En ik ben niet zwanger
.
Ik ben sinds december bezig met KT en ben inmiddels zo'n 5 kilo aangekomen.Ik doe niet aan cardio.
Ik volg het 5x5 schema van Rippetoe en zit aan de 3000 Kcal per dag gemiddeld zo'n 120-140 Eiwitten en 100-120 Vetten per dag.
Bf gok op zon 13%
Mijn eet schema ziet er als volgt uit:
Opstaan: Whey Shake
bord brinta 40 gram
Banaan
1 capsule Visolie
1 capsule vitamine C
3 uur later: 3 boterhammen met vleeswaren
1 Banaan
2 mandarijnen
tussendoor: Handje vol noten
3 uur later Zelfde als hierboven
tussendoor: 2 muslie repen
2 uur later: Warme maaltijd met groente vlees ed
Vruchtendrank
1 Banaan
3 uur later: Mammoth maaltijd vervanger
2 uur later ( meestal 1 uur VOOR het slapen ) : 250 gram Kwark met wat ananas.
Op trainings dagen drink ik 1 Whey shake en 1 Mammoth extra.Whey shake ALTIJD NA mn training.
Ben 29 jaar, 69 kilo 178. ( ecto )
Met dit schema kom ik aan, maar ik krijg het gevoel dat het meeste vet wordt opgeslagen in mijn buik,ik had voordat ik begon met KT al een buikje, met het loopt echt uit de hand!
FOTO click voor een groter plaatje
Ik moet zeggen ik drink erg weinig water, kom net aan de liter per dag, ik vind het soms zo moeilijk om water te drinken want daar krijg ik zo'n "vol" gevoel van en krijg ik soms m'n dagelijkse maaltijden niet op...
Alvast bedankt voor jullie reacties
.Ik ben sinds december bezig met KT en ben inmiddels zo'n 5 kilo aangekomen.Ik doe niet aan cardio.
Ik volg het 5x5 schema van Rippetoe en zit aan de 3000 Kcal per dag gemiddeld zo'n 120-140 Eiwitten en 100-120 Vetten per dag.
Bf gok op zon 13%
Mijn eet schema ziet er als volgt uit:
Opstaan: Whey Shake
bord brinta 40 gram
Banaan
1 capsule Visolie
1 capsule vitamine C
1 Banaan
2 mandarijnen
tussendoor: Handje vol noten
3 uur later Zelfde als hierboven
tussendoor: 2 muslie repen
2 uur later: Warme maaltijd met groente vlees ed
Vruchtendrank
1 Banaan
3 uur later: Mammoth maaltijd vervanger
2 uur later ( meestal 1 uur VOOR het slapen ) : 250 gram Kwark met wat ananas.
Op trainings dagen drink ik 1 Whey shake en 1 Mammoth extra.Whey shake ALTIJD NA mn training.
Ben 29 jaar, 69 kilo 178. ( ecto )
Met dit schema kom ik aan, maar ik krijg het gevoel dat het meeste vet wordt opgeslagen in mijn buik,ik had voordat ik begon met KT al een buikje, met het loopt echt uit de hand!

FOTO click voor een groter plaatje
Ik moet zeggen ik drink erg weinig water, kom net aan de liter per dag, ik vind het soms zo moeilijk om water te drinken want daar krijg ik zo'n "vol" gevoel van en krijg ik soms m'n dagelijkse maaltijden niet op...
Alvast bedankt voor jullie reacties

Laatst bewerkt: