AndroidHealthClinic

help a.u.b met dyamtize xpand energized

Darkflames

Novice
Waardering
0
hoi mensen. ik ben nieuw hier ben 21 jaar oud en weeg 75 kilo. ik trainde altijd voor een paar maanden en stopde vaak daarna weer. maar dit keer ben ik serieus begonnen. ben nu weer 1 maand en 2 weken bezig na een jaar niet getraind te hebben.

vandaag ben ik begonnen om dyamtize xpand energized creatine te nemen na dat ik had gelezen hoe erg effectief het is op dit forum. maar de probleem is ik voel er echt helemaal niks van. als ik het neem lijkt het gewoon alsof ik niks heb ingenomen. ik zal zeggen hoe mijn dag was.

12:00 werd wakker
12:30 ging onbijten
13:00 heb een whey shake genomen
13:30 heb ik dymatize xpand energized creatine genomen
14:15 begon ik te trainen

ik weet niet of ik iets fout heb gedaan maar dat creatine heeft totaal geen effect op mij en dat is best jammer. hoop dat iemand me tips geeft alvast bedankt

denk niet dat je het na 1x gebruiken veel zal merken, test het gewoon even 2 weken en oordeel opnieuw

Ik heb ook die energized xpand een keer gehad ik kon er niet tegen, ik vond em ****ing heftig maar er zit ook knetter veel caffeine in, en aangezien ik ook geen koffie enzo drink denk ik dat het daardoor kwam dat ik er zo heftig op reageerde..

maar je komt wel laat je nest uit? om 12 uur heb je al 3 maaltijden gemist..

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb ook die energized xpand een keer gehad ik kon er niet tegen, ik vond em ****ing heftig maar er zit ook knetter veel caffeine in, en aangezien ik ook geen koffie enzo drink denk ik dat het daardoor kwam dat ik er zo heftig op reageerde..

maar je komt wel laat je nest uit? om 12 uur heb je al 3 maaltijden gemist..

ja wordt laat wakker ik weet ik probeer nu vaker eerder wakker te worden. het is al een verbetering eerst kreeg je me niet voor 4 uur uit bed als het vakantie is. maar waarom reageer jij zo heftig dan en ik voel helemaal niks?

Neem het volgende keer eens op een lege maag als je opstaat.

in ieder geval welkom en ik wens je succes op dit forum!

Je moet jezelf eerst volladen met creatine voor het werkt, kan even duren

hoi mensen. ik ben nieuw hier ben 21 jaar oud en weeg 75 kilo. ik trainde altijd voor een paar maanden en stopde vaak daarna weer. maar dit keer ben ik serieus begonnen. ben nu weer 1 maand en 2 weken bezig na een jaar niet getraind te hebben.

vandaag ben ik begonnen om dyamtize xpand energized creatine te nemen na dat ik had gelezen hoe erg effectief het is op dit forum. maar de probleem is ik voel er echt helemaal niks van. als ik het neem lijkt het gewoon alsof ik niks heb ingenomen. ik zal zeggen hoe mijn dag was.

12:00 werd wakker
12:30 ging onbijten
13:00 heb een whey shake genomen
13:30 heb ik dymatize xpand energized creatine genomen
14:15 begon ik te trainen

ik weet niet of ik iets fout heb gedaan maar dat creatine heeft totaal geen effect op mij en dat is best jammer. hoop dat iemand me tips geeft alvast bedankt

die whey shake om 13:00 heeft weinig nut. Je neemt die beter om 13:45.

Waarom het meteen gebruiken als je begint te trainen opnieuw. Ik zou wachten met supplementen momenteel nu je weer gestart bent zal je progressie genoeg maken. Later wanneer de snelle progressie zal stagneren zal die creatine eerder van pas komen met een betere zichtbare effectiviteit en dergelijke..

ja wordt laat wakker ik weet ik probeer nu vaker eerder wakker te worden. het is al een verbetering eerst kreeg je me niet voor 4 uur uit bed als het vakantie is. maar waarom reageer jij zo heftig dan en ik voel helemaal niks?

omdat ik geen koffie drink enzo al weinig caffeine binnen krijg... daarom denk ik....

Terug
Naar boven