AndroidHealthClinic

Heb jij schulden en hoe economisch ben jij?

Heb een redelijk goede baan en werk (bewust) part time. Kan goed rondkomen en ik geniet van de vrije tijd die ik heb.

Heb geen schulden, veel investeringen lopen en erg veel vrije tijd, ik leef prima:D

Wat doe je dan eigenlijk in de States?

schulden heb ik niet, maar veel geld op overschot nu ook weer niet.

kosten :
- 300€ huur per maand
- 500€ verzekering auto per jaar
- 45€ benzine per maand

En dan wekelijkse uitgaven...

Momenteel werkloos, dinsdag begin ik terug te werken.
Op mn vorig werk had ik 1600€ netto per maand, op mn nieuw werk 1580€ netto

Dus niet teveel moeten ingeven :)

BEEST 60/70 uur per week werken en nog karakter hebben te gaan trainen,ik zou het niet kunnen;)
Het is soms niet te combineren ook . Ik heb weeral een week en half niet kunnen trainen doordat ik dagelijks minstens 12 uur heb geklopt . Moesten er 's nachts gyms open zijn , ik zou gaan ... Homegym is voorlopig geen optie omwille van plaatsgebrek . Zou doodgraag een garage hebben met een rack en een serie weights , dan zou ik gewoon 's nachts trainen .
@Phenochef; heb je een gezin?
Niet voor zover ik weet .
Nope, hij doet gewoon wat rond in de omgeving van Mechelen.
Ik ben maagd .

ik neem niet echt deel aan de economie, ben een echte moneysink

ik heb 1300euro vaste kosten per maand aan :

Huur
Eten
Rekeningen (elentrick, water, gas, internet, verzekeringen, lidgeld fitness...)
Auto

Verder heb ik ook nog zo'n €20.000 aan schulden staan waar ik maandelijks €300 van afbetaal.

Ik heb geen schulden. Ik geef per maand tussen de 1500 en 2200 Euro uit.

door een vechtpartijtje moet jij nu zoveel betalen? damn, ik denk volgende keer paar keertjes meer na ^^

ja en nog wat andere dingen...

die jongen heeft in een coma gelegen en moet een volledige nieuwe kaak hebben aan de linkerkant. komt nogal veel bij kijken, er is ook blijvende invaliteit waar ik de rest van men leven waarschijnlijk voor moet betalen..

die jongen heeft in een coma gelegen en moet een volledige nieuwe kaak hebben aan de linkerkant. komt nogal veel bij kijken, er is ook blijvende invaliteit waar ik de rest van men leven waarschijnlijk voor moet betalen..

Ken het, bij mij was het opgelopen tot 30.000euro.
kerel mankeerde dan nog niets.

eigen schuld van je,gebruik je kracht voor wat positiefs ipv mensen te gaan ineenslaan,help bv iemand met sjouwen van zware dingen;)natuurlijk als je geen keus hebt en het is hij of jij dan moet je wel,maar mits je betalen moet,zal de rechtbank je wel in je ongelijk gesteld hebbben:D

Vlucht het land uit en vraag asiel in een buurland.
Tegenwoordig zijn de slachtoffers criminelen en criminelen slachtoffers.

Kom eigenlijk net precies rond. Hou niks over maar kom ook niet te kort. Dure uitgaven doe ik niet.
Wij hebben ervoor gekozen dat de vrouw maar beperkt werkt i.v.m. de kids.
Dus dan moet je inleveren.

Ach over jaar of 10 werkt zij ook weer en kan ik weer meer spenderen.
Ik heb alleen een hypotheek van 237.500 die ik iedere maand netjes moet betalen. Verder schuld vrij.

Vind het wel knap dat ik iemand van 19 hoor zeggen dat ie genoeg spaargeld heeft met werken opgebouwd zodat ie daar nu op kan teren.
Of geen lasten, of rijkelui, anders lijkt me dit onmogelijk.

woon nog thuis dus heb het makkelijk

inkomsten : stufi 380 p/m
stage : 300 p/m
uitgaven : 110 verzekering
telefoon : 5 p/m :)
uitgaan : 80 p/m
overige kosten : 50 p/m
schoolgeld : 80 p/m
boeken : 20 p/m
sportschool : 30 p/m

inkomsten : 680
uitgaven : 375