doet hij ook! Gewoon blijven uitgeven, dus we stimuleren de economie goed hier thuis :o

Studieschuld > 40.000 gelukkig wordt ruim 60% kwijtgescholden. Dit laatste jaar kost me tegen de 15 duizend.. Allemaal bewuste keuzes.

Staat dan ook wel een lijst aan diplomas tegenover :D

Heb het directe nummer van Dirk Scheringa.

geen schulden, ben bang om iets uit te geven eigenlijk.

eigen schuld van je,gebruik je kracht voor wat positiefs ipv mensen te gaan ineenslaan,help bv iemand met sjouwen van zware dingen;)natuurlijk als je geen keus hebt en het is hij of jij dan moet je wel,maar mits je betalen moet,zal de rechtbank je wel in je ongelijk gesteld hebbben:D

veels te lang verhaal om uit te leggen, maar het kwam erop neer dat het inderdaad ik of die kerel was. schuld werd me ook voornamelijk toegeschoven van vorige voorvallen..

ik heb er allesinds veel spijt van, tis nu al 3 jaar geleden en ik ben nu een totaal andere persoon geworden. jammer dat dit ervoor nodig was om te veranderen...

mijn kracht gebruik ik nu trouwens allemaal in de gym :-) ik ben al 3 jaar vecht-vrij, op paar kleine uitzonderingen na

Vlucht het land uit en vraag asiel in een buurland.
Tegenwoordig zijn de slachtoffers criminelen en criminelen slachtoffers.

ik doe toch niet of ik het slachtoffer ben? ik wil die jongen alles betalen wat ik moet betalen en ik zal er ook hard voor werken! ik heb het verdiend door mijn eigen toedoen...

1.Kringloopwinkel
2. Woonde jij niet in Gent ofzo ?

regio Gent idd :) kringloopwinkel ga ik zeker eens bezoeken, thx voor de tip.
dit weekend ga ik ook eens een bezoekje brengen aan die nieuwe IKEA aan Flanders Expo.

Zo'n lekkere sloerie die je net in de Culture Club opgepikt hebt, wilt liever niet gepaald worden in een zetel van de kringloopwinkel. :D

hahaha, lang geleden dat ik daar nog eens ben binnengestapt :D
zetels ga ik trouwens overnemen van m'n broertje.

moet ook nog eens uitkijken of er een gym in de buurt is, misschien dat ik kan overstappen, dat zijn dan ook weer enkele kilometers gespaard.

moet ook nog eens uitkijken of er een gym in de buurt is, misschien dat ik kan overstappen, dat zijn dan ook weer enkele kilometers gespaard.

Naar waar verhuis je? :) Ga aub niet naar een fyzics ofzo. :D

OT : amper vaste kosten, amper inkomsten. Geen zorgen. :D

Ik ben uitermate economisch. Zo weet ik namelijk dat het DIT het moment is om van bank te wisselen!!!

Laatst bewerkt:
Ik heb zoveel geld ik weet niet eens wat ik er mee moet doen :(

heb gelukkig helemaal geen schulden.
bijna geen vaste lasten.alleen mijn abbo van de sportschool.en de verzekering.
dat is het.

Terug
Naar boven