Vipo
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 150
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Het is soms niet te combineren ook . Ik heb weeral een week en half niet kunnen trainen doordat ik dagelijks minstens 12 uur heb geklopt . Moesten er 's nachts gyms open zijn , ik zou gaan ... Homegym is voorlopig geen optie omwille van plaatsgebrek . Zou doodgraag een garage hebben met een rack en een serie weights , dan zou ik gewoon 's nachts trainen .BEEST 60/70 uur per week werken en nog karakter hebben te gaan trainen,ik zou het niet kunnen![]()
Niet voor zover ik weet .
Ik ben maagd .Nope, hij doet gewoon wat rond in de omgeving van Mechelen.
door een vechtpartijtje moet jij nu zoveel betalen? damn, ik denk volgende keer paar keertjes meer na ^^
We komen vrij makkelijk rond gelukkig, maar hebben beide dan ook een goede baan.
ja en nog wat andere dingen...
die jongen heeft in een coma gelegen en moet een volledige nieuwe kaak hebben aan de linkerkant. komt nogal veel bij kijken, er is ook blijvende invaliteit waar ik de rest van men leven waarschijnlijk voor moet betalen..
Soms wel, ligt eraan hoe druk je het hebt, ben laatst een maand offline geweest.
eigen schuld van je,gebruik je kracht voor wat positiefs ipv mensen te gaan ineenslaan,help bv iemand met sjouwen van zware dingenja en nog wat andere dingen...
die jongen heeft in een coma gelegen en moet een volledige nieuwe kaak hebben aan de linkerkant. komt nogal veel bij kijken, er is ook blijvende invaliteit waar ik de rest van men leven waarschijnlijk voor moet betalen..
natuurlijk als je geen keus hebt en het is hij of jij dan moet je wel,maar mits je betalen moet,zal de rechtbank je wel in je ongelijk gesteld hebbben
ja en nog wat andere dingen...
Soms wel, ligt eraan hoe druk je het hebt, ben laatst een maand offline geweest.