MuscleMeat

Heerlijk dit!

Bezoekers in dit topic

Ronaldinho10

Cool Novice
Lid geworden
27 mrt 2012
Berichten
105
Waardering
1
Lengte
1m72
Massa
74kg
Vetpercentage
13%
Ik was voor mn post workout een meal aan het bereiden, ik ga toch vaak voor simpele tonijn, maar ik dacht, bro wees beetje creatief! Tonijn is saai en droog!

Benodigdheden:

Tonijn in water
Kipfiletstukjes (plakjes of gekookt/gebakken)
Beetje olijven
Geraspte kaas (low in fat)
beetje ketchup en peper
gekookte ei (koud of warm)
tomaatstukjes
ketchup!

Bereiding:

Gooi de tonijn en kipfiletstukjes door elkaar, gooi de olijven en kaas erop. Ketchup voor de smaak. Goed roeren, doe het in de magnetron voor 2 minuten (dit zorgt dat de kaas beetje smelt en de ketchup wat fijner gaat smaken).
Na je het uit de magnetron heb gehaald, gooi je de eistukjes en tomaten erop. Wat peper, beetje zout (hoef niet per se) en eetsmakelijk!

Helaas heb ik er geen foto van kunnen nemen, maar het is erg lekker!
Lekker veel eiwitten, wat goede vetten, what can go wrong! :)
 
Tis alleen jammer dat je zoveel eiwitten niet kwijt kan ;) Kipfilet lekker weglaten, ei ivm vetten laten zitten en je bent er ook ;)
 
Tis alleen jammer dat je zoveel eiwitten niet kwijt kan ;) Kipfilet lekker weglaten, ei ivm vetten laten zitten en je bent er ook ;)

Moeilijk te zeggen als je de rest van zijn voedingsschema niet weet toch?
 
waar zijn de carbs? :s op brood doen ofzo?
 
Je kan het eventueel op geroosterd brood doen ja, tis niet echt wooow lekker, maar 10x zo lekker als droge tonijn natuurlijk.

@nitwit
Je hoeft niet per se een hele tonijn te gieten hoor, neem gewoon de helft tonijn en helft kipfilet.

edit: waarom er geen carbs inzit is omdat dit bedoeld is voor in de cut. Een post workout meal-ish.
 
echt veel dingen zittenn er in jou P-meals mijn post meal= havermout + whey poeder en beetje melk thats it lol
 
Bij mij ook hoor 9vd10, maar zoals ik had laten weten wilde ik ff wat experimenteren :P
Hoeft niet per se pw te zijn, dit kan je wanneer je wilt eten.
 
nutteloos eten?
Ik weet niet wat je probeert te zeggen.... maar PLEASE laat het niet een lulverhaal zijn van 30g eiwit opnemen of zo....
En een ei weglaten voor het vet???? Volgens mij wordt het tijd voor wat bijscholing en een wat realistischer kijk op voeding, je zit echt nog in de jaren 90...
 
nutteloos eten?
Ik weet niet wat je probeert te zeggen.... maar PLEASE laat het niet een lulverhaal zijn van 30g eiwit opnemen of zo....
En een ei weglaten voor het vet???? Volgens mij wordt het tijd voor wat bijscholing en een wat realistischer kijk op voeding, je zit echt nog in de jaren 90...
Lezen is ook een vak. Ik zeg al dat het ei kan blijven zitten ivm vetten.
 
Ik maak tonijnsalade met tomaat (uit blik, met saus), feta (voor de smaak), sla (uit een zak) en augurken (kleintjes zodat ik niet hoef te snijden). Op trainingsdagen voeg ik 60 gram pasta toe voor de carbs.
 
Zal idd wel niet slecht zijn :). Ik ben helaas al verslaafd aan tonijnburgers :p.
 
Tis alleen jammer dat je zoveel eiwitten niet kwijt kan ;) Kipfilet lekker weglaten, ei ivm vetten laten zitten en je bent er ook ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven