MuscleMeat

Heftige reactie

Elduderino

Cool Novice
Waardering
0
Ik ben al eens begonnen met een deca/testosteron depo-kuur ...maar ik ben er na 4 weken mee gestopt...nou weet ik dat dit niet erg verstandig was, maar ik reageerde zo heftig op de testo...ik voelde me helemaal opgefokt, druk..niet meer slapen,agressief, depressief en op school kon ik al helemaal niet meer zijn!!! Het enige voordeel was natuurlijk het trainen..ik kon trainen als een beest. Nou zullen jullie wel denken "Dat heb je toch altijd met kuren...NEE, volgens mij niet"

Daarom ben ik toen gestopt...weliswaar met tegenzin, maar het kon echt niet langer zo. Nu vroeg ik me af aangezien ik nu een berg testosteron depo thuis heb liggen en ik ze kan ruilen voor sustanonnetjes. (via goeie vriend) of het mogelijk is dat ik niet zo heftig op susta reageer...want ik heb al eens met sustanon gekuurd...een hele tijd geleden...en dat beviel goed...en qua bijwerkingen lang niet zo erg als test depo.

Gaarne zou ik jullie mening horen!! :)

Tsja, sustanon is uiteindelijk ook testosteron, alleen met andere esters om de afgifte in het bloed te regelen (wat maar deels lukt want sust. geeft toch nog een piekwaarde na de injectie).
Maargoed, je beantwoord je eigen vraag al. Je hebt al eens met sust gekuurd en dat beviel je goed. Ik zou niet weten waarom dat nu anders zou zijn. Of ga je nu heel andere concentraties gebruiken als toentertijd?

Edit: en uiteraard biedt ik weer geheel vrijblijvend aan om je ampullen op verantwoorde onschadelijk te maken als je er vanaf wil. :D ;)

• Topic Starter Topic Starter
Dat is wel een erg genereus aanbod van je Lauw!!! :D Maar uit naastenliefde voor jou en om je de bijwerkingen te besparen doe ik het maar niet!!! ;)

Anders had ik je gaarne per express een shitload gestuurd!! :D :D

wat voor hoeveelheden deca/testo heb je dan gebruikt in godsnaam? :D

• Topic Starter Topic Starter
Helemaal niet zo veel....200mg deca en 250 mg testo...Ik was van plan om vanaf de 4e week te verdubbelen!! Maar goed dat ik dat niet heb gedaan!!! :D :D

hmm vaag, maar op zich toch relaxt? jij reageert dus blijkbaar erg goed op al een kleine dosis, lijkt me alleen maar handig eigenlijk. Kun je straks huge worden met 100mgtesto :D

testo

Elduderino zei:
Ik ben al eens begonnen met een deca/testosteron depo-kuur ...maar ik ben er na 4 weken mee gestopt...nou weet ik dat dit niet erg verstandig was, maar ik reageerde zo heftig op de testo...ik voelde me helemaal opgefokt, druk..niet meer slapen,agressief, depressief en op school kon ik al helemaal niet meer zijn!!! Het enige voordeel was natuurlijk het trainen..ik kon trainen als een beest. Nou zullen jullie wel denken "Dat heb je toch altijd met kuren...NEE, volgens mij niet"

Daarom ben ik toen gestopt...weliswaar met tegenzin, maar het kon echt niet langer zo. Nu vroeg ik me af aangezien ik nu een berg testosteron depo thuis heb liggen en ik ze kan ruilen voor sustanonnetjes. (via goeie vriend) of het mogelijk is dat ik niet zo heftig op susta reageer...want ik heb al eens met sustanon gekuurd...een hele tijd geleden...en dat beviel goed...en qua bijwerkingen lang niet zo erg als

Gaarne zou ik jullie mening horen!! :)

Als ik jou was zou ik gewoon van de testo afblijven als je er echt zo heftig op reageerd.
Sustanon enanthate cypionaat en propionaat zijn allemaal tetso's en je moet dan de zelfde reactie krijgen wat je nu gehad heb.
Zijn alleen verschilende esters die er aan zitten maar het hormoon blijft testo.
En 250 mg per week is echt niet veel.

denk dat je dan ook best opvliegers kan krijgen met de verschillende esters die vrijkomen uit de sustanon...

wanneer ik weer een keer helemaal uit mijn plaat ging thuis...
dan was het: ''aha... volgens mij is er weer een estertje vrijgekomen''

ciao

jweigeman zei:
wanneer ik weer een keer helemaal uit mijn plaat ging thuis...
dan was het: ''aha... volgens mij is er weer een estertje vrijgekomen''

ciao

:roflol:

Sustanon is eigenlijk zoiets als: Van alles nèt te weinig! :D

Sustanon combineert 4 test-esters maar iedere ester is vertegenwoordigd met maar rond de 70mg. Je krijgt dus van elk wat te weinig binnen om er hetzelfde uit te halen als 250mg test enanthate (depot zoals jij het noemt).

Elke ester in Sust zorgt voor een piekje op een andere tijd dus da's het verschil met je reactie met enanthate.
Ik moet zeggen dat ik de laatste dagen ook vet geirriteerd ben en tja die tijden heb je. Over een paar dagen is het weer leuk bal.
En ik lach eigenlijk heel erg veel om m'n eigen stomme gedrag hehe :D

Maar het is verstandig dat je bent gestopt.
Probeer Sustaatjes en je weet wat het beste voor je is.

Terug
Naar boven