Fitness Seller

Hells Angels, Free Angels

Zeg dat maar eens recht in hun gezicht :D

Zeg dat maar eens recht in hun gezicht :D

Tja veel meer dan zielig geweld toepassen kunnen ze ook niet. Het is jammer dat deze criminele organisatie niet bestreden kan worden vanwege blunders. Maar een kwestie van tijd tot ze weer eens de fout in gaan.

idd !

Tja veel meer dan zielig geweld toepassen kunnen ze ook niet. Het is jammer dat deze criminele organisatie niet bestreden kan worden vanwege blunders. Maar een kwestie van tijd tot ze weer eens de fout in gaan.

ericR,hoe kom jij daar bij?Zielig geweld?Noem eens wat voorbeelden.
Zielig zijn mensen die alleen een grote bek durfen te geven met anabolen.

Hoe kom je hierbij idd.. heb je ervaring met ze of leid je dit af van de media verhalen over hun?

Hebben we hier te maken met een aantal prospects of zo :D

Je hebt de media niet nodig om een beeld te vormen van de Hells Angels en hoe ik aan mijn kennis kom laat ik liever in het midden.

Hebben we hier te maken met een aantal prospects of zo :D

Je hebt de media niet nodig om een beeld te vormen van de Hells Angels en hoe ik aan mijn kennis kom laat ik liever in het midden.

Dat er misschien een paar leden tussen zitten die zich bezig houden met zaken die niet helemaal door de beugel kunnen, zou kunnen zijn. Maar niet iedere Angel is een crimineel ;) .

Het waren geen procedurefouten.Als je meelult verdiep je er dan in.

Lees dan nog maar een keer ;) .

Kennelijk onredelijk gebruik opsporingsbevoegdheden, gevolg niet ontvankelijk (geen vrijspraak) .

Schram erkende dat het OM procedurele fouten heeft gemaakt, maar die waren volgens hem niet zo ernstig dat het hele Angels-proces erop zou moeten stuklopen.

Dus toch procedurefouten. 'e.d.' betekent trouwens 'en dergelijke'...

Wat lul je nou dom?Wat schuldig? Waaraan?
Het gaat om de club en niet om het individu.
Dus als er 2 kickboksers worden gearresteert,zijn alle kickboksers crimineel en moet deze tak van sport verboden worden.
En daarbij moet Justitia zich aan de regels houden anders is het eind zoek in nederland.:D

Het besluit van de rechtbank is enorm zuur voor het OM. Justitie heeft de afgelopen jaren namelijk heel fors geïnvesteerd om een einde te maken aan de volgens hen "onaantastbaarheid" van de Hells Angels in Nederland.

Het was een van de hoogste prioriteiten van het OM, die nu onderuit is gehaald door fouten die de aanklagende instantie zelf heeft gemaakt.

Als het OM al jaren je 'club' onderzoekt, en met al de verhalen die je overal over Hells Angels hoort en leest, kan je moeilijk besluiten dat het brave jongens zijn. Voorbeelden genoeg in de pers, daar ga ik niet verder over uitwijden. Ja, ik heb veralgemeend, akkoord, maar wat verwacht je dan met al de sensatie die ze zelf teweeg brengen? Trouwens, ze heten Hells Angels en niet Heavenly Angels, daar is ook een reden voor. Dom lullen he, kijk es in de spiegel kerel...

Dat er misschien een paar leden tussen zitten die zich bezig houden met zaken die niet helemaal door de beugel kunnen, zou kunnen zijn. Maar niet iedere Angel is een crimineel ;) .

Da's waar natuurlijk, de goeie worden nu eenmaal niet vermeld in de pers, enkel de bad guys ;)

In Spanje doen pakken ze ze in ieder geval wel aan.

Detinguts els Àngels de l'Infern

En trouwens, als het een vriendelijk motorclubje is, waarom gunnen ze NIEMAND het om gewoon colors of iets dergelijks te dragen.
Want als ik een idee heb om met wat vrienden een clubje op te richten en een embleem op de rug te dragen met een naam en de woon plaats eronder, de zogenaamde colors met rockers erboven en onder, dan wordt ik bij het zien daarvan in elkaar geramd en de emblemen van mij jas / jack afgescheurd gesneden.
DUS ZE WILLEN WEL VRIJHEID MAAR ZE GUNNEN HET EEN ANDER NIET. FTA

Terug
Naar boven