MuscleMeat

Hele hoop 2de kuur vragen | Test/Tren

Jamesss

Competitive Bodybuilder
Waardering
31
Lengte
1m78
Massa
40kg
Pas op want hier komt een shitload aan tekst met een shitload aan vragen. Veel dingen denk ik al te weten maar wil graag bevestiging horen van mensen die al gedaan hebben wat ik van plan ben.

Ik zou graag wat advies willen en alvast wat info inwinnen voor mijn 2de kuur. Mijn 2de kuur is nog minimaal 2-3 maanden verwijderd dus ik heb ruim de tijd info in te winnen en voorbereidend werk te doen.

On to the questions:

Ik wou bij mijn volgende kuur niet echt een bulkkuur doen maar hoef ook niet idioot droog te worden door de kuur. Wil gewoon zoveel mogelijk VVM aan komen en beetje vetverlies zou leuk zijn. Nu ga ik ervoor zorgen dat ik al voor de kuur rond de 10% zit. Is het te doen en rendabel om bv een Test/Tren te draaien en dan 500kcal boven onderhoud te gaan zitten om op die manier toch droger en harder te worden maar toch VVM aan te komen.Of is dit eigenlijk niet te doen en adviseren jullie om OF een Cut te draaien OF een bulk OF helft van de kuur semi-bulk en laatste helft wat te cutten.
Ik denk namelijk zelf dat als ik mijn voeding goed uitkien ik de gehele kuur zou kunnen gainen en toch vet kunnen verliezen. Natuurlijk verlies ik niet zoveel vet als tijdens een echte cutkuur. Maar ik hoef ook niet naar de 6%. Wat meer massa bij 10% zou al gaaf zijn en 8% zou super zijn.

Mijn vorige kuur draaide ik 500mg TestE en 500mg Bold. Nu heb ik het idee dat 500mg voor mij misschien iets te weinig is/was (voor stats zie mijn profiel). Maar ik weet niet of bij kuur 2 meteen al naar 750 te gaan verstandig is. Wat vinden jullie van e3d of e5d shots om zo ongeveer 625mg pw binnen te krijgen. Is dat teveel voor me? Moet ik terug naar 500 of ertussen of gewoon naar de 750??

Ik zat te denken om een Test/Tren te draaien maar ik lees veelal dat Tren te heftig is voor een 2de kuur. Maar op USA forums hebben ze niet zo’n problemen met Tren in je 2de kuur. Wat denken jullie zou Tren voor mij wel kunnen gezien mijn gewicht of heb ik simpelweg nog niet genoeg AAS ervaring?

Nu het grote twijfel punt. Gaan we aan de Enanthaat of gaan we Prop en Acetate doen.
Gezien het feit dat ik niet in wedstrijdvoorbereiding zit ofzo en het niet erg vind om een beetje vocht vast te houden zou het het slimste lijken om Enanthaat te gaan gebruiken. Dit omdat bij de Tren blijkbaar de sides minder erg zouden moeten zijn en ik zou minder snel last hebben van pijnlijke injectieplekken en trenhoest.
Daartegenover staat wel weer dat als ik te heftig reageer op Tren-E het heel lang duurt voordat de sides weg zijn. En als ik voor Tren-A ga zijn de sides wat sneller weg.
Graag zou ik van iemand horen die beide gedaan heeft of Tren-A echt zoveel meerwaarde heeft over Tren-E. Als het moet prik ik wel elke dag maar liever niet snapt u?

Hoeveel weken laten jullie de test doorlopen na de Tren? Ik lees hier voornamelijk 2 weken maar in de USA laten ze er 3 weken tussen?
Als ik hier over Tren lees lees ik ook bitter weinig over supps maar in de USA gebruikt men erg vaak B6 en een middel tegen Progestine (???) effecten. Zijn ze in de USA overdreven voorzichtig of weten wij er hier gewoon zoveel van dat die dingen niet nodig zijn?? Voor mijn gevoel zijn de adviezen hier wat beter dan in de USA (stel niet voor niks mijn vragen hier :) ) maar toch ga je twijfelen als je iets heel veel leest.

Ja jongens ik weet het het zijn veel vragen en verwacht ook zeker niet dat ik op alles een antwoord krijg. Veel dingen kan ik opzoeken dat weet ik. Maar je hebt maar 1 lichaam en hoor het toch graag even van jullie of dit klopt bij mijn lichaam want iedereen is anders.

Alvast enorm bedankt.

