Hallo ik wil binnen een week - 2 weken een six pack zien is dat mogelijk zoja hoe?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb trouwens wel respect voor je dat je ook werkelijk die pindakaas op je buik smeerde, zo zie je wel dat je het écht graag wilt. Gewoon die motivatie vasthouden en beetje grutten wat wel en niet werkt 
Ik ben geen pro bodybuilder of voedingsdeskundige maar als je écht een sixpack wil zou ik gewoon goed gezond eten en veel water drinken, en natuurlijk ab-oefeningen doen. Na een tijdje zul je dan wel een verschil moeten zien, althans bij mij werkt het wel. Ik doe gewoon een workout voor paar maanden/paar weken, en als je geen verschil ziet moet je het dus anders aanpakkenHeb trouwens wel respect voor je dat je ook werkelijk die pindakaas op je buik smeerde, zo zie je wel dat je het écht graag wilt. Gewoon die motivatie vasthouden en beetje grutten wat wel en niet werkt
![]()
.Dat veel water drinken goed is begrijp ik, maar wat is de relatie tussen veel water drinken en een sixpack?
Door veel water te drinken hou je minder vocht vast. En minder vocht betekent dat je de spieren beter ziet.
good to know