Darkflames
Novice
- Waardering
- 0
hoi mensen. ik ben nieuw hier ben 21 jaar oud en weeg 75 kilo. ik trainde altijd voor een paar maanden en stopde vaak daarna weer. maar dit keer ben ik serieus begonnen. ben nu weer 1 maand en 2 weken bezig na een jaar niet getraind te hebben.
vandaag ben ik begonnen om dyamtize xpand energized creatine te nemen na dat ik had gelezen hoe erg effectief het is op dit forum. maar de probleem is ik voel er echt helemaal niks van. als ik het neem lijkt het gewoon alsof ik niks heb ingenomen. ik zal zeggen hoe mijn dag was.
12:00 werd wakker
12:30 ging onbijten
13:00 heb een whey shake genomen
13:30 heb ik dymatize xpand energized creatine genomen
14:15 begon ik te trainen
ik weet niet of ik iets fout heb gedaan maar dat creatine heeft totaal geen effect op mij en dat is best jammer. hoop dat iemand me tips geeft alvast bedankt
vandaag ben ik begonnen om dyamtize xpand energized creatine te nemen na dat ik had gelezen hoe erg effectief het is op dit forum. maar de probleem is ik voel er echt helemaal niks van. als ik het neem lijkt het gewoon alsof ik niks heb ingenomen. ik zal zeggen hoe mijn dag was.
12:00 werd wakker
12:30 ging onbijten
13:00 heb een whey shake genomen
13:30 heb ik dymatize xpand energized creatine genomen
14:15 begon ik te trainen
ik weet niet of ik iets fout heb gedaan maar dat creatine heeft totaal geen effect op mij en dat is best jammer. hoop dat iemand me tips geeft alvast bedankt