AndroidHealthClinic

Helft steunt kabinet CDA, PvdA en CU niet

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
AMSTERDAM - Bijna de helft van de Nederlandse kiezers (48 procent) staat niet achter een beoogd kabinet van CDA, PvdA en ChristenUnie. Dat blijkt zondag uit een peiling van Maurice de Hond.

Onder de drie partijen zijn de PvdA-stemmers het meest sceptisch: 36 procent ziet zo'n kabinet niet zitten. Aanhangers van de ChristenUnie zijn het positiefst: 83 procent is voor samenwerking met de PvdA en CDA.

Uit de peiling blijkt dat de PvdA geen garen spint bij het beoogde kabinet. Van de kiezers die negatief tegenover dit kabinet staan, zegt eenderde SP te gaan stemmen als er nu verkiezingen zouden zijn. Deze partij zou in dat geval met 31 zetels groter worden dan de PvdA (27 zetels).

Bron

Pvda verliest niet alleen in oppositie, maar ook nog eens als ze poging doen om deel te nemen aan de coalitie :rolleyes:

ik ben voor herverkiezingen

Idd, herverkiezingen en dan cda en sp :D

gewoon net zolang blijven herverkiezen totdat een meerderheid het uiteindelijk wel met elkaar eens is.............!!

:D

Wat dan als SP nog groter is en pvda nog kleiner, dan is het helemaal onmogelijk om nog iets te vormen met CDA. Dat ze dit dus maar doorzetten, iets beters zit er voorlopig toch niet in.

gezien de uitslag lijkt me die verdeeldheid niet uit de lucht komen vallen.

Een kabinet die de burger helemaal uitkleed zeker ?

van mij mag er nog meer uitgekleed worden, op de goede plekken, als het geld op de juiste plaatsen terecht komt.
Kijk het is wat de bevolking uitkleden net als een vrouw. Zie de elite als de BH (die elite hebben de beste plekjes he). Hoe lager de sociale rang, hoe meer richting bijv voeten of zo.

we willen allemaal t**ten zien toch? Uitkleden die hap. :D

Terug
Naar boven