- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
**** Them All.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja veel meer dan zielig geweld toepassen kunnen ze ook niet. Het is jammer dat deze criminele organisatie niet bestreden kan worden vanwege blunders. Maar een kwestie van tijd tot ze weer eens de fout in gaan.
Tja veel meer dan zielig geweld toepassen kunnen ze ook niet. Het is jammer dat deze criminele organisatie niet bestreden kan worden vanwege blunders. Maar een kwestie van tijd tot ze weer eens de fout in gaan.
Hebben we hier te maken met een aantal prospects of zo
Je hebt de media niet nodig om een beeld te vormen van de Hells Angels en hoe ik aan mijn kennis kom laat ik liever in het midden.
.Het waren geen procedurefouten.Als je meelult verdiep je er dan in.
Lees dan nog maar een keer.
Kennelijk onredelijk gebruik opsporingsbevoegdheden, gevolg niet ontvankelijk (geen vrijspraak) .
Schram erkende dat het OM procedurele fouten heeft gemaakt, maar die waren volgens hem niet zo ernstig dat het hele Angels-proces erop zou moeten stuklopen.
Wat lul je nou dom?Wat schuldig? Waaraan?
Het gaat om de club en niet om het individu.
Dus als er 2 kickboksers worden gearresteert,zijn alle kickboksers crimineel en moet deze tak van sport verboden worden.
En daarbij moet Justitia zich aan de regels houden anders is het eind zoek in nederland.![]()
Het besluit van de rechtbank is enorm zuur voor het OM. Justitie heeft de afgelopen jaren namelijk heel fors geïnvesteerd om een einde te maken aan de volgens hen "onaantastbaarheid" van de Hells Angels in Nederland.
Het was een van de hoogste prioriteiten van het OM, die nu onderuit is gehaald door fouten die de aanklagende instantie zelf heeft gemaakt.
Dat er misschien een paar leden tussen zitten die zich bezig houden met zaken die niet helemaal door de beugel kunnen, zou kunnen zijn. Maar niet iedere Angel is een crimineel.