Fitness Seller

Heb jij schulden en hoe economisch ben jij?

Ik werk heel veel dus echt tijd om veel geld uit te geven heb ik niet . Mijn huishuur , internet , gsmabo , water ,elektriciteit , auto , alle vaste kosten samen zijn ongeveer 1/5 van mijn loon . Als ik dus iets extra wil kopen of ik wil op reis of ik wil duur uiteten , dan doe ik het gewoon .

Jij hebt een goede job precies.
Maandloon?:p

Goed betaald studentenwerk en woon nog thuis. Geef zonder omkijken geld uit, maar zorg toch altijd voor een buffer van een paar honderd euro. Voor de verrassingen.

Ik kijk niet op een euro meer of minder. Deze maand zal ik weer 20.000 euro hebben uitgegeven.:eek:

Ik heb een studieschuld van 25.000 euro, een hypotheek en een schuld bij m'n ouders.

I love inflation. :D

Kom wel vrij makkelijk rond trouwens hoor maar hou niet ontzettend veel over.

Student dus alles valt nog mee.
460 euro schuld - te snel rijden en geflitst worden is gewoon dom I know
Rekening vorige week binnen gekomen ma heb nog een hele vakantie om er vlug voor te werken.
voor de rest 35 euro per maand internet en 20 euro om de 2 maanden telefoon

Ik ben student en kan hier dus niet ten volle van meespreken, maar een deel bewuste schulden maken is toch niet dom, aangezien je dan zogezegd kosten hebt, scheelt dit een serieus stuk in de belastingen.

@Phenochef: verdien jij dan iets van een 4000 euro per maand of zo?:rolleyes: 1/5 daarvan is 800 euro wat volgens mij dan nog vrij krap gerekend is voor al die kosten die je daar opsomt...:scratch:

Vaste kosten zijn wel wat minder dan 800 euro hoor . Ik woon goedkoop . Maarem , ik verdien zeker niet slecht . Ik werk dan ook 60-70 uur per week standaard .

Ik (we) hebben een hypotheek. Ikzelf heb verder geen schulden, ik heb zelfs flink spaargeld. Daarmee wil ik een eigen praktijk gaan opzetten.

Heb nog 400e openstaan bij justitie.. Maar voor de rest ook schuldvrij.

veel in aanraking geweest met justitie en veel dingen gedaan waar ik nu ontzettend veel spijt van heb...
de meeste schuld komt door slagen en verwondingen

door een vechtpartijtje moet jij nu zoveel betalen? damn, ik denk volgende keer paar keertjes meer na ^^

Geen schulden, wel werkloos en op m'n rekening/spaarrekening staat nu ongeveer nog 75€, is hoogtijd dat ik mn 250€ werkloosheidsuitkering krijg. :P

Ik verdien best aardig, fulltime job en sommige weekenden in een discotheek werken, en heb geen schulden. Ben ook bezig met de opzet van een eigen bedrijf... alhoewel.. meer op freelance basis eigenlijk.

Laatst bewerkt:
Genoeg geld om de hele dag op mn luie reet te zitten, te weinig geld voor een Dodge Viper, villa in florida en een high maintenance vrouw.

Genoeg geld, zelfs nu ik werkloos ben, omdat ik gewoon veel spaarde toen ik ngo werkte. Heb wel appartement en vriendin en binnenkort ngo auto derbij maar zal wss wel makkelijk lukken. :)

Terug
Naar boven