PS: Ik kan niet veel karma geven maar ben niet gierig :)

Damn bro aardig wat vragen,

Maak het niet te ingewikkeld voor jezelf.
Indien je rond de tien weken gaat zitten, kies lekker voor de enanthaat versie (zowel voor de test als de tren)
Want zoveel vocht hou je echt niet vast.
Wat betreft tren acethaat tov tren enanthaat, ik reageer juist heftiger op de acethaat versie, dus meer sides. Voor mij liever de enanthaat versie.
ZOu het persoonlijk als volgt doen:

wk1-10 750mg test (als je dit teveel vindt doe dan 250mg e3d)
wk1-08 500mg tren
wk6-10 50mg proviron (optie)

Indien je voor 500mg tren gaat, zou ik de test wel op 750mg houden.
Desnoods laat je de proviron doorlopen tot week 12 en begin je in week 13 met je nakuur.
En last but not least je voeding.Ik heb het niet zo op 500kal boven of onder onderhoud, luister gewoon naar je lichaam, maar eet wel schoon.
Dus veel kip, vis, rijst, groentes etc, maar dat hoef ik jouw niet te vertellen.

Succes ermee.

Is 500mg tren niet wat veel? Denk dat 200mg ook voldoende zal zijn, zeker als 2e kuur. Winny zou ook lekker zijn bij de kuur :-)

die testo op 750mg ben ik het eens
trenbo zou ik 300 max 400mg

• Topic Starter Topic Starter
Zo had niet zo snel als zoveel goed antwoorden verwacht. Ik had Tren E in gedachte op 400mg. Na het lezen van de post van Hitman kies ik voorlopig toch maar voor Test-E en Tren-E. Proviron erbij is een goed idee. Met die gedachte speelde ik in mijn achterhoofd maar dit heb jij nu concreet gemaakt voor me.
Ik heb nu een iets concreter beeld van wat ik wil gaan doen. Maar nog steeds is elke input welkom!!!

Week 1 - 10 Test E 500mg
Week 1-8 Tren E 400mg

Als je teveel opblaast neem je proviron.

Zo had niet zo snel als zoveel goed antwoorden verwacht. Ik had trenbolone E in gedachte op 400mg. Na het lezen van de post van Hitman kies ik voorlopig toch maar voor Test-E en Tren-E. Proviron erbij is een goed idee. Met die gedachte speelde ik in mijn achterhoofd maar dit heb jij nu concreet gemaakt voor me.
Ik heb nu een iets concreter beeld van wat ik wil gaan doen. Maar nog steeds is elke input welkom!!!

Dus kom maar op met m'n Karma :D :D

Week 1 - 10 Test E 500mg
Week 1-8 trenbolone E 400mg

Als je teveel opblaast neem je proviron.

Ik heb gelezen dat je je Test aanzienlijk hoger moet zetten dan je Tren omdat Tren je heel hard plat gooit. Nog harder dan Deca blijkbaar. Is een verschil van "maar" 100mg dan wel voldoende??

mmm..ik heb de acetate versie gebruikt..en werd er doodziek van..koppijn,niet kunnen slapen,zweten..etc.
ik hoor van veel jongens om me heen dat de enanthaat versie veel milder is..

ik zou zoiets doen als tweede kuur:

1-12 625 of 750 mg test e
1-10 300 mg Tren e
5-12 50mg ed proviron

idd vit. B6 suppleren op 200mg ed tegen hoge prolactin levels..
dostinex of bromo word hier ook wel voor gebruikt..

verder kun je heel goed clean bulken met deze middelen..voeding speelt daar wederom een doorslaggevende rol in!

ik heb als 3de kuurtje Test 500 + tren 300 gedaan
testo van karachi, tren van GG

sides:
- AGRESSIE als nooit tevoren, ongekende woestbuien
- zweten, echt overmatig snachts, wakker worden alsof je in een poel van zweet bent gevallen.

weinig tot geen vocht, echt gering, terwijl deca me een vochtbom maakte...

kracht , echt niet om over te spreken, bij mij en men maat de gehele 8 weken dat ik tren nam geen kracht bijgekomen, daarna 2 weken nog op alleen test en alle personal records kwamen om de hoek.
ik had dagen dat ik 32kg DB press deed en me borst stond gewoon op springen, aders erop, ze werd bijna blauw, maar kracht drastisch minder, na het stoppen van de tren kon ik na 2 weken 48 DB press 8x.
kwam gewoon door de extreme pomp van de tren denk ik

ik heb met men meisje overlegd dat ze wat moet werken aan haar gezaag en koppigheid bij men volgende kuur want ik ga terug voor tren!!!

ik kwam van deze kuur 9kg bij en 1% vet(vocht) waarvan ik er 2 maand na de kuur nog 6.5-7 van overhad.

ik ga als volgende 750 test + 400 tren doen met misschien wat winny tabs als kickstart, knetterhard goed bijkomen!

tren stelt je niet teleur :D

ahja en nog iets, 500 boldenon + 500 test is niet te vergelijken qua gevoel met test/tren

men maat deed dezelfde kuur waar ik zen fotos van had gepost en hij weegt 100+ kg en vond de kuur ook heftig, onderschat tren niet, +400mg als tweede kuur zou ik niet doen want je gaat het moeilijk krijgen.

