Fitness Seller

Heel makkelijk havemout + ei recept.

DNNS

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Waardering
33
Lengte
1m73
Massa
88kg
Vetpercentage
10%
Ik ben geen grote fan van havermout, heb echt enorm veel moeite om het op te krijgen.

Dus heb iets nieuws probeerd, wat eigenlijk best simpel is, het verbaasd me dat ik het hier nog niet heb terug gevonden.

Misschien hebben meerdere van jullie dit al gedaan, maar als je moeite hebt met havermout en het toch wilt eten. Dan is de volgende maaltijd misschien ook iets voor jou.

Het volgende heb je nodig:

5 ei- eiwitten
1 heel ei
50 gram havermout
peper, zout + knoflook naar eigen inzicht.
bakboter

Eerst de eiwitten + het hele ei in een mok doen en het opkloppen, vervolgens de peper, zout, knoflook + havermout erbij doen en nog een keer even opkloppen, zodat alles goed verdeeld is.

Doe het geheel nu in de pan en laat het goed doorbakken.

Na een paar minuten heb je een lekker dik gebakken ei, waarin je de havermout nog nauwelijks proeft.

Voedingswaarde:

347 kcal

K: 40%, E: 40% V: 20%

Zelf pak ik er dan nog een XXL protein instant shake bij en zit ik goed vol (voor 2 uurtjes)

kun je ook doen met brinta ;)

• Topic Starter Topic Starter
zou best kunnen ja.

Maar brinta vind ik met warme melk lekker te eten in tegen stelling tot havermout ;)

ja das waar, maar het was even om te laten weten dat jou idee met havermout ook met brinta te gebruiken is haha :) degene die havermout en brinta zelf niet lekker vinden bedoel ik dan he ;)

Terug
Naar boven