MuscleMeat

heb jullie hulp nodig!

timph

Cool Novice
Waardering
6
Lengte
1m78
Massa
65kg
Hallo ik wil binnen een week - 2 weken een six pack zien is dat mogelijk zoja hoe?

20140623_195612.jpg

Gast... Je stelt nu dezelfde vraag weer.

Nee. Doei.

onmogelijk

Man je bent al kurkdroog, beter ga je voor massa trainen.

snelsnelsnel, dat is juist niét de sleutel in deze wereld. :)

Dat was toch mogelijk met oma haar geheime recept?
Pindapasta smeren en crunchie havermout?

Zo ben ik al 7 dagen aan het trainen en ik moet zeggen de blokjes beginnen zichtbaar te worden!

Ik heb gehoord dat pindakaas goed werkt.:rolleyes:

Oke, een serieuze antwoord dan maar -> liposuctie. Dat is de snelste manier, maar gezien je weinig massa hebt, zul je alsnog niet een mooie sixpack krijgen. Zoals hieronder:

heinekensixpack.jpg

Oeps verkeerde plaatje...
hier de goede
six-pack-abs.jpg

@ OT92: zou je hem niet beter "goede" raad geven ?

Stella%20lata-500x500.jpg

Geen idee, ik ben niet zo van de bier. Random bier van Google gepikt.

Ik ben geen pro bodybuilder of voedingsdeskundige maar als je écht een sixpack wil zou ik gewoon goed gezond eten en veel water drinken, en natuurlijk ab-oefeningen doen. Na een tijdje zul je dan wel een verschil moeten zien, althans bij mij werkt het wel. Ik doe gewoon een workout voor paar maanden/paar weken, en als je geen verschil ziet moet je het dus anders aanpakken ;) Heb trouwens wel respect voor je dat je ook werkelijk die pindakaas op je buik smeerde, zo zie je wel dat je het écht graag wilt. Gewoon die motivatie vasthouden en beetje grutten wat wel en niet werkt ;)

Pindakaas smeren toch?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

16-06-2014 will never been forgetten. :roflol:

Ik ben geen pro bodybuilder of voedingsdeskundige maar als je écht een sixpack wil zou ik gewoon goed gezond eten en veel water drinken, en natuurlijk ab-oefeningen doen. Na een tijdje zul je dan wel een verschil moeten zien, althans bij mij werkt het wel. Ik doe gewoon een workout voor paar maanden/paar weken, en als je geen verschil ziet moet je het dus anders aanpakken ;) Heb trouwens wel respect voor je dat je ook werkelijk die pindakaas op je buik smeerde, zo zie je wel dat je het écht graag wilt. Gewoon die motivatie vasthouden en beetje grutten wat wel en niet werkt ;)

Dat veel water drinken goed is begrijp ik, maar wat is de relatie tussen veel water drinken en een sixpack?

Door veel water te drinken hou je minder vocht vast. En minder vocht betekent dat je de spieren beter ziet.

gewoon sixpackje spraytanne, hebben ze bij de film 300 ook gedaan. werkt beter als Calvé pindakaas op de abs smeren ;).

---------- Toegevoegd om 02:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:19 ----------

Dat veel water drinken goed is begrijp ik, maar wat is de relatie tussen veel water drinken en een sixpack?

de relatie is:
afvallen = abs
6*afvallen = 6*abs
afvallen = minder kcal + vol gevoel

vol gevoel = water drinken
minder kcal = water drinken

afvallen = water drinken + water drinken
6*afvallen = 6*water drinken + 6*wate drinken
6*afvallen = 2*(6*water drinken)
6*afvallen = 12*water drinken

6*abs = 12*water drinken
sixpack = 12 x water drinken per dag
you're welcome

---------- Toegevoegd om 02:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:34 ----------

Door veel water te drinken hou je minder vocht vast. En minder vocht betekent dat je de spieren beter ziet.

dus als ik 2L water drink op 1 dag pis ik 4L water uit?
dus na 7 dagen blijft er geen vocht meer over :) good to know

Onweerlegbare theorie, thanks! :)

Terug
Naar boven