500/400 meer als genoeg!

ik heb als 3de kuurtje Test 500 + trenbolone 300 gedaan
testo van karachi, trenbolone van GG

sides:
- AGRESSIE als nooit tevoren, ongekende woestbuien
- zweten, echt overmatig snachts, wakker worden alsof je in een poel van zweet bent gevallen.

weinig tot geen vocht, echt gering, terwijl deca me een vochtbom maakte...

kracht , echt niet om over te spreken, bij mij en men maat de gehele 8 weken dat ik trenbolone nam geen kracht bijgekomen, daarna 2 weken nog op alleen test en alle personal records kwamen om de hoek.
ik had dagen dat ik 32kg dumbbell press deed en me borst stond gewoon op springen, aders erop, ze werd bijna blauw, maar kracht drastisch minder, na het stoppen van de trenbolone kon ik na 2 weken 48 DB press 8x.
kwam gewoon door de extreme pomp van de trenbolone denk ik

ik heb met men meisje overlegd dat ze wat moet werken aan haar gezaag en koppigheid bij men volgende kuur want ik ga terug voor trenbolone!!!

ik kwam van deze kuur 9kg bij en 1% vet(vocht) waarvan ik er 2 maand na de kuur nog 6.5-7 van overhad.

ik ga als volgende 750 test + 400 trenbolone doen met misschien wat winny tabs als kickstart, knetterhard goed bijkomen!

trenbolone stelt je niet teleur :D

Mooi stukje gozer. Wil namelijk voorjaar 2007 tren ook in mijn cuttingcycle gooien. Had je de tren e?

@Beast: Goed stuk man!! Je had toch Tren-E gebruikt?? Volgens mij had ik paar dagen geleden die thread namelijk doorgenomen.

Ik zou de Tren sowieso niet hoger dan 400mg gaan zetten. Maar jij denkt dat 500mg wel voldoende is? Mijn gevoel zegt (en daarom vraag ik het hier) dat 500 beetje weinig is.

@G21: Bedankt voor de goede adviezen. Iets wat ik ondertussen gewend ben geraakt van jou :). Als ik b6 ga suppen is het dan beter om ook dostinex of bromo erbij te pakken of word dat teveel van het goede?

de mensen die nog geen karma hebben gehad hebben het nog tegoed.

@G21: Bedankt voor de goede adviezen. Iets wat ik ondertussen gewend ben geraakt van jou :). Als ik b6 ga suppen is het dan beter om ook dostinex of bromo erbij te pakken of word dat teveel van het goede?de mensen die nog geen karma hebben gehad hebben het nog tegoed.

als je vanaf aanvang van je kuur de B6 zult suppleren zal je zeer waarschijnlijk je prolactin levels onder controle houden..neem het tot aan het einde van je nakuur zeker..eventueel bromo of dostinex aanschaffen als je het gevoel hebt dat je in je nakuur slecht hersteld..

succes bro

ik zou em op 500/400 houden en miss iets voor te kickstarten als je wil...

en ja ik had Tren E en ik ben daar meer als zeer te spreken over. je zet echt wel kwaliteit aan en geen vocht en vet !

mjam ik vindt tren ac lekkerder dan tren e.Had direct goeie pomp met a,met e duurde het te lang voor ik een goeie pomp had.

mjam ik vindt trenbolone ac lekkerder dan trenbolone e.Had direct goeie pomp met a,met e duurde het te lang voor ik een goeie pomp had.

Bedoel je dat het een paar weken duurde voor je hetzelfde gevoel kreeg OF bedoel je tijdens de training had je bij Tren-A naar 4reps al pomp en bij Tren-E pas naar 10reps bijvoorbeeld??

Had je je Tren-E gefrontload? En toen je eenmaal pomp had was dat te vergelijken met Tren-A of bleef het toch echt minder?

Had een beetje een frondload toegepast,gewoon 2 eerst shots verdubbeld,maar geef mij maar tren AC wordt er ook agresiever van,wat weer lekker is tijdens het trainen.
Tren ac is bij mij hetzelfde als met test prop met bijv test enanthaat,ik merk direct dat het een korte ester is,daarom vindt ik het niet erg om ed of eod te zetten.

Terug
Naar boven