Elduderino
Cool Novice
- Waardering
- 0
Ik ben al eens begonnen met een deca/testosteron depo-kuur ...maar ik ben er na 4 weken mee gestopt...nou weet ik dat dit niet erg verstandig was, maar ik reageerde zo heftig op de testo...ik voelde me helemaal opgefokt, druk..niet meer slapen,agressief, depressief en op school kon ik al helemaal niet meer zijn!!! Het enige voordeel was natuurlijk het trainen..ik kon trainen als een beest. Nou zullen jullie wel denken "Dat heb je toch altijd met kuren...NEE, volgens mij niet"
Daarom ben ik toen gestopt...weliswaar met tegenzin, maar het kon echt niet langer zo. Nu vroeg ik me af aangezien ik nu een berg testosteron depo thuis heb liggen en ik ze kan ruilen voor sustanonnetjes. (via goeie vriend) of het mogelijk is dat ik niet zo heftig op susta reageer...want ik heb al eens met sustanon gekuurd...een hele tijd geleden...en dat beviel goed...en qua bijwerkingen lang niet zo erg als test depo.
Gaarne zou ik jullie mening horen!!
Daarom ben ik toen gestopt...weliswaar met tegenzin, maar het kon echt niet langer zo. Nu vroeg ik me af aangezien ik nu een berg testosteron depo thuis heb liggen en ik ze kan ruilen voor sustanonnetjes. (via goeie vriend) of het mogelijk is dat ik niet zo heftig op susta reageer...want ik heb al eens met sustanon gekuurd...een hele tijd geleden...en dat beviel goed...en qua bijwerkingen lang niet zo erg als test depo.
Gaarne zou ik jullie mening horen!!