AndroidHealthClinic

Help Gezocht over Blackberry

porterhouse

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
699
Lengte
1m74
Massa
101kg
Vetpercentage
10%
Hulp Gezocht, **** Blackberry ***** Ik kan niet inloggen op mijn modem. ***

Hallo,

Ik heb even een leentelefoon, maar kan geen verbinding krijgen met mijn modem???

Ik heb de verbinding met T-Mobile direct uitgezet.(ook aan doet ie het niet)

Ik ben gewoon naar WIFi gegaan, heb mijn modem gezocht en de code van WPA2 ingevoerd die ik ook met laptop etc gebruik.

Heeft iemand een tip het is een BB curve 9320.

Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: CoD
  • Topic Starter Topic Starter
Niemand ?

Heb ook een curve gehad en ondanks dat het wifi logo inbeeld kwam had ik toch geen wifi.

Blackberry tegen e muur gooien en een goede telefoon kopen

Misschien dom antwoord maar had je de hoofdletters ook als hoofdletter ingevuld?

Blackberry tegen e muur gooien en een goede telefoon kopen

haha :D je zou tegenwoordig haast beschaamd worden om nog met zo'n ding gezien te worden, benieuwd of hun nieuwe modellen zullen aanslaan of ze mogen er een kruisje over maken.

• Like
Waarderingen: CoD
Als wifi ''aan'' staat op je blackberry zal je BB steeds de wifi-verbinding nemen voor je netwerkverbinding. Wel nooit je gegevensservices uitschakelen.

Ik zie gewoon een lijst met modems net al via je laptop, en kies dan mijn modem voer de code in en niks, kan geen verbinding maken :mad:

Zelf ook een BB gehad maar werkte ook niet heb nu een iphone en werkt prima;)

Ik heb m'n eigen telefoon weer terug, het was een nieuw toestel en die moet eerst aangemeld worden bij Blackberry (bis)voor dat je meer kunt doen als alleen bellen is me verteld bij T-Mobile.

Heb zelf ook een Blackberry (ook direct de laatste keer) en precies dezelfde problemen. Kan er nog net mee bellen en spelletje brickgame doen, voor de rest flut. Volgende keer Iphone.

Terug
Naar boven