Fitness Seller

Help ik heb een buikje!

zetone33

Novice
Waardering
0
En ik ben niet zwanger :p.

Ik ben sinds december bezig met KT en ben inmiddels zo'n 5 kilo aangekomen.Ik doe niet aan cardio.
Ik volg het 5x5 schema van Rippetoe en zit aan de 3000 Kcal per dag gemiddeld zo'n 120-140 Eiwitten en 100-120 Vetten per dag.
Bf gok op zon 13%

Mijn eet schema ziet er als volgt uit:

Opstaan: Whey Shake
bord brinta 40 gram
Banaan
1 capsule Visolie
1 capsule vitamine C

3 uur later: 3 boterhammen met vleeswaren
1 Banaan
2 mandarijnen

tussendoor: Handje vol noten

3 uur later Zelfde als hierboven

tussendoor: 2 muslie repen

2 uur later: Warme maaltijd met groente vlees ed
Vruchtendrank

3 uur later: 3 boterhammen met vleeswaren
1 Banaan

3 uur later: Mammoth maaltijd vervanger

2 uur later ( meestal 1 uur VOOR het slapen ) : 250 gram Kwark met wat ananas.

Op trainings dagen drink ik 1 Whey shake en 1 Mammoth extra.Whey shake ALTIJD NA mn training.

Ben 29 jaar, 69 kilo 178. ( ecto )

Met dit schema kom ik aan, maar ik krijg het gevoel dat het meeste vet wordt opgeslagen in mijn buik,ik had voordat ik begon met KT al een buikje, met het loopt echt uit de hand! :o

FOTO click voor een groter plaatje

Ik moet zeggen ik drink erg weinig water, kom net aan de liter per dag, ik vind het soms zo moeilijk om water te drinken want daar krijg ik zo'n "vol" gevoel van en krijg ik soms m'n dagelijkse maaltijden niet op...

Alvast bedankt voor jullie reacties :D

Laatst bewerkt:
Meer water gaan drinken, of je het nu wilt of niet.
Maar met 178cm bij 69kg, ik geloof het niet dat je dan een buikje hebt, post eerst maar eens een foto.
Ik geloof eerder in een 'aanstelleritus' verhaal, niet hatelijk bedoeld. Maar denk dat anderen je beter een eerlijk oordeel kunnen geven.

Maar met 178cm bij 69kg, ik geloof het niet dat je dan een buikje hebt, post eerst maar eens een foto.
Ik geloof eerder in een 'aanstelleritus' verhaal, niet hatelijk bedoeld. Maar denk dat anderen je beter een eerlijk oordeel kunnen geven.

met jou eens

• Topic Starter Topic Starter
Ik geloof eerder in een 'aanstelleritus' verhaal, niet hatelijk bedoeld.

Ik zit hier niet te liegen ofzo, en een foto komt eraan...sorry maar ik stel me ook niet aan.

Tja hier heb ik dus helemaal niets aan, als je niets zinnigs te melden hebt doe dit dan aub ook niet, niet hatelijk bedoeld ;)

Bedankt voor het advies over dat water...

je gebruikt mammoth, een weightgainer, maar je bent bang voor een buikje? :o

dit heb je zeker uit het "bulken voor breezers" artikel uit de mens health?

@topicstarter: wat sjaakadelic naar mijn mening bedoelt is dat je van jezelf al gauw kan vinden dat je een buikje hebt en dus beter iemand anders om zijn oordeel kan vragen.
want naar mijn mening is een buikje wel erg moeilijk met jou stats.

succes verder.

1 - rechtop gaan staan zonder holle rug scheelt al een heel eind
2 - je bent VET, als dat je tegen staat moet je gaan cutten.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

als je noiu je borst wat harder had getraint dan viel je buikje niet zo op ;)

tis zeker een bierbuik? want aan je voedingsschemakun je niet zoveel vet creeren

shit ik heb ook een buik je is dta erg.

maak je niet druk man hoord bij e bulk gewoon buik blijven trainen en dan als je wilt gaan cutten eiwitten om hoog koolydraten naar beneden en cardio.

ik begin ook weer in mei april met cutten eerst ff over de 90 heen knallen

• Topic Starter Topic Starter
shit ik heb ook een buik je is dta erg.

maak je niet druk man hoord bij e bulk gewoon buik blijven trainen en dan als je wilt gaan cutten eiwitten om hoog koolydraten naar beneden en cardio.

ik begin ook weer in mei april met cutten eerst ff over de 90 heen knallen

Goed advies, ik ga me meer verdiepen in het cutten.Ik maakte me alleen een beetje zorgen dat is alles.

Ik kreeg het gevoel dat ik te snel aankwam en daardoor mijn lichaam vet opsloeg in mn buik.Maar zo te horen valt het allemaal wel mee denk ik...

Bedankt voor jullie reacties :p

Dude , echt no offence maar ga eerst eens wat spieren kweken.
Je eetschema is het ook niet echt vind ik . Ga wat cleaner eten en gebruik enkel whey , geen massgainer . Fruit eet je 's morgens en drink halfvolle melk (meer eiwit minder vet)!

Ik zit hier niet te liegen ofzo, en een foto komt eraan...sorry maar ik stel me ook niet aan.

Tja hier heb ik dus helemaal niets aan, als je niets zinnigs te melden hebt doe dit dan aub ook niet, niet hatelijk bedoeld ;)

Bedankt voor het advies over dat water...

Hoezo niet zinnig? Ik zeg gewoon dat je beter iemand anders erna kunt laten kijken. Anorexia patienten vinden zichzelf ook steeds te dik... anderen kunnen je nu eenmaal een beter oordeel geven dan jezelf.

En zoals al werd gezegd, keihard je borstspieren aanpakken, dan valt dat buikje ook niet zo snel op. Je ziet ook niet vet uit, dus aan het vetpercentage zal het niet liggen.

corrigeer je figuur, en ga eens rechtop staan!
;)

Je voedingsschema suckt.

- Steviger ontbijt
- Minder fruit, eerder groenten
- Muslirepen???
- Mammoth staat bekend als een dikmaker;)
- noten zijn goed, maar leveren veel kcals: mispak je hier niet aan;)
- ik zie geen rijst, pasta, tonijn, kip
- 3 liter water per dag

3000kcals is te veel. Als je 5kg op een maand aankomt, dan moet je je kcals wat verminderen, want dan is het vooral vet wat je aankomt.;)

En je houding op de foto's is lachwekkend;)

Terug
Naar boven